Amsterdamsestraatweg?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, ik woon nu aan een drukke weg en als in de zomer lekker de ramen en deuren open heb staan kan ik mijn muziek of tv direct niet meer verstaan door al het verkeer. Ik ben er goed klaar mee.
Er zijn wel degelijk rustige plekken in Lombok. Een vriendin woont bv aan de J.P. Coenstraat en er zijn ook zeer mooie plekken langs het kanaal.
Hoe bedoel je dat? West is veel betonnen vierkanten jaren 50 huizen, terwijl oost de jaren 10 patriciershuizen heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef Becherovka het volgende:
Ik zou denk ik liever wonen in Lombok West dan in Lombok Oost. Het volk in Oost is niet bepaald mijn ding, zeg maar. De buurt in West ziet er best ok uit. Maar ik ken het alleen van de keren dat ik er doorheen gereden ben met mach 3.
Wat een correcte opmerking: 'ik ben geen rascist'.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:20 schreef Becherovka het volgende:
Maar Lombok-Oost zou ik sowieso niet willen zitten omwille van de hoeveelheid allochtonen. Nou zet ik mezelf niet graag als rascist neer (want dat ben ik verre van), maar ik ben vaak genoeg in Lombok geweest om te weten dat ik niet tussen dat lokale schorum hoef te wonen. Woon daar net zo lief als in Sterrewijk of op de Amsterdamsestraatweg, om het zo maar te typeren.
Ja. Is ook een drukke weg waar je je eigen tv niet meer kan horen tijdens de spits e.d.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is daarmee, of ik daar woon?
nee, ik woon tussen de betonblokken van Overvechtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja. Is ook een drukke weg waar je je eigen tv niet meer kan horen tijdens de spits e.d.
Och, ik wil me niet graag associeren met Verdonk-volk, vandaar. Die verkondigde vandaag nog op de nationale televisie dat er maar een wet moet komen om Nederlandse fatsoensnormen in op te nemenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Wat een correcte opmerking: 'ik ben geen rascist'.
Het is toch logisch dat je niet tussen de marokkanen wil wonen?
Allemaal pauperbuurten waar die mensen in hoge concentraties zitten.
Je bent toch niet gelijk een verdonk aanhanger als je niet tussen de paupers wil zitten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:17 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Och, ik wil me niet graag associeren met Verdonk-volk, vandaar. Die verkondigde vandaag nog op de nationale televisie dat er maar een wet moet komen om Nederlandse fatsoensnormen in op te nemenWaarom heeft niemand dat wijf nog de weg naar Hamelen verteld?
Hmm, ik zit een beetje te twijfelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog meer mensen naar de beschaving zaterdag?
Te duur, geld is op.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog meer mensen naar de beschaving zaterdag?
Hmm. Heb je daar bewust voor gekozen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:50 schreef Xennia het volgende:
nee, ik woon tussen de betonblokken van Overvecht
Ik snap wel wat je bedoelt. 5 Jaar geleden was dat zeker zo. Eigenlijk had ik mezelf ook nooit in Lombok gezien, maar toen ik er voor huizen ging kijken viel het me eigenlijk reuzemee. Het is ernstig veryupt. De huizen zijn ook eigenlijk veel te mooi en dicht bij het centrum voor allochtone paupers, dus de prijzen zijn heel erg gestegen en het wordt steeds rijker.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:20 schreef Becherovka het volgende:
Maar Lombok-Oost zou ik sowieso niet willen zitten omwille van de hoeveelheid allochtonen. Nou zet ik mezelf niet graag als rascist neer (want dat ben ik verre van), maar ik ben vaak genoeg in Lombok geweest om te weten dat ik niet tussen dat lokale schorum hoef te wonen.
Dat gebeurt trouwens overal binnen de ring. Zou me niks verbazen als over een poosje die lelijke flats in Kanaleneiland gewoon gesloopt gaan worden, ook daar zullen grondprijzen gaan stijgen. Veel van de 'paupers' trekken naar Leidsche Rijn enzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:12 schreef speknek het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt. 5 Jaar geleden was dat zeker zo. Eigenlijk had ik mezelf ook nooit in Lombok gezien, maar toen ik er voor huizen ging kijken viel het me eigenlijk reuzemee. Het is ernstig veryupt. De huizen zijn ook eigenlijk veel te mooi en dicht bij het centrum voor allochtone paupers, dus de prijzen zijn heel erg gestegen en het wordt steeds rijker.
Ja ik vond Lombok ook verrassend leuk toen ik naar huizen aan het kijken was; voor een redelijk goede prijs zit je op een mooie locatie en de huizen zijn behoorlijk sfeervol.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. 5 Jaar geleden was dat zeker zo. Eigenlijk had ik mezelf ook nooit in Lombok gezien, maar toen ik er voor huizen ging kijken viel het me eigenlijk reuzemee. Het is ernstig veryupt. De huizen zijn ook eigenlijk veel te mooi en dicht bij het centrum voor allochtone paupers, dus de prijzen zijn heel erg gestegen en het wordt steeds rijker.
Op Kanaleneiland-Centrum gaan ze al bezig met grootscheepse vernieuwing, rondom de weg naar de Prins Clausbrug.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat gebeurt trouwens overal binnen de ring. Zou me niks verbazen als over een poosje die lelijke flats in Kanaleneiland gewoon gesloopt gaan worden, ook daar zullen grondprijzen gaan stijgen. Veel van de 'paupers' trekken naar Leidsche Rijn enzo.
Ik denk dat de enige wijken die je echt beter kunt vermijden Overvecht en Kanaleneiland zijn. De rest van de wijken heb je goede en minder goede delen (heb zelf 6 jaar in Lunetten gewoond, nu verhuisd naar Rijnsweerd, maar had een prima plekkie in Lunetten), maar dat kun je aan de huizen en wat er voor de deur staat wel zienquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:57 schreef zatoichi het volgende:
ZYX Ik weet niet wat je budget is, maar blijf hier vooral rondvragen naar buurten; lijkt me lastig om te zoeken naar een leuk huis terwijl je de stad niet kent.
Hehquote:En mensen met jouw avatar zijn wat mij betreft welkom in de stad; ik heb zelf deze thuis staan:
[ afbeelding ]
Als je kijkt wat er bij dat cafe zit (West heet het geloof ik) is Lombok sowieso wel een goeie buurt. Veel yuppenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:07 schreef MoneyTalks het volgende:
Enige buurt waar ik ooit zou overwegen iets te kopen in Lombok is daar bij de Leidseweg/Leidsekade vlakbij de Rijksmunt en de Muntkade en het Muntplein, dat is een hele sfeervolle buurt met die leuke ouderwetse ophaalbruggetjes. Verder is Lombok een leuke wijk om als student een kamer te hebben.
En daar zijn de prijzen dan ook naar. Heb zelf een huis in de riouwstraat maar niet bekeken omdat de straat wel ok is, maar er veel scootervolk en VW polo volk door die straten racen. Volgens mij is dat huis nu nog steeds te koop.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:23 schreef Catbert het volgende:
Als je kijkt wat er bij dat cafe zit (West heet het geloof ik) is Lombok sowieso wel een goeie buurt. Veel yuppenMaar ik vind inderdaad dat stukje rond de leischekade erg leuk, staan ook erg mooie huizen daar, heel anders dan dat stukje rond de java/balistraat.
Daar woon ik vanaf novemberquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:07 schreef MoneyTalks het volgende:
Enige buurt waar ik ooit zou overwegen iets te kopen in Lombok is daar bij de Leidseweg/Leidsekade vlakbij de Rijksmunt en de Muntkade en het Muntplein, dat is een hele sfeervolle buurt met die leuke ouderwetse ophaalbruggetjes.
Ik neem aan dat dat een veiling was en niet een regulier te koop staand huis?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:32 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Op de pieter Bothstraat daarentegen heb ik zelf een serieus bod uitgebracht (10.000 meer dan de vraagprijs) maar dat is met nog 20.000 meer overboden....
Praktisch alle (leuke) regulier te koop staande huizen in Utrecht gaan met een inschrijvingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:35 schreef Blik het volgende:
Ik neem aan dat dat een veiling was en niet een regulier te koop staand huis?
Niet de mooiste wijk van Utrecht, zelf nu naar Rijnsweerd verhuisd dus, maar prima te wonen. 6 jaar geleden was het de enige plek waar ik een fatsoenlijk appartement kon kopen zonder het gevoel te hebben nog in een studentenkamertje te zittenquote:
Leuke buren daar.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:20 schreef CrustyClown het volgende:
Nu we het toch weer over huisjes enzo hebben
http://www.garantiemakelaar.nl/beumer/woning_overzicht.cfm?lisnr=UT10465&lisowner=44349&marketing=true&city=&pricefrom=1&type=2&total=21&orderby=price&roomsfrom=&surfacefrom=&getnewbuilds=no&forsale=true&zipcodefrom=&zipcodeto=&country=&page=1
Wat vinden we hiervan?
serieus? wat een dramaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Praktisch alle (leuke) regulier te koop staande huizen in Utrecht gaan met een inschrijving.
Beetje afhankelijk van het marktsegment, bij starterswoningen vooral is er een stuk meer vraag dan aanbod.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Blik het volgende:
serieus? wat een drama
Dus je kan bij de meeste huizen nog zo'n 10% bovenop gooien om het huis ook te krijgen (en dan nog 10% voor Kostenkoper etc)
In welke prijsklasse vallen starterswoningen volgens jou dan? Ik zit te kijken naar het segment rond de ¤ 300.000quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het marktsegment, bij starterswoningen vooral is er een stuk meer vraag dan aanbod.
Daar heb ik ook rond gekeken, ook een erg lastig prijsklasse. Al was 300.000 voor mij de maximum, dus als je rond 300.000 kijkt kun je er nog net iets boven; misschien dat dat scheelt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:02 schreef Blik het volgende:
[..]
In welke prijsklasse vallen starterswoningen volgens jou dan? Ik zit te kijken naar het segment rond de ¤ 300.000
Wow, jij vind 3 ton een leuk bedrag als starterswoning en ik maar denken aan >2 ton...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:02 schreef Blik het volgende:
[..]
In welke prijsklasse vallen starterswoningen volgens jou dan? Ik zit te kijken naar het segment rond de ¤ 300.000
Nee, had het meer over tussen de 180 en 240. Rond de 300k is denk ik de "er gaan er twee samenwonen" klassequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:02 schreef Blik het volgende:
Ha, nee wie wel. Ik sta te kort ingeschreven om elders iets beters te vinden en iets kopen dat ga ik binnenkort even uitzoeken, ik heb alleen nog geen vast contract.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hmm. Heb je daar bewust voor gekozen?
Ja! Was aan het voetballen in Park Oog in Al en daar vloog hij precies overheenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef U het volgende:
Iemand net dat (volgens mij KLM) vliegtuig over Utrecht zien/horen scheren? Vloog vrij laag, misschien was ie Schiphol ff kwijt ofzo?
Goede vooruitzichten? Weet je zeker dat je je geen beleggingshypotheek aan laat smeren? Wij hebben ook allebei universiteit gedaan, en zijn dan weliswaar aio, maar toch, 270 was wel de max en dat was voordat de rente begon te stijgen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef Blik het volgende:
Is inderdaad om samen te wonen. Maar dat krijg je als je beide universiteit gedaan hebt en goede vooruitzichten hebt op een baan.
Ligt natuurlijk ook aan je startsalaris. Het startsalaris van mijn vriendin is nogal hoog (2650 excl vakantiegeld en 13de maand).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Goede vooruitzichten? Weet je zeker dat je je geen beleggingshypotheek aan laat smeren? Wij hebben ook allebei universiteit gedaan, en zijn dan weliswaar aio, maar toch, 270 was wel de max en dat was voordat de rente begon te stijgen.
Enniewees, de startersmarkt zit vooral tussen de 180 en 250, daarboven wordt het wat rustiger. 300 Is nog steeds redelijk gewild, maar je kunt in ieder geval al wat rustiger rondshoppen.
Hoezo kan het niet? Waarschijnlijk zouden we buren worden danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef Blik het volgende:
Is inderdaad om samen te wonen. Maar dat krijg je als je beide universiteit gedaan hebt en goede vooruitzichten hebt op een baan.
Ik kreeg gisteren nog 2 leuke huisjes op de mail binnen voor rond de prijsklasse van 300.000. Zou ik zo gaan wonen als het kon
Ik studeer nog, dus we kunnen nog geen huis kopen (wat aan onze eisen voldoetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:22 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hoezo kan het niet? Waarschijnlijk zouden we buren worden dan
3 Jaarclubgenoten van me hebben nu 6 jaar in die wijk gewoond. Met veel plezier voor zover ik weet. Er komen steeds meer studenten. Weinig tuig, maar veel ouwelui. Stuk beter wonen dan kanaleneiland iig. Echt een vrolijke buurt is het alleen niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:20 schreef CrustyClown het volgende:
Nu we het toch weer over huisjes enzo hebben
http://www.garantiemakelaar.nl/beumer/woning_overzicht.cfm?lisnr=UT10465&lisowner=44349&marketing=true&city=&pricefrom=1&type=2&total=21&orderby=price&roomsfrom=&surfacefrom=&getnewbuilds=no&forsale=true&zipcodefrom=&zipcodeto=&country=&page=1
Wat vinden we hiervan?
Ik hoorde het zelfs in de UB, met m'n oordopjes in!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef U het volgende:
Iemand net dat (volgens mij KLM) vliegtuig over Utrecht zien/horen scheren? Vloog vrij laag, misschien was ie Schiphol ff kwijt ofzo?
Maar jij gaat dus weg. En wat gebeurt er met je kamer in Lombok?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:06 schreef zwahiel het volgende:
Lombok de shizzel!
Het huis waar ik nu in woon heeft ook gewoon een fatsoenlijke huisbaas, zo een die gewoon dingen maakt, checkt en regelmatig een mannetje voorbij laat komen om iets te doen. Gevelreiniging, onkruid voor bij de gevel weghalen, nieuwe lampen. Maakt niet uit, maar 't gebeurd. Kom je thuis met je dronken hoofd zijn alle lichtschakelaars weg in het trappenhuis. Loop je door, ploept de lamp vanzelf aan. En alleen 's avonds. Kleine dingetjes die er wat mij betreft wel toe doen. Ok, je betaald er ook voor, maar toch. Bij de meeste huisbazen betaal je 't zelfde of meer en heb je gewoon geen service.
* zwahiel gaat 't huisje, Lombok, de collega's en Utrecht missen hoor.
Derrick niet zo veel aan? Dat je ze uberhaupt nog als vrienden beschouwd!quote:Op maandag 1 september 2008 14:54 schreef Catbert het volgende:
Ik wil ook weer eens! Heb helaas weinig vrienden die graag met je voetjes van de vloer gaan, of ze vinden de Derrick niet zo veel aan (sukkels!), moet maar eens op zoek naar betere vrienden
Ja, verder zijn ze wel gezellig, maar je krijgt altijd van die "ja maar ik heb geen zin een uur in de rij te staan" verhalen. Beetje jammerquote:Op maandag 1 september 2008 15:00 schreef speknek het volgende:
Derrick niet zo veel aan? Dat je ze uberhaupt nog als vrienden beschouwd!
Ow mèn, ik zal je danspassen vast gezien hebben. Heb me rotgelachen daar. Was compleet nuchterquote:Op maandag 1 september 2008 14:53 schreef speknek het volgende:
Vrijdag weer eens naar de Derrick geweest. Na afloop een blaar op m'n grote teen van het dansen.
quote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, verder zijn ze wel gezellig, maar je krijgt altijd van die "ja maar ik heb geen zin een uur in de rij te staan" verhalen. Beetje jammer
Zoals je zelf al zegt, de meeste mensen zijn knalbezopen in de Derrick. De meesten gaan eerst tot een uurtje of 2 a 3 naar een andere tent. Om vervolgens als een zatte ........ de Derrick binnen te stappenquote:Op maandag 1 september 2008 18:45 schreef Becherovka het volgende:
[..]Ik was er om half 1 geloof ik, en er was totaal geen rij. Half 1 vind ik toch geen late tijd om daar aan te komen, of ligt dat aan mij?
Ik was die compleet bezopen aap die een glas bier over z'n kruis gooide en daarna walk like an egyptian deed. Ofzo. We maakten foto's.quote:Op maandag 1 september 2008 18:44 schreef Becherovka het volgende:
Ow mèn, ik zal je danspassen vast gezien hebben. Heb me rotgelachen daar. Was compleet nuchterWát een dronken volk!
Het verschilt heel erg. Een keer kwamen we niet meer binnen om twaalf uur, nu kwamen we ongeveer half twaalf aan en was het compleet uitgestorven.quote:Op maandag 1 september 2008 18:45 schreef Becherovka het volgende:Ik was er om half 1 geloof ik, en er was totaal geen rij. Half 1 vind ik toch geen late tijd om daar aan te komen, of ligt dat aan mij?
Heh, nee, da's vroegquote:Op maandag 1 september 2008 18:45 schreef Becherovka het volgende:Ik was er om half 1 geloof ik, en er was totaal geen rij. Half 1 vind ik toch geen late tijd om daar aan te komen, of ligt dat aan mij?
Dat vind ik bij Derrick dus wel mee vallen; ben ook een keer naar de 80's en 90's party van de winkel geweest, maar dat publiek wat daar komt is echt alleen maar van die moeders die een keer per jaar uit gaan en dan ook helemaal los gaanquote:Op zondag 7 september 2008 20:29 schreef Nosh het volgende:
Ik vond Derrick echt geen reet aan. Mensen die 'lekker gek' doen, hou toch op.
Maar dat ben ik.
Oh, goed dat je dat zegt, die moeders staan normaal bij de Hofman maar dan kan ik daar eens naar toe zonder bang te moeten worden van die hordes hongerige second-hand vrouwenquote:Op maandag 8 september 2008 10:55 schreef zatoichi het volgende:
Dat vind ik bij Derrick dus wel mee vallen; ben ook een keer naar de 80's en 90's party van de winkel geweest, maar dat publiek wat daar komt is echt alleen maar van die moeders die een keer per jaar uit gaan en dan ook helemaal los gaan
Och, gewoon mensen die het geen reet interesseert wat anderen van ze denken, omdat het mag, daar. Weer eens wat anders dan quasi interessant lopen doen, nietwaar?quote:Op zondag 7 september 2008 20:29 schreef Nosh het volgende:
Ik vond Derrick echt geen reet aan. Mensen die 'lekker gek' doen, hou toch op.
Maar dat ben ik.
Ben benieuwd welke koppen er gaan rollen.quote:Op maandag 8 september 2008 14:22 schreef speknek het volgende:
Aanstaande donderdag spoeddebat over de blunder rond de aanbesteding van de Bibliotheek++. Ben benieuwd.
die kom ik over het algemeen sowieso niet tegen bij het uitgaan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:41 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan quasi interessant lopen doen, nietwaar?
Om weer even de huizendiscussie aan te zwengelenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Praktisch alle (leuke) regulier te koop staande huizen in Utrecht gaan met een inschrijving.
Om dan toch nog maar even mee te praten in de discussie... Het huis waar ik het over had (telderslaan) is gewoon binnen een week verkocht. OVB dan wel, maar goed, ga er vanuit dat het nog steeds verkocht gaat worden... Vraagprijs was 169.000 geloof ikquote:Op donderdag 11 september 2008 14:26 schreef WaVe het volgende:
[..]
Om weer even de huizendiscussie aan te zwengelen
Ik hou vooral het segment tussen de 150k en 200k in de gaten, omdat mijn eigen appartement daarin valt en ik het leuk vind om te weten hoe de markt draait.
De laatste tijd zie ik vaker vraagprijzen dalen:
Bernadottelaan 33 bis, Utrecht
Oude prijs: ¤ 189.000
Nieuwe prijs: ¤ 174.500
Hendrika van Tussenbroeklaan 174, Utrecht
Oude prijs: ¤ 219.000
Nieuwe prijs: ¤ 199.000
Furkabaan 109, Utrecht
Nieuwe prijs: ¤ 179.000
Adriaen van Ostadelaan 165 III, Utrecht
Nieuwe prijs: ¤ 178.500
Van Eysingalaan 346, Utrecht
Oude prijs: ¤ 174.500
Nieuwe prijs: ¤ 169.500
Zwanenvechtlaan 48, Utrecht
Oude prijs: ¤ 169.500
Nieuwe prijs: ¤ 168.000
Als het daarbij ook nog eens modern ingericht is en een mooie badkamer heeft, is het volgens mij zo weg. Zag laatst een mooi huis, stond er 1 dag op. En 2 dagen later stond die al verkocht onder voorbehoudquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:46 schreef WaVe het volgende:
Ik heb het vermoeden dat vooral de mooie (recente keuken, CV aanwezig, dubbel glas erin, muren netjes gestukt etc) appartementjes nog steeds wel snel verkopen en voor een goede prijs. Als het wat minder bij de tijd gehouden is, is er een stuk minder belangstelling voor, wat je dus ook in de dalende prijzen kunt zijn.
Voor mij dus (nog) een goed argument om mijn appartementje te upgraden
(Oktober komt er overal kunststof kozijnen met HR++ glas en in december ga ik de keuken vervangen)
Dat is idd het enige waar ik op dit moment naar op zoek ben. Ik zoek rond de 2 ton en ga dan niet ook nog eens de hele boel verbouwen... Ik vond het wel verrassend om hierboven te lezen dat het gebruikelijk is boven de vraagprijs te bieden...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Als het daarbij ook nog eens modern ingericht is en een mooie badkamer heeft, is het volgens mij zo weg. Zag laatst een mooi huis, stond er 1 dag op. En 2 dagen later stond die al verkocht onder voorbehoud
Ja inderdaad wat was dat. Ik rook het binnen ook. Ik was bang dat mijn huis in de fik stond, maar verder niets gezien. Het was buiten ook helemaal grauw. Het rook overigens wel lekkerquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:35 schreef zwahiel het volgende:
wat is er nu weer mis gegaan bij die bieb dan? (en 't zal weer eens niet!!!)
Overigens gisteren brand in de buurt van 't centrum, want half Utrecht stond blauw van de rook...
is idd irritant, voor mij ook een reden om minder vaak met de fiets naar het station te gaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:35 schreef Becherovka het volgende:
Ik heb mooi strontgenoeg van die situatie bij het station. Ik wil mn fiets normaal kwijt kunnen daar
CU in 2030.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:35 schreef Becherovka het volgende:
Ik heb mooi strontgenoeg van die situatie bij het station. Ik wil mn fiets normaal kwijt kunnen daar
Bewaakte fietsenstalling?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:35 schreef Becherovka het volgende:
Da's het treurige jaquote:Op woensdag 17 september 2008 06:58 schreef Q. het volgende:
CU in 2030.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |