Welke normale foto?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat staat allemaal op de normale foto hoor.
Het toont alleen maar aan dat ik als mod de policy ook moet respecteren. Daar verandert mijn kleur dus niets aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
slechte mod ben je dan. met het goede voorbeeld geven
Nee hoor, staat er toch als je op een foto klikt: http://www.imagebam.com/gallery/72e3fc5073e289f1d1bffd79fd18d402/quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Link?
Of is dat een geheime bron?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het toont alleen maar aan dat ik als mod de policy ook moet respecteren. Daar verandert mijn kleur dus niets aan.
En nou niet 'Bloedlink!' gaan posten...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat had ik al door, helder licht. Link?
Ok.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het toont alleen maar aan dat ik als mod de policy ook moet respecteren. Daar verandert mijn kleur dus niets aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Dankje en weltrustenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, staat er toch als je op een foto klikt: http://www.imagebam.com/gallery/72e3fc5073e289f1d1bffd79fd18d402/
Maar hier is een .rarhttp://rapidshare.com/files/138612013/hayden.rar.html
En nu ga ik echt slapen.![]()
Mag niet meer, ban enzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef slindenau het volgende:
wat zG probeert te zeggen: POST DIE GEILE FAPFOTO GEWOON LAMBAL.
Sorry, dat zal PK niet waarderen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat had ik al door, helder licht. Link?
PM het maar. Stiekem.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry, dat zal PK niet waarderen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ok.
Toch denk ik dat het met je achtergrond te maken heeft.Grutjes, je kent mijn achtergrond. Zaligmakend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je die ene grap over Turkse vrouwen en snorfiets?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De koningin op een snorfiets.
Nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je die ene grap over Turkse vrouwen en snorfiets?
Wat is een Turkse vrouw op een fiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet lullen over dingen die je niet hebt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het velletje komt al bijna los, hmmmm... Herkenbaar.
Jo PK, mag jordeeeh het stiekem PM'en?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat moet je maar aan PK vragen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet lullen over dingen die je niet hebt.
Ze gingen niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je die ene grap over Turkse vrouwen en snorfiets?
Hoiquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet lullen over dingen die je niet hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een Turkse vrouw op een fiets?Ik moest wel bijna lachen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Maar dan ga jij weer voor NSBert spelenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:34 schreef slindenau het volgende:
Wat voor huilie is PK nu weer, hij kent die vrouw niet eens. Gewoon posten man, je hebt die foto toch gekocht
Nee. Tenzij ik mod word.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jo PK, mag jordeeeh het stiekem PM'en?
Hij kent haar wel, dat is t probleem juistquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:34 schreef slindenau het volgende:
Wat voor huilie is PK nu weer, hij kent die vrouw niet eens. Gewoon posten man, je hebt die foto toch gekocht
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:36 schreef reetveter het volgende:
Hebben we het hier nu weer over cynthia?
Als je mij mod maakt heb ik nog veel meer picsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, daar ga ik even voor zorgen. Hang on. BRB.
quote:i'm having trouble..
Als ik sex heb met mijn vriendin scherut de condoom heel vaak ik heb
geen idee hoe dit komt, het zijn altyd DUREX condooms dus die izjn normaal niet slecht
de condoom scheurt wel eens 1x om de 2 sexbeurten ofzo (niet zelfde dag natuurlijk)
maar toch hoe komt dat is de condoom te groot of te klein of licht het probleem ergens anders?
Groetjes Jordi
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:34 schreef slindenau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |