nee. standaardprinter, check anders voor de zekerheid ff HP over de 3in1 printers van 2-3 jaar terug.quote:
Ok dan is ie dus voor mij als je akkoord bent met de prijs?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:35 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
die wekkerradio moet als pakketje verzonden worden. verdere informatie, hij zit nu als stekker, maar er kunnen ook batterijen in inderdaad.
65quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:27 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
60 incl vind ik nog te weinig, wel een goed bod, maar er moet wat bij. vraagprijs is 85 euro.
laat maar ik weet genoegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:18 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
geen idee of deze echt is, ik heb het horloge in Tokyo gekocht. geen bon en geen doos. ik zou zeggen doe een bod.
Er staat dat D&G zo goed als verkocht is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:43 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
kickje op de zondagmorgen
Zitten er trouwens nog merkwaardige beschadigingen aan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:32 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
klopt
En ontvangen in goede staat, super.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:05 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
geen dank.
verder is het countdown horloge ook verkocht (en opgestuurd).
Goeie, die is al verkocht. Die had ik gekocht. Die bleek nep te zijnquote:
Misschien issie op vakantie ofzo..quote:laatste bezoek: 5 dagen, 5 uur geleden.
Kweet niet ik had die horloge opgestuurd naar D&G ne is terug gekomen met de mededeling dat het een replica is. Dus daarna contact opgenomen met TS en zou me nog terugmailen. is niet gebeurdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien issie op vakantie ofzo..
Stukmaakt? Het glas viel toen we aan het zoenen waren ja.Niet echt heftig... Het is overigens niet mijn fout dat jij mij een replica stuurtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Kerel, ik heb je een paar keer gemailt. Ik weet dat ik hem in de winkel heb gekocht voor 199 euro. Ik hou niet van dit soort fratsen. Hij was goed toen ik hem verstuurde, als jij hem dan stukmaakt met wat jij zei 'dollen met mijn vriendin', dan kan ik daar verder niet mee zitten. Dat is je eigen fout.
Dit is tevens mijn laatste reactie op alle emailtjes die we elkaar hebben verstuurd.
laat maar...quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:39 schreef RunnerB87 het volgende:
Is de Karlsson wandklok met stationslook nog beschikbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |