quote:PEKING - Premier Jan Peter Balkende blijkt er medeverantwoordelijk voor dat Marianne Vos goud in de wegwedstrijd misliep.
De renster uit Babyloniënbroek werd bevangen door de kou. Balkenende had dat kunnen voorkomen. De premier reed mee in de auto van bondscoach Johan Lammerts en bij het instappen had hij drie jacks gekregen. Balkenende moest die inleveren bij Lammerts of aan de rensters geven als zij tijdens de door zware regen geteisterde race aan de afdaling zouden beginnen. Vos, Melchers en Beltman kregen het windjack echter nooit. De premier had ze tussen zijn benen gelegd en vergeten.
Ik heb straciatella ijs in de vriezer.quote:
Des nie woar, niemand luisterd naar mij hierquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is KLB. Ik heb hier net zoveel te zeggen als jij.
Ik luistert wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:12 schreef slindenau het volgende:
[..]
Des nie woar, niemand luisterd naar mij hier
Ik bier, om het extra koud te krijgenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb straciatella ijs in de vriezer.
Er staat ook moedermelk in de vriezer, maar dat zou ik niet aanraden...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bier, om het extra koud te krijgen
Dus als jij tubgirl enzo post krijg je ook een ban?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is KLB. Ik heb hier net zoveel te zeggen als jij.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb straciatella ijs in de vriezer.
Die opmerking slaat werkelijk als een lul op een drumstelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er staat ook moedermelk in de vriezer, maar dat zou ik niet aanraden...
![]()
![]()
Was dat niet iemand zn avatar?quote:
Ook ik werd geband na het posten van een browserverneukende Rickroll. En ja, toen was ik ook blauw.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus als jij tubgirl enzo post krijg je ook een ban?
Die heb ik een paar minuten gebruikt gisteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat niet iemand zn avatar?
Je hebt me doorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar ben je dus de hele tijd mee bezig![]()
Vraag eens of ze iets hoger kan richten...quote:
quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die opmerking slaat werkelijk als een lul op een drumstel
Oh dat was jij...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die heb ik een paar minuten gebruikt gisteren.
Dat staat allemaal op de normale foto hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vraag eens of ze iets hoger kan richten...
slechte mod ben je dan. met het goede voorbeeld gevenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook ik werd geband na het posten van een browserverneukende Rickroll. En ja, toen was ik ook blauw.
Welke normale foto?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat staat allemaal op de normale foto hoor.
Het toont alleen maar aan dat ik als mod de policy ook moet respecteren. Daar verandert mijn kleur dus niets aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
slechte mod ben je dan. met het goede voorbeeld geven
Nee hoor, staat er toch als je op een foto klikt: http://www.imagebam.com/gallery/72e3fc5073e289f1d1bffd79fd18d402/quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Link?
Of is dat een geheime bron?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het toont alleen maar aan dat ik als mod de policy ook moet respecteren. Daar verandert mijn kleur dus niets aan.
En nou niet 'Bloedlink!' gaan posten...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat had ik al door, helder licht. Link?
Ok.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het toont alleen maar aan dat ik als mod de policy ook moet respecteren. Daar verandert mijn kleur dus niets aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Dankje en weltrustenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, staat er toch als je op een foto klikt: http://www.imagebam.com/gallery/72e3fc5073e289f1d1bffd79fd18d402/
Maar hier is een .rarhttp://rapidshare.com/files/138612013/hayden.rar.html
En nu ga ik echt slapen.![]()
Mag niet meer, ban enzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef slindenau het volgende:
wat zG probeert te zeggen: POST DIE GEILE FAPFOTO GEWOON LAMBAL.
Sorry, dat zal PK niet waarderen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat had ik al door, helder licht. Link?
PM het maar. Stiekem.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry, dat zal PK niet waarderen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ok.
Toch denk ik dat het met je achtergrond te maken heeft.Grutjes, je kent mijn achtergrond. Zaligmakend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je die ene grap over Turkse vrouwen en snorfiets?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De koningin op een snorfiets.
Nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je die ene grap over Turkse vrouwen en snorfiets?
Wat is een Turkse vrouw op een fiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |