Mijn laatste post:
Wij gaan geen kamertje kopen.. wij hebben een inbouwkast voor de kleren en van onze IKEA boekenkast maken we een commode. Alleen moeten we nog een ledikantje hebben en degene die ik heb gezien, wordt binnen 5 dagen verstuurd. Dus dat kan allemaal nog. Kinderwagens hebben we al....
Bij mij op het werk hebben we betaald ouderschapsverlof.. ik las dit vandaag op de site van SZW:
quote:
Per wanneer zal het ouderschapsverlof worden verlengd van 13 naar 26 weken?Het kabinet is van plan om het ouderschapsverlof per 1 januari 2009 te verlengen tot 26 weken. De Wet arbeid en zorg moet hiervoor worden aangepast. Dit blijkt uit de Rijksbegroting 2008 die op Prinsjesdag aan de Tweede Kamer is aangeboden. Meer informatie over de verlenging zal bekend worden als het wetsvoorstel daartoe aan de Tweede Kamer wordt aangeboden
.
Aangezien ik na de bevalling 4 uur per week ouderschapsverlof wil opnemen, kan ik dat met deze nieuwe regeling ruim 3 jaar genieten en die 4 uur krijg ik dan waarschijnlijk ong. voor 60% doorbetaald.