Bedrijfsethiek ging gisteren idd niet door, stond op blackboard. Niet dat het uitmaakte, als het wel was doorgegaan was ik er ook niet naartoe gegaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Toen ik gister op school de uni kwam bleek Bedrijfsethiek ineens niet door te gaan, kon ik me dus weer omdraaien en naar huis gaan. Vandaag ben ik maar thuis gebleven. Ik vertrouw erop dat ik zelf wel met SPSS aan de slag kan.
Zit hier trouwens iedereen op kamers in Tilburg?
Meestal is het 16.45 - 17.45 18.00 -19.00 en 19.15-20.15 .... Ik eet na het college, om 4 uur krijg ik hooguit twee boterhammen naar binnen (maar denk niet dat ik om half 9 nog uitgebreid ga kokenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja echt niet leuk zeg.. Ik heb daar ook zo'n hekel aan, als ik geen tijd heb om te eten haha. Om 4 uur eten is ook weer zoiets.. en om half 9 is een beetje te laat. Hoe doe je dat dan?
Hee maar wat heb jij lang hoorcollege? 16.45 - 17.30 dan een kwartier pauze.. 17.45 - 18.30 kwartier pauze 18.45 - 19.30 kwartier pauze 19.45 - 20.30. Oow dat zijn twee hoorcolleges na elkaar of niet? Bwoaah, bagger!
Ja dat hoor ik vaker trouwens, dat dinsdags ook leuk is! Waar gaan jullie meestal stappen? (Algemene vraag, aan iedereen overigens)
Ik neem altijd de trein naar Tilburg-West, vanuit Den Bosch, aangezien ik anders via Eindhoven naar Tilburg zou treinen om daar dan in een overvolle bus te stappen. In die stoptrein valt de drukte meestal nog wel mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Is het vanuit Sittard niet het gemakkelijkste om in Eindhoven over te stappen? Die treinen sluiten normaal gezien toch op elkaar aan?
Ik reis nu meestal via Roermond dus stap in Eindhoven over en pak in Tilburg de bus richting UvT.
Het vervelendste is dat je gewoon erg veel tijd kwijt bent en zodra je thuis bent je "moe" bent van het reizen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:34 schreef EasySilence het volgende:
[..]
Ik neem altijd de trein naar Tilburg-West, vanuit Den Bosch, aangezien ik anders via Eindhoven naar Tilburg zou treinen om daar dan in een overvolle bus te stappen. In die stoptrein valt de drukte meestal nog wel mee.
Vind jij het reizen echt niet vervelend dan? Je zegt dat je nog geen behoefte hebt om op kamers te gaan..
Is al verdeeld hoor, ik zag gister dat ik al een mail gehad hebquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb geen colleges vandaagniet dat ik anders wel was gegaan...
Ze mogen weleens opschieten met het verdelen van die onderzoeks onderwerpen zegik wil weten wat ik moet doen
Mocht je nog een ervaringsdeskundige nodig hebben....quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Is al verdeeld hoor, ik zag gister dat ik al een mail gehad heb. Wij hebben 'time management en deadlines'. We mogen dus uitzoeken waarom mensen altijd op het laatste moment pas beginnen aan iets met een deadline..
Ben benieuwd naar de uitkomsten, aangezien ik daar zelf ook nog weleens een handje van heb hihi.
Hahah!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mocht je nog een ervaringsdeskundige nodig hebben....![]()
Ik weet eigenlijk niet hoe het zit, ze hebben het naar voren gehaald dat is het enige wat ik weet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:36 schreef oompaloompa het volgende:
klinkt leuk!
Hoe zit dat eigenlijk bij jullile, want jullie doen onderzoekspracticum een jaar eerder en voor minder studiepunten, dat betekent dus dat jullie een vak wat ik het 2e jaar heb gehad niet hebben, maar het 3e jaar 2 andere vakken? Ben wel nieuwsgierig naar wat dat nieuwe vak is
Hm oke. Wat is psychopathologie eigenlijk?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:46 schreef oompaloompa het volgende:
psychopathologie is opgeschoven zo te zien en de nieuwe vakken zijn of biologische psychologie of sociale psychologie van interdependent gedrag. Klinkt wel leuk om eerlijk te zijn. Misschien als het mogelijk is en ik tijd heb ga ik daar wel bij zitten
Ik heb altijd interesse in tweedehands boeken!quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:52 schreef oompaloompa het volgende:
Verschrikkelijk saai, maar gelukkig ook verschrikkelijk makkelijk. Met toegeven dat ik er vorig jaar nooit heen ben gegaan omdat het op een redelijk achterlijke tijd gegeven werd. Maar het boek is best ok te lezen en het tentamen erg makkelijk.
In principe gaat het gewoon over psychologische ziektes, dus schizofrenie, adhd, eetstoornissen etc. Ik heb trouwens het boek van vorig jaar nog, net een nieuwe editie, als je interesse hebt
Het is als inleiding wel aardig, maar mist een beetje diepgang.
Alleen de groepscoordinator krijgt die mailquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:12 schreef Muis006 het volgende:
Hmm dan moet ik de coordinator van mijn groepje eens mailen of hij al iets heeft gehoord want ik heb nergens mail over ontvangen. En persoonlijkheidsleer is een verschrikking: ik durf het boek bijna niet te lezen uit angst voor wat ik moet onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |