Ik heb tijdens de zwangerschap van Rachel liefs jas op een gegeven ogenblik gepakt ( gevoerde fleecejas gewoon zwart ) aangezien ik toch al een koukleum was tijdens de zwangerschap hahaha en ja ook nu sterf ik t weer af van de kou terwijl het in huis toch 20 graden is. mja dat heb je als koudbloedje met zwangerschapstemp

Verder woensdag weer een checkup, het doet me ergens zo goed dat ik nu vanaf het begin kan genieten van deze zwangerschap ipv de laatste 2.3 maand die ik bij Rachel heb gehad, aan de andere kant breekt bij elke controle elke kramp elk dingetje wat anders aanvoel me het angstzweet uit. gelukkig krijg ik extra checkups, maar toch.. ik zal blij zijn als ik de 7e maand weer goed door gekomen ben.
Verder hier ontzettend moe, nog steeds een grieperig gevoel, het gevoel hebben dat alles veel te veel is.
Lief detail, vannacht kon Rachel de slaap niet vatten, dus bij ons in bed genomen, lekker warm flesje met anijsblokje, beertje mee en op een gegeven ogenblik met haar hoofdje op mijn beginnend buikje in slaapgevallen. vanmorgen lag ze nog precies zo toen ze wakker werd en gaf ze n kusje op mijn buik. 9 maandjes en zo wijs.
Vanmiddag mn schoonmoeder weer voor de 10e keer in 1,5 week tijd uitleggen dat ik haar niet bij de bevalling wil hebben, dat we zelf onze kaartjes regelen, en dat ik niet wil dat ze kaartjes naar haar hele gemeenschap van haar kerk stuurt. pfff daar wordt ik toch echt zo doodmoe van

ze probeert Rachel ook al zondags mee te slepen naar de kerk, en begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal niets tegen geloven, maar ik wil er mijn kindje niet mee opzadelen omdat oma het graag wil terwijl lief en ik niet zo gelovig zijn. Of doe ik nou iets fout ?
Ook zeurt ze me de oren van mn kop om Rachel te laten dopen en dat t nu wel gauw tijd wordt blablablabla. Neeheeee ik wil dit niet verdoorrie
Kortom weer genoeg te doen hier wat mijn al prikkelbare bui niet ten goede komt.
Ergens blij dat het mijn eigen moeder niets meer kan intreseren wat ik doe, hoef ik haar ook niet nog eens te stoppen. Andere kant doet het pijn dat ze zo goed als geen intresse toont, en zelfs haar 1e klein kind niet eens n bezoekje heeft gebracht.. t zullen de hormonen wel zijn. k stop maar weer met zeuren, k moest t ff kwijt.
Kaarr gefeliciteerd met je kleine hummeltje!
Alle andere LLM's zet m op

alle mamma's to be die zich niet zo fijn voelen, na regen komt zonneschijn zeggen ze