quote:
Eerder neemt hij hem niet mee. Ik ben dus ook benieuwdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
Kom op met die 'klachten' dan, eerder neem ik hem niet mee.
Die klachten moeten natuurlijk van jou komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:50 schreef afcajos het volgende:
TS trapt af lijkt me
Wat is daar verzonnen aan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:52 schreef Isdatzo het volgende:
Dan kunnen deze topics nu mooi op slot.
fietssleuteltje breekt af in slot
Na de warming-up al bek af zijn:')
Het heet niet voor niets een balansDAG.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:01 schreef afcajos het volgende:
Nou voor de fans een klein klachtje dan:
Ik heb me voorgenomen deze week een balansmidweekje qua bier te houden, maar toen kwam ik erachter dat RUS - NL morgen is, en dus weer verplicht met vrienden + bier kijken
Jullie zijn siamese tweeling?quote:
Ik blijf mijn klachten ook heus wel in klb posten, wees maar niet bang BPquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:04 schreef behangplakker het volgende:
NIKS NAAR ONZ ! AFCAJOS IS EEN KLB'ER
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:07 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Jullie zijn siamese tweeling?
Vreemd dat hij dan nog niet geklaagd heeft over het vast zitten aan jou.quote:
Dat topic staat voor volgende week ingeplantquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:09 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Vreemd dat hij dan nog niet geklaagd heeft over het vast zitten aan jou.
Die TS wilde dat jij je klachten hier in deed en dit topic moest dan naar ONZ he, straks moest ik jou klachten nog in ONZ gaan lezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik blijf mijn klachten ook heus wel in klb posten, wees maar niet bang BP
edit verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat topic staat voor volgende week ingeplant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |