Toch besloten sociale te doen zusjevan? (als ik het me goed herinner wist je het een tijdje geleden nog niet zekerquote:Op woensdag 24 september 2008 14:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oooh toevallig, ik ook! Hahah ik ben echt de enige van de mensen met wie ik het meest omga zegmaar. Voor de rest wil iedereen gezondheid gaan doen.. ik vind het sociale veel leuker. Hoef ik ook veel minder voor te doen, gewoon omdat ik het zo interessant vind is het makkelijker leren ^^. Ik ga er waarschijnlijk wel een minor communicatie bij doen
.
Ik ben echt benieuwd hoe vol de collegezalen zitten vanaf december bij de sociale vakken.. ik heb echt het idee dat het zo'n klein groepje wordt. Maar misschien valt het ook wel mee. We zullen zien
.
Ik denk dat een hoop mensen psychologie gaan doen met de gedachte om echt klinisch psycholoog te worden. Een paar vriendinnetjes van hier zeggen ook wel dat ze de sociale vakken wel leuker vinden maar ze willen er niks mee doen.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:16 schreef Muis006 het volgende:
Ja daar ben ik ook benieuwd naar hahamaar wat ik me vooral afvraag is waarom zoveel mensen gez leuker lijkt? Ik ben zelf absoluut niet van de biologie (ik was zó blij toen ik voor mijn her H&G een 7 had
) dus gezondheid heb ik vanaf het begin afgeschreven. Ik kom bovendien vanwege mijn persoonlijke situatie al genoeg in aanraking met gedoe over hersenen en ziekenhuizen dus het vooruitzicht om in een gezondheidsinstelling te werken trekt me niet echt.
Hoe ging je mto practicum trouwens?
Gezondheid trekt me nog steeds niet, dus het is de meest logische keuzequote:Op woensdag 24 september 2008 19:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Toch besloten sociale te doen zusjevan? (als ik het me goed herinner wist je het een tijdje geleden nog niet zeker)
Vorig jaar zaten er bij ons ongeveer 100 mensen in de colleges, maar ja het lag natuurlijk een beetje aan wie het college gaf hoeveel mensen er echt zaten. Als jij of muis nog vragen hebben over vakken en zo, roep gerust
Ahh oke, jij doet het puur op zelfstudie? Lijkt me wel zwaar zeg! Lees je wel de sheets? Die van wetenschapsfilosofie zijn echt goed, hij zet er onderhand alles uit het boek in haha.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:58 schreef Muis006 het volgende:
Nope, ik volg helemaal geen collegesik ben slechthorend (officieel doof maar de techniek verricht wonderen tegenwoordig
) dus het heeft toch geen nut. Ik ben geloof ik 1x bij MTO-A geweest en 1x bij functieleer, dat was het wel
Jeetje, zwaar zeg. Respectquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:27 schreef Muis006 het volgende:
Yep, alles zelfstudie! En ja dat is zwaar, maar wat moet ik anders he :p. En ik werk ook veel met de sheets ja. Ik zou wel wat meer willen samenvatten zelf, maar dat vind ik echt gruwelwerk! En wetenschapsfilo is leuk
Over de contacten: die mis ik inderdaad veel, ik heb vooral contact met meerderejaars en ik ben afgelopen jaar actief geweest binnen Complex dus dat heeft ook wel geholpen. Het blijft zonde natuurlijk, zelf zou ik ook het liefst colleges kunnen volgen, maar tis niet anders.
Ze zouden 's avonds bezig zijn voor de lancering op dinsdag...quote:Op maandag 29 september 2008 22:56 schreef aardappel het volgende:
Wanneer zijn ze klaar met die veranderingen op blackboard? want ik moet nog een berg uitprinten voor morgen en ik kan nergens bij :\
iddquote:Op maandag 29 september 2008 21:18 schreef Tegan het volgende:
Ik mis de oude studentenlogin nu al.
Hoe kom ik bij die link?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:47 schreef GlowMouse het volgende:
http://mystudy.uvt.nl/esgportal/comap.s_home?taal=n
No shit Sherlockquote:
dat dusquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:53 schreef hetzusjevan het volgende:
Waar is de overige informatie heen?Er staan nog maar een paar dingen. En jesus dat ze ff de oude login terug doen..
Wat een fcking omweg om bij studiegids te komen.. http://www.uvt.nl/portal/studenten/ --> login to my portal --> inloggen --> BB --> acces studyguide en dan istie gvd nog in het Engels ook.
Flikker op zeg waarom is dit makkelijker? Ik vind dat hele blackboard ding maar onoverzichtelijk. Bah.
Idd.. ik zat vanmiddag te kijken: "wtf heb ik donderdag nou voor een vak? Experimental Research Methods?" Belt toevallig een vriendin, ik zo: hebben we een nieuw vak ofzo? Zegt ze: ja dat dacht ik eerst ook, maar het is MTO-C.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:29 schreef hmmmz het volgende:
is het ook mogelijk om dat my study portal / blackboard ding standaart in het Nederlands te zetten, vind het maar onhandig dat al mijn vakken daar in het engels genoemd staan.![]()
Het was niet zo goed gegaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:34 schreef GlowMouse het volgende:
Wat had je trouwens voor de analyse 1 toets?
dude, die vakken heb ik ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:08 schreef aardappel het volgende:
Ik vind het stiekem wel wat hebben, mijn rechtenvakken klinken een stuk stoerder in het engels:
Law of ObligationsCriminal Liability
ik roep aankomend hc strafrechtelijke aansprakelijkheid wel een keer aardappel door de collegezaal, kijken of er iemand reageert.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:47 schreef aardappel het volgende:
wie weet heb ik ooit weleens naast je gezeten, muhahhahhaa
Aardappel? Denk dat er dan meer mensen reageren (mostly with 'lunatic'quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:00 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik roep aankomend hc strafrechtelijke aansprakelijkheid wel een keer aardappel door de collegezaal, kijken of er iemand reageert.
Haha, ligt eraan. Als het past in mijn rooster dan kom ik wel erbij zittenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:53 schreef GlowMouse het volgende:
Het is jammer dat er geen eerstejaars econometristen bij mastervakken gaan zittenWat ga jij dinsdag doen?
Mja same here (alleen dan met mijn studie). Vraag me dan altijd gelijk af of ik nou zo'n nerd ben of dat anderen gewoon alleen maar MSNen en hyvenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:50 schreef Tegan het volgende:
Het is jammer dat er niet meer eerstejaars Econometrie in dit topic zitten...
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:00 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik roep aankomend hc strafrechtelijke aansprakelijkheid wel een keer aardappel door de collegezaal, kijken of er iemand reageert.
Haha, iddquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja same here (alleen dan met mijn studie). Vraag me dan altijd gelijk af of ik nou zo'n nerd ben of dat anderen gewoon alleen maar MSNen en hyven.
Nouja, gelukkig hebben we nog zat te doen in ons sociale leven he.
er was laatst anders een of ander mafkees die tijdens het goederenrecht college een doedelzakfilmpje op z'n mobiel ging afspelenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Aardappel? Denk dat er dan meer mensen reageren (mostly with 'lunatic')
nummeltje dlieentwintig = foeyonghaiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, idd.
Ik ken alleen nog niet veel mensen in mijn jaar (omdat ik niet meedeed met de TIK). Heb nu wel steeds meer contact met een Chinees meisje uit mijn jaarlaag. Dat is ook wel erg tof. Duurt alleen soms even voor ik snap wat ze bedoelt.
uvt-fok-meetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:50 schreef Tegan het volgende:
Spreek gewoon af om allebei in dezelfde rij te gaan zitten, ofzo. Of gewoon een Fok-UvT-meet...
Ga je ook naar de game afternoonquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:27 schreef GlowMouse het volgende:
Zie http://www.tev.nl/content.asp?pageID=935&languageId=UK
Ik bak er ook niets vanquote:En analyse is al even geleden voor mij. Ik wil wel eens kijken hoe het gaat, die eerste tussentoets kon ik nog wel helemaal doen zonder boek erbij, maar kijk niet gek op als ik er niks van bak.
Tof. Ik wil ook. Moet ik daar lid voor zijn van tev? Nee toch. Alleen hopelijk wordt het niet erg als ik niemand ken...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:37 schreef GlowMouse het volgende:
Ja, heb me net opgegeven. Maar eerst nog naar de docent van het jaar verkiezingsuitslag.
Ik ben geen lid ja...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:50 schreef GlowMouse het volgende:
Voor die spellenmiddag moet je lid zijn ja, lijkt me vrij logisch ook. Wil je zeggen dat je geen lid bent?
En hoe herken ik jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |