Je zag wel een hoofddoek voor het huis langs lopenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:55 schreef tong80 het volgende:
Waarom niet een paar maanden en dan met 1000 euro per maand.
Dit slaat nergens op.
Ben trouwens nog geen Marokaan tegen gekomen
Die ligt gewoon aan de geelhonger.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:11 schreef Samson het volgende:
Die vrouw dan, zat die aan de drugs of zo, die ziet er echt uit als een verslaafde...
Dat klinkt zo raar, alsof ie zelf vies is. Zeg dan gewoon: "ik heb smetvrees"quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:25 schreef Copycat het volgende:
Het is dan wel maar een maand, maar ze moeten in die maand wel verschrikkelijk hard werken, hoor!
Al die andere uitkeringtrekkers zitten de hele maand op hun luie reet.
Echt irritant idd.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:01 schreef Godlike02 het volgende:
Twee ingehuurde studenten die ze wat inboedel hebben gegeven
Je kunt 'm op rtlgemist gewoon terugkijken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:44 schreef kissa het volgende:
Gemist. Is er één aflevering in de week?
Ze zullen toch zeker wel een inbraakalarm hebben?quote:
Hoezo zou een bijstandsgezin niet in een gemiddelde doorzonwoning kunnen wonen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:11 schreef spy08 het volgende:
Ik heb het ook later gezien enne ik gun Froger alles omdat hij ervoor gewerkt heeft maar anderzijds kun je dit programma niet serieus nemen als " voorbeeld hoe het leven is in de bijstand " Bedoel zo een huis is praktisch nog luxe voor een echt bijstandsgezin.En die ene satelliet-schotel op dat balkon en die Turkse vrouw die toevallig voorbij liep waren gewoon sfeerbeelden om de 'echtheid' van het programma te benadrukken. Nee hoor, leuk dat ze gages naar de voedselbank brengen en zo proberen armoe aan de kaart te stellen maar verder is dit als serieus programma ver van de waarheid.
Dat vind ik wel logisch hoor, dat doe ik zelf ook wel eens. Maar het komt over alsof ze alles aanlaten ofzo..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Overigens doe ik al een (spaar) lamp aan wanneer ik wegga en zeker weet dat ik in het donker thuis kom. Maar da's het gevolg van de trauma die ik heb overgehouden aan een inbraakpoging vorig jaar.
zo komt het niet alleen over, zo was het ook aldus mevrouw froger in rtl boulevard. kranen laten lopen, lampen altijd aan, verwarming standaard op 22 graden...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat vind ik wel logisch hoor, dat doe ik zelf ook wel eens. Maar het komt over alsof ze alles aanlaten ofzo..
Da's toch niet normaalquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
zo komt het niet alleen over, zo was het ook aldus mevrouw froger in rtl boulevard. kranen laten lopen, lampen altijd aan, verwarming standaard op 22 graden...
Het kan ook wel, maar dat andere gezin dat ze lieten zien is toch echt meer de dagelijkse gang van zaken dan het luxe optrekje van de Frogers hoor...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou een bijstandsgezin niet in een gemiddelde doorzonwoning kunnen wonen?
In de vrije sector zijn die misschien wat duurder qua huur, maar in een hoop gemeentes zijn er nog zat van zulke woningen in handen van de woningbouwvereningingen, met een huur onder de huurtoeslag-grens, en daar kom je dus gewoon voor in aanmerking als je in de bijstand zit.
En dat voor mensen die zo normaal zijn gebleven, omdat 'ze heel goed weten wat het is om arm te zijn, hoorrrrrr'quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Da's toch niet normaal? Je hoort mensen ook wel eens antwoorden op de vraag 'Wat doe jij voor een goed milieu?' dat ze de kraan uitdoen als ze hun tanden poetsen
! Ook zoiets, snap niet dat je überhaupt zou kunnen overwegen om dat te doen, zit toch geen voordeel oid bij. Dat soort dingen gaan echt boven mn petje..
ja, maar dat is niet de issue in deze, natasja wil de voedselbanken aan de kaak stellen, want dat is verschrikkelijk dat die er in NL nog zijn. dat je zelf thuis zo veel stroom verbruikt dat er in afrika maisvelden worden vervangen door koolzaad en je zo bijdraagt aan een wereldwijde voedselcrisis....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Da's toch niet normaal? Je hoort mensen ook wel eens antwoorden op de vraag 'Wat doe jij voor een goed milieu?' dat ze de kraan uitdoen als ze hun tanden poetsen
! Ook zoiets, snap niet dat je überhaupt zou kunnen overwegen om dat te doen, zit toch geen voordeel oid bij. Dat soort dingen gaan echt boven mn petje..
Lutjebroek is richting Hoorn met de trein. Wie de familie grootknobbel is weet ik niet.quote:
En het erge is: ze heeft dat niet eens door. Plaat voor d'r kop van jewelste. Echt denken dat je iets fantastisch doet, omdat je je een maandje verlaagt tot normaal gepeupel. Ze snapt volgens mij die kritiek écht niet, ze heeft geen notie.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, maar dat is niet de issue in deze, natasja wil de voedselbanken aan de kaak stellen, want dat is verschrikkelijk dat die er in NL nog zijn. dat je zelf thuis zo veel stroom verbruikt dat er in afrika maisvelden worden vervangen door koolzaad en je zo bijdraagt aan een wereldwijde voedselcrisis....eigenlijk is het te zot en hypocriet voor woorden
fantastische reactie iddquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:25 schreef Copycat het volgende:
Het is dan wel maar een maand, maar ze moeten in die maand wel verschrikkelijk hard werken, hoor!
Al die andere uitkeringtrekkers zitten de hele maand op hun luie reet.
Hoe komt ze aan die kennis?quote:
Volgens dit weblog (zie de 4e reactie eronder, afkomstig vd blogger zelf) zouden ze er 350.000 euro voor hebben gekregen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar ondertussen wel flink gevangen voor dat programma zeker?
350.000,- vind ik niet mis voor een maandje doen alsof. sorry dat ik zo bot ben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:11 schreef Tante Bep het volgende:
350.000,- vind ik niet mis voor een maandje doen alsof. sorry dat ik zo bot ben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:11 schreef Tante Bep het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:43 schreef raaavi het volgende:
Ik vond het wel goed dat ze zich toch een beetje inzetten voor de armen enzo
en dat ze uit ging rekenen hoeveel een goeie maaltijd kost voor ong 5 personen.
Ha ha, kort en bondig is dat wel de goeie conclusie, iets wat ik ook al eerder heb gepost.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 04:31 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ja ze krijgen een bak met geld toegeschoven en ze komen weer interessant met hun muil op tv.
Het blijkt een sukesformule, het programma is doorverkocht aan een aantal landen, Sterren in de bijstand, straks zien wij mogelijk de Beckhams of zo, 'heerlijk'....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:05 schreef Suko het volgende:
[..]
>knip>
Rekensommetje; zoals bekend werken ze allebei gewoon door én ze krijgen voor deze ongein een nog onbekend bedrag waarvan mogelijk een deel wordt afgestaan aan de Voedselbank, kortom...ze gaan er nergens op achteruit....imtegendeel. Oja, giften kunnen van de belasting worden afgetrokken, postbus 51 is onlangs een campagne begonnen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |