quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:59 schreef Romaysa het volgende:
Hey,
Ik heb nogal een genante vraag.
Ik kom niet klaar als mijn vriend mij vingert. Het is nu al de tweede keer dat hij het heeft gedaan en nog steeds kom ik niet. Ik weet van mijzelf dat het wel even duurt, in ieder geval langer dan bij hem. Het begint een beetje irritant te worden.
Hebben jullie misschien een idee van hoe dat zal komen? Ik hoop dat ik normale reactie's zal krijgen.
Alvast bedankt.
Of hij is homo natuurlijkquote:
quote:Hey,
Ik kom niet klaar als mijn vriend mij vingert. Het is nu al de tweede keer dat hij het heeft gedaan en nog steeds kom ik niet. Ik weet van mijzelf dat het wel even duurt, in ieder geval langer dan bij hem. Het begint een beetje irritant te worden.
Hebben jullie misschien een idee van hoe dat zal komen? Ik hoop dat ik normale reactie's zal krijgen.
Alvast bedankt.
qftquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:34 schreef Leandra het volgende:
Wel gvd, weer zo'n topic waarbij de OP verwijderd is
Sodemieter op zeg, je doet Attention Whore posts en gaat vervolgens zitten piepen dat je op FOK! (of all places) zulke reacties krijgt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:37 schreef Romaysa het volgende:
Ja, wat wil je met zulke belachelijke reacties?
Komt je vriend wel klaar? Zo ja, wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:59 schreef Romaysa het volgende:
Hey,
Alvast bedankt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:19 schreef PP. het volgende:
[..]
Komt je vriend wel klaar? Zo ja, wat is het probleem dan?
quote:Beetje genante vraag, maar ik stel hem toch:
Ik moest afgelopen maandag, na het vrijen, een uurtje of 4 later naar het toilet, midden in de nacht, en ik rook mezelf...niet fris...![]()
Kan het beste omschrijven als een "vislucht".
(Maar dan rotte vis....)
Ik heb dit nog nooit eerder gehad en vond het eigenlijk nogal smerig...
Na een stevige douchebeurt, heb ik het nog de hele dag geroken als ik weer naar het toilet moest. Nu is het weer even weg ( gelukkig ), maar ik ben toch wel benieuwd wat dit kan zijn.
ik quote 'm ook nog maar even.quote:Hey,
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |