SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
Wil ik mijn fiets van het slot halen, breekt het sleuteltje af en blijft ie erin zittenEn net niet ver genoeg zodat ik em open kon maken, waardoor ik naar huis moest lopen
Dat wordt dus met de haakse slijptol het slot eraf slopen
![]()
klacht: sleuteltjes die afbrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:TS HEEFT DIE FIETS GESTOLEN EN PROBEERT ZO ONSCHULDIG TE LIJKEN!!0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
Wil ik mijn fiets van het slot halen, breekt het sleuteltje af en blijft ie erin zittenEn net niet ver genoeg zodat ik em open kon maken, waardoor ik naar huis moest lopen
Dat wordt dus met de haakse slijptol het slot eraf slopen
![]()
klacht: sleuteltjes die afbrekenmoeilijk he een slot openmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat bij een lekker breezahsletje in de busquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:06 schreef leppeh het volgende:
Whehehe, TS + topictitel = grijns! De OP was lichtelijk teleurstellend, waar zijn de breezerchicks in het verhaal?
Mja, laatste tijd overkomt het mij regelmatigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:06 schreef jordeeeh het volgende:
Whehehe, je loopt wel vaker naar huis of niet Jos?
Om eerlijk te zijn vind ik het topic niet zo heel boeiend dus het zou geen kwaad kunnen om wat sappige tepels toe te voegen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zat bij een lekker breezahsletje in de busMaar dat zou het topic weer teveel afleiden!
Nee, bij hem breekt het altijd af als hij er in zitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:06 schreef Treces het volgende:
Krijg je wel vaker iets niet in een gat ?
Goede tipquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:19 schreef Telecaster het volgende:
Wat je als je een reservesleutel hebt nog kan proberen (niet geschoten altijd mis): met een soldeerbout een stukje soldeerdraad verhitten, als het puntje vloeibaar is dat in je slot vrotten zodat je er het afgebroken stukje sleutel mee raakt, wachten tot de boel weer gestold is en er dan het stuk sleutel mee uittrekken. 't Is mij al een paar keer gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |