abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60965468
Zojuist heb ik de aflevering van NOVA pas gezien waarin DriekOplopers zat omtrent de commotie om zijn column. Na het horen wat hier allemaal aan vooraf is gegaan vond ik dit buiten alle proporties!

Klacht: Eerst hem vriendelijk uitnodigen en daarna je als een schoft gedragen.
Klacht2: Driek afslachten terwijl dat helemaal niet nodig is, er worden potdomme elke dag ergere dingen geroepen over mensen uit de 2e kamer.

Bericht aan Twan: Ik, persoonlijk, vind U een smerige gore galbak!

p.s. Driek blijf zo doorschrijven, mijn steun heb je!

Gofferedomme, ik kan het gewoon niet geleuven! Uw mening?!

dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:00:12 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60965636
Poging 2. Bagger verwijderd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:06:17 #3
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_60965801
goed topique
  Admin dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:10:39 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60965952
eensch is met TS
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_60965985
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef Danny het volgende:
eensch is met TS
dat dus
Claire Polak zou het niet erger hebben kunnen doen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_60966033
Smeerkees
Maar wel eens met TS ja
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60966099
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:13 schreef Fha het volgende:
Smeerkees
Maar wel eens met TS ja
Ik had grovere woorden in mijn hoofd rond spoken maar daarmee had ik zeker het doel van dit topic verpest. Vandaar zulk taalgebruik.
pi_60966173
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:15 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Ik had grovere woorden in mijn hoofd rond spoken maar daarmee had ik zeker het doel van dit topic verpest. Vandaar zulk taalgebruik.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60966184
Maaruh, Nova is nooit objectief, zeker niet te agressief richting bv. GL of de SP.
pi_60966325
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:17 schreef Het_hupt het volgende:
Maaruh, Nova is nooit objectief, zeker niet te agressief richting bv. GL of de SP.
Ik zie hier even het verband niet met uitzending van Driek. Ik vind dat als je als gewaardeerd programma iemand uitnodigt onder valse voorwendselen dit onder het licht moet worden gehouden. Bij mij is dit programma stevig in achting gedaald na deze clowns act.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:23:10 #11
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_60966343
l
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:11 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

dat dus
Claire Polak zou het niet erger hebben kunnen doen
Ook zo'n engerd

Goed verhaal. Lekker kort.
pi_60966413
Twan Huys wat een naar kereltje. Ik ben het met 'Driek' eens, hij is niet verantwoordelijk voor wat elke gek doet. Twan snapt dat na 100 keer nog steeds niet, hij zal wel GL stemmen
pi_60966522
Driek
pi_60966592
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:22 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Ik zie hier even het verband niet met uitzending van Driek. Ik vind dat als je als gewaardeerd programma iemand uitnodigt onder valse voorwendselen dit onder het licht moet worden gehouden. Bij mij is dit programma stevig in achting gedaald na deze clowns act.
ik dus wel.
dit is niet de eerste keer dat men probeert een gast in de zeik te zetten.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:38:55 #15
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_60966823
Klacht 1 en klacht 2 zijn niet terecht. Gezien het feit dat Driek een woordvoerder is had hij kunnen weten dat dit zou gebeuren. Het is zo'n beetje het eerste wat je leert in mediatrainingen.

Hij is handig gebruikt door de spindoctors om de aandacht weg te leiden. Of dat voldoende lukt is een ander verhaal aangezien o.a. geenstijl vrolijk verder gaat met de beerput open te halen omtrent Duyvendak.
Neerkomen wel!
pi_60966858
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:31 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

ik dus wel.
dit is niet de eerste keer dat men probeert een gast in de zeik te zetten.
Het punt is dat je mijn topic niet als een offensief kunt zien om hem in de zeik te zetten. Dat heeft hij namelijk zelf al gedaan door zich zo infantiel te gedragen in die uitzending.

Hij eindigt met "bedankt voor de "poging" enzovoorts".

Dat alleen al betuigt wat voor een onderkruipsel hij is. Elke andere afsluiting was beter geweest, zelfs als hij een taart in zijn gezicht had gegooid was het nog beter geweest, dan had men nog kunnen lachen. Helaas mocht het niet zo zijn.
pi_60966953
Morgenavond een reportage in Nova over het nieuwe boek van Duyvendak.
Zei Twan Huys zonet.
pi_60967015
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:38 schreef Freeflyer het volgende:
Klacht 1 en klacht 2 zijn niet terecht. Gezien het feit dat Driek een woordvoerder is had hij kunnen weten dat dit zou gebeuren. Het is zo'n beetje het eerste wat je leert in mediatrainingen.
En daarom schrijft ie ook collumns onder een pseudoniem en probeerde hij 'anoniem' te blijven. Dat GS zo flauw is om z'n identiteit te achterhalen, tsja... GS is een geval apart waar zo op mediatrainingen (nog) geen rekening mee houden.
quote:
Hij is handig gebruikt door de spindoctors om de aandacht weg te leiden. Of dat voldoende lukt is een ander verhaal aangezien o.a. geenstijl vrolijk verder gaat met de beerput open te halen omtrent Duyvendak.
En terecht. Pakken, die linkse hond
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:51:57 #19
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_60967181
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef Chillah.Bee het volgende:

En daarom schrijft ie ook collumns onder een pseudoniem en probeerde hij 'anoniem' te blijven. Dat GS zo flauw is om z'n identiteit te achterhalen, tsja... GS is een geval apart waar zo op mediatrainingen (nog) geen rekening mee houden.
As if...

Kom op, even zonder dollen, als er zich zo'n situatie voor doet dan wordt alles gebruikt om de aandacht af te leiden van het hoofdonderwerp. Pseudoniem of niet, dat maakt echt geen verschil. Enneuh trust me, geenstijl wordt juist als voorbeeld gebruikt in mediatrainingen tegenwoordig.
Neerkomen wel!
pi_60967393
En dan nog roepen hele volkstammen dat de media niet links is. Blijf vooral op de linkse idioten als GL stemmen, dan komt het helemaal goed!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:01:10 #21
85962 ioko
I Appear Missing
pi_60967434
Driek had het zeker moeten zien aankomen, beetje naief om te denken dat ze hem zouden gaan ondersteunen. Daarnaast vond ik het sensatiezoeken to the max, geen goede journalistiek.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_60967808
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:01 schreef ioko het volgende:
Driek had het zeker moeten zien aankomen, beetje naief om te denken dat ze hem zouden gaan ondersteunen. Daarnaast vond ik het sensatiezoeken to the max, geen goede journalistiek.
Nee ok, maar als voorbeeld: als er een baardmans aanschuift mag er in een vergelijkbaar programma ineens helemaal geen alcohol geschonken worden. Daar wordt dan helemaal niets over gezegd en dat getuigt m.i. van de enorme hypochrisie van linksdenkend Nederland.

Overigens was er maanden geleden op fok een topic over het neerschieten van Wilders. Waarom stond Twan Huys toen niet op zijn achterste benen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_60968068
Spithorst's repliek was wel uiterst zwak. Ik vond de benadering van Huys ook wat agressief, maar daar had hij beter op moeten reageren.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_60968622
Het is interessant om eens vanuit een situatie waar je dicht bij staat te zien hoe de media te werk gaat. Ik had wel een redelijk 'oprechte' indruk van Nova (maar ik kijk het tegenwoordig bijna niet meer), maar kennelijk was die gejatte feed van pauw en witteman (fragment van wijn in gezicht Peter R.) geen incident. Het is echt een stel ratten daar. En die Twan Huys heeft het morele besef van een pinda.
pi_60971516
Prima kerel Twan Huys,
Ik doe hier niet aan mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')