Af en toe een beetje fout mag bestquote:
haha, college op vrijdagochtendquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Af en toe een beetje fout mag best.
Waarom zetten ze toch colleges op kwart voor 9 op de vrijdagochtend? Is dat studentje-pesten ofzo?
Tss...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Af en toe een beetje fout mag best.
Waarom zetten ze toch colleges op kwart voor 9 op de vrijdagochtend? Is dat studentje-pesten ofzo?
Doe ik ook meestal niet, maar het boek is niet door te komen dus we moeten eigenlijk wel gaan.. Misschien voortaan maar op dinsdags uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
haha, college op vrijdagochtend![]()
uiteraard gewoon niet gaan
Jij doet zeker rechten? Bedrijfswetenschappen volgens je profielquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tss...
Ik heb op dinsdag van 16.45 tot 20.30 en op vrijdag van 14.45 tot 18.30 college... Dat is pas erg!
Rechtenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal niet, maar het boek is niet door te komen dus we moeten eigenlijk wel gaan.. Misschien voortaan maar op dinsdags uit.
[..]
Jij doet zeker rechten? Bedrijfswetenschappen volgens je profiel. Wat een rottijden zeg, in de avonduren
.
Ja echt niet leuk zeg.. Ik heb daar ook zo'n hekel aan, als ik geen tijd heb om te eten haha. Om 4 uur eten is ook weer zoiets.. en om half 9 is een beetje te laat. Hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Rechten![]()
Vooral 16.45 tot 20.30 is irritant... Wanneer moet je dan eten?!
En trouwens, op dinsdag stappen ipv donderdag is alleen maar leuker!
Wow, het openen in Outlook van de UvTmailbox kan dus blijkbaar wel? Op de een of andere manier krijg ik de server niet goed ingesteld, zou je misschien kunnen uitleggen hoe je dit hebt gedaan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:56 schreef hmmmz het volgende:
ik open de webmail gewoon in via outlook
haha zo goed heb ik me nog nooit bezig gehouden met blackboardquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:51 schreef GlowMouse het volgende:
Ik had voor mezelf al een pagina gemaakt die alle announcements gesorteerd op datum (en niet op vak) toonde, plus cijferlijst, plus wat andere dingen. Met die nieuwe loginmethode werkt dat niet meer. Alleen daarom al ben ik er niet over te spreken.
bibliotheekinstructiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:07 schreef EasySilence het volgende:
Mijn dank is groot!!Daar had ik die informatie echt nooit uit mezelf gevonden. Maar ja, ik heb mijn bibliotheekinstructie ook pas volgende week
Srsly, ik heb geen rondleiding gehad heur. Maar ik ben vlak voor oktober ingestroomd vorig jaar, en toen mocht ik ACVA niet meer doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
bibliotheekinstructie![]()
dan krijg je een rondleiding en moet je 1 of ander dom opzoektoetsje maken
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Srsly, ik heb geen rondleiding gehad heur. Maar ik ben vlak voor oktober ingestroomd vorig jaar, en toen mocht ik ACVA niet meer doen. Dus drie keer raden wat ik deze week gehad heb? Biebinstructie ... terwijl ik hier al een jaar rondloop
.
Ergste is nog wel dat ik vanochtend om kwart over 9 college had en straks om kwart voor 3 die verplichte saaie ACVA werkgroepen. Terwijl ik 2e jaars ben. En 't duurt tot half 5 -_-'.
Naja niks aan te doen..
Hahaha, grappig om te zien dat er nog meer mensen 4 uur per dag reizen naar de UvT. Alleen zoek ik dus wel al een hele tijd naar een geschikt appartementje in de buurt... tot die tijd nog maar even op en neer van m'n appartementje in Limburg, ook al begin ik er langzaam echt genoeg van te krijgen; ruim 20 uur reizen in 1 week voor 6 colleges is echt ziekelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
10km afstanddat is echt niets. Ik reis iedere dag in totaal 4 uur om in Tilburg te komen en heb ook nog geen haast om op kamers te gaan
Ook Limburgquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:40 schreef EasySilence het volgende:
[..]
Hahaha, grappig om te zien dat er nog meer mensen 4 uur per dag reizen naar de UvT. Alleen zoek ik dus wel al een hele tijd naar een geschikt appartementje in de buurt... tot die tijd nog maar even op en neer van m'n appartementje in Limburg, ook al begin ik er langzaam echt genoeg van te krijgen; ruim 20 uur reizen in 1 week voor 6 colleges is echt ziekelijk![]()
In welke provincie woon jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |