ha ha nee maar ik weet dat je niet van door stuur dingen houdt (ik eigenlijk ook niet)quote:
Dat was de vorige. Toen haden we het nog over de odol van Topspinquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was de vorige. Toen haden we het nog over de odol van Topspin
indeedquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]Niet iets waar ik persoonlijk interesse in heb, sorry!
Ik ook niet, maar het toont wel potentiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]Niet iets waar ik persoonlijk interesse in heb, sorry!
Doe dat maar in KPD!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
net alsof ik nooit potentie toon
hehe barra.rarquote:
This thread is worthless without picsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
net alsof ik nooit potentie toon
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics
Als jij nou lekker gaat slapen, dan bewerk ik Barra nog effe voor die picsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nogmaals: via KPD!Ik moet zo nog slapen, ja!
weet je dat ik ze niet eens meer heb.... heb ze maar ff gewist van me telefoonquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij nou lekker gaat slapen, dan bewerk ik Barra nog effe voor die pics
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet je dat ik ze niet eens meer heb.... heb ze maar ff gewist van me telefoon
En dan op het werk een enorme joekeloerus op het scherm krijgen als je ff in de pauze Fok gaat checken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij nou lekker gaat slapen, dan bewerk ik Barra nog effe voor die pics
zou je ze echt willen hebben dan?quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan op het werk een enorme joekeloerus op het scherm krijgen als je ff in de pauze Fok gaat checken?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zou je ze echt willen hebben dan?
bedankjt voor het compliment maar vrees niet.....ze zouden nooit op t forum komenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan op het werk een enorme joekeloerus op het scherm krijgen als je ff in de pauze Fok gaat checken?
is dat zo?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:
da's toch een liedje van andre van duin?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge.
toch nog goed geslapen gister...alleen jammer van de 40 koeien in de wei voor mijn slaapkamer die de hele nacht hebben staan loeien
jippie nokje heeft goed geslapen!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]Viva oordopjes
Heb door twee lachende pubers die hier films zaten te kijken, en de grommende poezenbende heen geslapen van 0.00 tot 10.00 uur. Dat ga ik vaker doen. Moet ze wel ietsje kleiner maken.
omdat ik die pot pepertjes nou al in huis hebquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:34 schreef nokwanda het volgende:
ananasroomkaas is ook al zoet.
Wordt ook al vaak gebruikt daarvoor. Maar ik kan me voorstellen dat dat iets te zoet is.
Waarom wil je die zelf maken? Op de markt of zo is meestal wel een koopman die ze zelfmaakt, of bij de turk.
hihi bedanktquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:50 schreef nokwanda het volgende:Dan ananas roomkaas of heel jonge geitenkaas.
Vraag het even na welke bij de kaasboer
zo eng ben ik toch nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
middag je hebt me laten schrikken!
why, heeft ie jou wel die pics gestuurd?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
middag je hebt me laten schrikken!
ha ha nee verscheen ineens in topic waar ik altijd rondhang!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
why, heeft ie jou wel die pics gestuurd?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
why, heeft ie jou wel die pics gestuurd?
paturainquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:27 schreef Topspin het volgende:
Ik vind paturain lekker met hazelnoten erin
Net broodje met zwartbrood en maaslander jong belegen gegeten. Maaslander vind ik de lekkerste kaas.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef Topspin het volgende:
Acceptatie is een heilwerkend medicijnIk accepteer de huidige situatie dus ik kan met rust in acceptatie leven op de dag van vandaag, ik accepteer momenten van onrust zodat ik niet ga focussen op onrust maar dat de onrust gaat liggen tot het rustig is puur en alleen door ff te accepteren dat het onrustig is zonder verder te vechten tegen onrust want vechten tegen onrust houdt de onrust in leven en kan het erger maken.
Dus ik ga ff relaxen nu met acceptatie hoe ik ben en waar ik sta in het leven, om zodoende verder richting doelen te streven. Nieuwe doelen opschrijven eens op papier, een doel bereiken begint met duidelijk formuleren en dan stap voor stap nastreven van het in kaart gebrachte doel.
Tis in ieder geval beter dan in een soort van zelfmedelijden blijven hangen door te kijken dat het mis is gegaan op een aantal fronten want dan is het de hele dag bezig zijn met fout gelopen zaken en dan gaat de dag voorbij en wordt het onrustig en chaotisch en kom je nergens anders meer aan toe. Nog steeds vaker gehad van zonde hier zonde daar, had je maar minder gestapt en meer aan studie gedaan dan had je dat laatste jaar gehaald zonder door te draaien van de stress.quote:
oei da's wel veel geld!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:50 schreef ToT het volgende:
Fijn, telefoontje van de garage: ik mag 725 euro lappen voor de reparatie van mijn auto.
Klopt ook wel inderdaad, ondertussen 3 gesprekken met arbeidsdeskundige gehad vrijwillig dus ik ben er mee bezig. En dan naast het werk bezig met andere dingen meer dan voorheen. Meer variatie maar nog steeds niet zoals ik het zou willen maar het kan niet in 1 keer opgebouwd worden ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:47 schreef draculettetje het volgende:
volgens mij ben je dat toch ook aan het doen topspin
stapje voor stapje!
Zonde van het geldquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:50 schreef ToT het volgende:
Fijn, telefoontje van de garage: ik mag 725 euro lappen voor de reparatie van mijn auto.
pretty shitty mate, wat is er stuk dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:12 schreef ToT het volgende:
Tell me about it! En ik heb deze maanden juist enorm zuinig geleefd omdat ik geld nodig heb voor mijn toekomstige verhuizing...
2 kleppen van de turbo van mijn auto. Qua materiaal stelt het weinig voor, maar het uurloon is extreem.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pretty shitty mate, wat is er stuk dan?
Slaap lekker alvastquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:39 schreef draculettetje het volgende:
nou vooruit dan maar
ik doe nog een rondje nutteloos fok en dan lekker slapen
Inderdaad dat kreng in zijn eigen dimensie laten thuis vieren want op mijn slaapkamer hoort hij niet thuis, die dromenvanger heeft die sampan wakker geschudt ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:48 schreef draculettetje het volgende:
toch weltrusten dan en laat dat sissende ding maar mooi in zn eigen thuis ofzo!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kom je weer veel tegen vandaag geloof ik!
weet ik nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
altijd!
Waar is iedereen vandaag?
hierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
altijd!
Waar is iedereen vandaag?
zal het daar wel druk zijn!quote:
url?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:32 schreef L.Denninger het volgende:
Ik lees op telegraaf.nl dat darkwolf weer op vrije voeten is ?
Hier nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zal het daar wel druk zijn!
downloadbaar?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:59 schreef Topspin het volgende:
Net ff the secret geluisterd, had iets anders voorgesteldDacht dat het een documentaire zou zijn met filmbeelden en nog meer zoals op discovery channel vertoond wordt. Blijkt het een soort van meditatie cd te zijn dat zelfs richting hypnose gaat.
Deed wel goed om ff te luisteren, terug kijken op een moment in mijn leven dat ik me geweldig voelde. Dat was 2 zomers geleden waarbij ik lekker ontspannen op het gras lag met zwembad ernaast in de zon waar het complete goede gevoel aanwezig was.
Ineens leek het goede gevoel van toen naar voren te komen doordat ik in een diepe meditatie aanwezig was.
Heb nu een hele andere kijk op the secret, ook omdat er niet de hele tijd over materiele zaken gesproken wordt. Dacht dat de nadruk op spullen gelegd werd.
Heb hem geleend in de bibliotheek voor 1,50 euro. Heb ff op binsearch.info gezocht maar kon hem niet vinden daar, de Nederlandse versie heb ik hier liggen thuis. Wel iets gezien van the secret English maar weet niet of dat een luisterboek is.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ben al met de laptop in bed
Komt zij weer aan zettenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
kan me iets leukers voorstellen om mee in bed te liggen.
ik moest lachenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:
Als ik ergens een dromenvanger zie die me goed voor jou lijkt zal ik hem kopen voor je. Krijg je hem van mij cadeau en heb je geen nachtmerries meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:52 schreef Topspin het volgende:
Ik heb die dromenvanger voor mezelf gekocht en Nokje zei dat je een moet krijgen en niet zelf moet kopen dus daar ging ik al de fout in. Overigens wel vreemd dat de label die erbij geleverd wordt de koper aanspreekt alsof je hem zelf voor jezelf gekocht hebt. Maar sinds die dromenvanger echt vreemde nachten meegemaakt dus na 2 nachten weggehaald uit "angst".
Das lief van jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik ergens een dromenvanger zie die me goed voor jou lijkt zal ik hem kopen voor je. Krijg je hem van mij cadeau en heb je geen nachtmerries meer.
ook dat jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben niet Dancing with wolves maar Sleeping with cats
Het gaat een groot deel van de nacht ook meestal heel goed. Alleen vinden zij met z'n allen dat ik om 6 uur wakker moet worden en ik ben het daar niet mee eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook dat ja
hoop wel dat ze je vandaag wel weer laten slapen
riep iemand?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:
tuurlijk wel!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je je nog niet geschoren dan?
Is maar beter ook, want het werkt verslavend om een hond mee naar bed te nemen en de hond die ook op een gegeven moment niet meer alleen wilt slapen ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:15 schreef draculettetje het volgende:
lijkt me ook gezellig maar ronja slaapt ook mooi beneden
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk wel!
snel ander pak aangetrokken en wacht nu tot liz der trein komt opt station
charme word toch minder waneer ik het elke dag draag hoor.quote:
Dan trek je na je werk toch lekker iets anders aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
charme word toch minder waneer ik het elke dag draag hoor.
mja kan wel.. maar dan trek ik iets aan om een half uur te dragen want moet wel met pak op me werk komenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan trek je na je werk toch lekker iets anders aan
gaan we dit nu 3x per dag doen?quote:
Ik zei dan ook niet : dan trek je voor je werk toch iets anders aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja kan wel.. maar dan trek ik iets aan om een half uur te dragen want moet wel met pak op me werk komen
Mogge iedereen
mja dat wel... maar vind ik meestal de moeite nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niet : dan trek je voor je werk toch iets anders aan.
Ik zei: dan trek je NA je werk toch iets anders aan.
Ik neem aan dat je na je werk nog wel meer dan een half uur hebt om niet in pak te hoeven lopen. of niet dan?
hihi heb niet naar het weer gekeken hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:19 schreef Topspin het volgende:
Slaap lekker
Tis ook echt weer om overdag een dutje te doen, grijs en regen is het weer in het zuiden.
hetzelfde alleen dan droogquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi heb niet naar het weer gekeken hier
ow dankquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hetzelfde alleen dan droog
was ff lunchenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dank
hey ik mis je bij het andere topic
dat crazy de secretaresse aan het ketsen wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat daar werkelijk nergens over en ik hou het niet bij ha ha
ach ja tis vrijdag dan zijn ze een beetje raar daar ha haquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat crazy de secretaresse aan het ketsen was![]()
ja boeiend onderwerp... i know
Ah, leuk. Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
markt vind ik altijd wel leuk!
ga zo op pad, verjaardag van mn schoonmoeder vieren
Hier valt vrij weinig zon te bekennen, tis alweer aan het regenen net zoals de rest van de zomer. Wilde ook naar de markt gaan ff maar het is me iets te regenachtig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:00 schreef nokwanda het volgende:
Het is zowaar zonnig hier.
Had eigenlijk zin om nog heel lang op bed te blijven liggen, maar het team hier was zo happy dat ik wakker was dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen.
Zal zo maar eens een rondje markt gaan doen en voorraden inslaan.
Als ik frites met spoetnik eet heb ik ook altijd een vreemd gevoel in de maag. Gisteren chinees gegeten en dat is meteen een stuk beter te verteren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:27 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer.
fris gewassen
ik heb gisteren een kleine voedselvergiftiging opgelopen van de frituur. nochtans heb ik niets verkeerd geproefd aan m'n Bicky Wrap.
Goed zo!quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:50 schreef draculettetje het volgende:
ik heb wel zo heerlijk geslapen
heb geen bal van de film gezien
werd even wakker omdat ronja uit moest maar mocht zelf blijven liggen
en voor het eerst sinds lange tijd tot 10.30 uitgeslapen!
Had het ook wel even nodig!
Klopt helemaal, nek en rugklachten en sowieso het hele lichaam dat niet meer wilt functioneren erdoor. De hersens ook als een van het belangrijkste orgaan dat het hele lichaam aanstuurt. Heb persoonlijk nooit echt lichamelijke ernstige klachten gekend maar wie weet was de neerslachtigheid zo nadrukkelijk aanwezig dat ik het niet opmerkte ook.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:08 schreef vamperotica het volgende:
depressies kunnen ook lichamelijke klachten geven dus dan weer dubbel op!
Zou wel fijn zijn ja...Maar op tijd naar bed gaan zou ook wel schelen..quote:
Wierrook.... da's lang geleden!quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:12 schreef Topspin het volgende:
[..]
Klopt helemaal, nek en rugklachten en sowieso het hele lichaam dat niet meer wilt functioneren erdoor. De hersens ook als een van het belangrijkste orgaan dat het hele lichaam aanstuurt. Heb persoonlijk nooit echt lichamelijke ernstige klachten gekend maar wie weet was de neerslachtigheid zo nadrukkelijk aanwezig dat ik het niet opmerkte ook.
Wierrook nog ff opgestoken, als deze wierrook is opgebrandt ga ik met laptop richting nest
Vooral niet in de magnetron leggen om te drogen, ga je hele rare dingen dien in je magnetron (opzich ook wel leuk voor dit topic)quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:24 schreef Topspin het volgende:
Ik had ook minstens 6 maanden geen wierrook meer opgestoken en ineens behoefte eraan dus voor 20 euro gekocht, alleen de zak met al die wierrook buiten laten liggen 2 nachten lang dus het is vochtig geworden door mijn eigen schuld
Moet nu 1 minuut met de aansteker branden voordat de wierrook op gang is en echt gaat funkelen.
Die knalt zo uit elkaar, wel leuk gezicht zo;n hamster aan het werk, ga vaak ook even bij de otters kijken in de dierentuinquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:23 schreef Topspin het volgende:
Hamsters hamsteren toch ook of niet? Die wreten zich ook vol en doen 10 dagen met een portie eten?
Al die bolle wangetjes van die hamsters ook
[ afbeelding ]
Duidelijk een volle maag voor de komende 10 jaar
Hee Morpheusquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vooral niet in de magnetron leggen om te drogen, ga je hele rare dingen dien in je magnetron (opzich ook wel leuk voor dit topic)
Konijnen kunnen ook gemeen zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:35 schreef draculettetje het volgende:
ik vond ze altijd best eng omdat ze zo gemeen konden bijten
ga ik te langzaam ha haquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die knalt zo uit elkaar, wel leuk gezicht zo;n hamster aan het werk, ga vaak ook even bij de otters kijken in de dierentuin
Ik heb niet echt vaak met konijnen contact gehad maar wel vaker die scherpe tanden gevoeld die aan de vingers gaan knagen als je de vinger richting het hoofd doet van het konijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:46 schreef draculettetje het volgende:
met konijnen geen last van gehad!
Stam nog uit de oertijd van The Truth, paar keer meegeweest naar het Solse Gatquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:40 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hee Morpheus
Ben gewend om jou te zien in het 3FM topic en niet hier
Ben nu ff harde schijf aan het afzoeken naar muziek.
Over magnetron, sowieso dingen in de magnetron stoppenEen ei koken in een speciale magnetronkoker en de hele magnetron vol ei, dan springt het hele ei uit elkaar en kun je vervolgens 1 uur de magnetron gaan schoon maken ook
. Een pizza in de magentron die meestal mislukt en dan sowieso de magnetron als kern-centrale
Overigens zometeen ff overschakelen naar 3FM, heb soms zin in het slappe geouwehoer van de DJ's daar en dan soms ook kan ik het niet aanhoren. In het holst van de nacht kan ik het praten tussendoor beter hebben en kan ik er zelfs van genieten ook.
Doet mij denken aan de killer rabbits uit monty pythonquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:58 schreef Topspin het volgende:
Pas maar op want ze wreten je met huid en haar op
[ afbeelding ]
zou om 5:55 gaan slapen, het is dat 6:66 niet kanquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:07 schreef Topspin het volgende:
Dag Drac
Ik ga om 0200 slapen anders om 0300 in ieder geval rond 0400
Tot ziens
Wist ik nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stam nog uit de oertijd van The Truth, paar keer meegeweest naar het Solse Gat
Ben ooit met dit forum gestopt, toen aantal kleuters op fok het forumonderdeel gingen verpesten en gingen misbruiken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:12 schreef Topspin het volgende:
[..]
Wist ik niet
Eerste keer dat ik je hier zie ook, daarom mijn verbazing dat je ineens opdook uit het niets
Dan maar wachten tot 07:05quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou om 5:55 gaan slapen, het is dat 6:66 niet kan
Spookyquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:12 schreef Topspin het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik je hier zie ook, daarom mijn verbazing dat je ineens opdook uit het niets
Waar wordt er geen misbruik gemaakt door baggeraars ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben ooit met dit forum gestopt, toen aantal kleuters op fok het forumonderdeel gingen verpesten en gingen misbruiken.
Doe mij is een deel van jou droom geven, ik droom de laatste tijd bizar weinig , of ik vergeet ze alweer als ik wakker wordt zonder ze te kunnen herinneren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:26 schreef Topspin het volgende:
Gedroomd dat ik na het luisteren van the secret de lotto had gewonnen van 6 miljoen euro. Ergens hing een pamflet op met mijn naam erop en dan 6 miljoen euro eronder. Toen gaan pinnen om te kijken of het geld erop stond maar ik had "slechts" 8000 euro erop staan. Toen terug naar het pamflet en daar stond dat ik eerst 8000 euro krijg en vervolgens de rest van het geld.
Verder licht geslapen de hele nacht, net tussen wakker zijn en slapen zijn in.
Nu koffie en sigaret
Nu valt het wel mee, maar toen kon je niets zeggen en het werd belachelijk gemaaktquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:20 schreef Topspin het volgende:
[..]
Waar wordt er geen misbruik gemaakt door baggeraars ?
Overal wel "grappig" bedoelde reacties die totaal niet grappig zijn en vaak als troll gemeend zijn.
Soms zijn er ook wel eens van die dromen die je liever niet wilt herinnerenquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe mij is een deel van jou droom geven, ik droom de laatste tijd bizar weinig , of ik vergeet ze alweer als ik wakker wordt zonder ze te kunnen herinneren.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:58 schreef Topspin het volgende:
Pas maar op want ze wreten je met huid en haar op
[ afbeelding ]
Had er ook moeite mee. Kon niet goed inslapen. Heeft uren geduurd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:12 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer heb nog geen oog dicht gedaan
te wakker
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
ik heb maar een nachtje over geslagen
heb ik ronja ook nog om half 5 wakker gemaakt
waardoor Mr e om 5 uur naast zn bed stond
lekker bezig dus, nu wachten op de taxi, ik zal naar je zwaaien
Dus dan ga je maar fokkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 04:12 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer heb nog geen oog dicht gedaan
te wakker
Zou het ook niet aantrekken bij de arbeitsdeskundige , mijn glazenbol zegt dat het dan niet goed gaatquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef Topspin het volgende:
Meteen maar ff nette kleding aangetrokken want de hele dag in joggingpak rondlopen is hangerig
Inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou het ook niet aantrekken bij de arbeitsdeskundige , mijn glazenbol zegt dat het dan niet goed gaat
hendig van je!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:07 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj!!Ik ben weer binnen!!
Was vanmorgen met dochterlief en de twee kleintjes "ff" wat boodschappies gaan doen... Maar sinds kort doet 1 van de monsters zelf de voordeur open en da's nie handig...Loopt ie de straat op enzo...
Dus wij doen de deur op slot....Maar dan moet je dus niet de sleutel aan de binnenkant op het slot laten zitten als je de deur uit gaat...Dan wil t allemaal nie meer open!!
Maar met behulp van mijn meesterlijke hengel en sleuteluithetslotwurm werk is het me toch gelukt!!!
Wél lekker gepicknickt op het grasveld achter ons huis.....!!!![]()
![]()
ik heb me toch best rustig gehoudenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar fokken, samen met je andere lotgenoten die ook niet willen slapen
Is kind eigen, die kleine van mijn 22 maanden, die doet het ook als hij de gelegenheid krijgt, pure nieuwgierigheid van het verkennen van de wereld.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:09 schreef Topspin het volgende:
Jezelf buiten sluiten komt me bekend voor, kom je niet meer binnen ook
Is je kind zo nieuwsgierig dat het op pad wilt gaan?
Ik moet nog eten en dat zometeen eerst maar ff doen.
70 post in de nacht is niet bepaald weinigquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb me toch best rustig gehouden
Klinkt ook alsof je zwaar aan vakantie toe bent even totale rust.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:24 schreef draculettetje het volgende:
slim bezig zoessie
ik ben ook weer thuis, ik bel je vanavond wel even!
ben een klein beetje op nu, ff een klein rondje fok en dan lekker slapen
ben nu dan ook al in bed
Weet niet of ik dat vroeger deed, volgens mij niet zo snel maar er lag een speeltuin in de buurt en daar kon ik me uitleven maar toen was ik wel wat ouder. Kan me van de eerste 5 jaar amper wat herinneren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is kind eigen, die kleine van mijn 22 maanden, die doet het ook als hij de gelegenheid krijgt, pure nieuwgierigheid van het verkennen van de wereld.
Kortom huiskamer deur, klink omgedraait en hij kan niet meer naar buiten
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:39 schreef draculettetje het volgende:
ach ben ook even met mn neus op de feiten gedrukt
genoeg om nog aan te werken
yep dat wel! zo dacht ik met mn stomme kop dat ik het grootste gedeelte al heel wat kracht verlies had terug opgebouwd, maar dat doe ik allemaal vanuit mn boven benen.quote:
Geen wonder dat je permanent moe bentquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep dat wel! zo dacht ik met mn stomme kop dat ik het grootste gedeelte al heel wat kracht verlies had terug opgebouwd, maar dat doe ik allemaal vanuit mn boven benen.
met links en rechts scheelde het ong 80 kg!
heeft dat daar ook al mee te maken?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen wonder dat je permanent moe bent
ja goed ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |