abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:20:23 #26
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60962585
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:16 schreef Fha het volgende:
Ik ook ik ook!!
Kaart 1:
Twee van Kelken

Je maakt een genezingproces door, waar je zelf eigenlijk heel weinig van merkt. Hoogstens voel je je aanvankelijk wat moe, in de war of innerlijk verdeeld. Maar gaandeweg word je milder voor jezelf, je kunt jezelf nemen zoals je bent. Dat straal je vervolgens ook uit, zodat anderen, vaak eerder dan jijzelf, aan je zien dat het goed met je gaat. Je voelt uiteindelijk een innerlijke rust.
Raad:
Bouw zoveel als je kunt een tijd van rust voor jezelf in. Doe geen spannende of veeleisende dingen. Veroordeel jezelf niet te veel, je mag zijn zoals je bent.

Kaart 2:
Zeven van Pentagrammen

Je voelt je verdeeld tussen actief en passief zijn. Aan de ene kant wil je heel graag stilstaan bij wat je hebt, aan de andere kant vind je dat je dat intussen wel lang genoeg hebt gedaan. Je voelt dat er aan je wordt getrokken. Als gevolg van deze verdeeldheid doe je geen van beide. Je rust niet uit en je komt niet echt tot actie.
Raad:
Maak in ieder geval een keuze ofwel je geniet van wat je hebt en je koestert je in dat genieten, ofwel je gaat eens goed aan de slag . Blijf niet hangen in die tweeslachtigheid, want dat geeft je alleen maar een heel onbevredigd gevoel.

Kaart 3:
Hoge priesteres

Je zit in het algemeen in een tijd van groeien, om meer bewust van je zelf te worden en om een beter inzicht te krijgen. Informatie komt op een onbewuste of spirituele manier binnen, via plotseling inzicht, via dromen of via gekke toevalligheden. Er gebeuren dingen met jou en met je directe omgeving die je op iets willen wijzen.
Raad:
Sta open voor onverklaarbare gebeurtenissen binnen of buiten je zelf, vertrouw op je intuītie en probeer bewust te maken wat zich op een onbewuste manier aan je opdringt. Wees er niet bang voor.

Blijf zoals je bent, en je zal groeien. Veel goeds dus!
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:23:35 #27
224798 superXmacho
Hou je bek! Ken je plek!
pi_60962645
wil je voor mij ook even lezen??
Don't hate me because I am a blonde!
pi_60962666
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:20 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
-alles-
Dank
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:25:13 #29
pi_60962683
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:23 schreef superXmacho het volgende:
wil je voor mij ook even lezen??
Dus nu wil je het toch wel? Weet je het zeker?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:26:01 #30
pi_60962697
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:24 schreef Fha het volgende:

[..]

Dank
Klopt het een beetje?
pi_60962730
Ik ook
Vivre
pi_60962741
nou je toch zo enthousiast bezig bent; ik ben ook wel benieuwd..
pi_60962769
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Klopt het een beetje?
best eng hahaha
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:32:50 #34
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_60962877
Leg voor mij eens een kaartje als je wilt.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:39:51 #35
pi_60963045
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:27 schreef Strychnine het volgende:
Ik ook
Kaart 1:
Vier van Pentagrammen

Je bent op zoek naar zekerheid. Deze zekerheid zou je willen ontlenen aan dat wat je stevig in handen hebt. Je gaat inventariseren: wat is van mij? en dan wat wil ik er nog bij hebben om me nog zekerder te voelen. Dit alles komt voort uit een gevoel van onzekerheid, dat je op deze manier probeert de kop in te drukken. Je sluit je af voor nieuwe spannende dingen en gedraagt je over het algemeen wat krampachtig.
Raad: Zo nu en dan is het nuttig om de balans op te maken. Wat heb je in huis, wat mis je en wat wil je nog bereiken?

Kaart 2:
Koning van Kelken

Je bent ervan vervuld dat gevoelswaarden belangrijk zijn, belangrijker dan de ratio en koud verstand. Je staat open voor wat je hart je ingeeft. Je vertrouwt op je intuītie en richt je persoonlijke betrekkingen en op alternatieve onderwerpen. Je straalt idealisme uit en kunt mensen als volgelingen aan je binden.
Raad:
Vertrouw op je gevoel, laat je idealen de boventoon voeren en laat je niet door de scepsis en het ongeloof van anderen weerhouden.

Kaart 3:
Twee van Zwaarden

Je hebt iets op gang gebracht en nu moet je wachten op de resultaten. Tot die tijd sta je onder druk. Je wilt weten hoe de uitkomsten van je eerdere inspanningen zullen uitpakken en voelt je gefrustreerd dat sommige zaken nu eenmaal tijd nodig hebben.
Raad:
Je ontkomt er niet aan dat je geduld moet hebben, gebruik de tijd van wachten niet door je aandacht op dat wachten te focussen, maar leid jezelf af met andere dingen. Doe van alles wat je leuk vindt, wat je ontspant en verwen jezelf maar. Als je dan toch moet wachten, kun je dat net zo goed op een aangename manier doen.

Deze kaarten maken mij onzeker, luister naar je gevoel zou ik zeggen.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:42:27 #36
pi_60963116
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:27 schreef DreamEvil het volgende:
nou je toch zo enthousiast bezig bent; ik ben ook wel benieuwd..
Kaart 1:
Koningin van Staven

Je wordt je ervan bewust dat je eigenlijk heel wat te bieden hebt. Je bent niet zomaar iemand, maar iemand die warm hartelijk is, die snel geliefd is, die midden in het leven staat. Je bent een stralende persoonlijkheid en daar kom je zo langzaamaan achter. Het geeft een heerlijk gevoel om te ontdekken wat je allemaal in huis hebt. Je geniet van het leven.
Raad:
Kijk toch eens naar wat je allemaal kunt en bent. Zie je goede eigenschappen en geniet daarvan.

Kaart 2:
Twee van Pentagrammen

Je hebt allerlei zaken opgestart, leuke en spannende dingen, waar je veel van verwacht. Nu wordt er van je verwacht dat je je goed voorbereidt op alles wat komen gaat. Je zit als het ware tussen begin en vervolg in. Een soort van stilte voor de storm, die je als prettig ervaart. Je vindt het juist plezierig om in alle rust puntjes op de i te zetten. Je geniet van de ontspannen sfeer waarin dat gebeurt. Je weet rust en evenwicht te behouden te midden van verandering.
Raad:
Doe het maar even rustig aan. Het heeft geen zin om zaken te forceren. Soms moet je dingen nu eenmaal op hun beloop laten en dan komt het vanzelf wel. Geniet van de rust die je nu hebt en als er zaken zijn die je al wel ter voorbereiding kunt doen, laat ze dan niet na, maar accepteer dat het voor het eigenlijke werk nog even niet de tijd is.

Kaart 3:
De maan

Je bent op dit moment sterk bezig met je gevoelens en verlangens. Je bent op zoek naar je idealen. Je brengt je gevoelens onder woorden. Dat is niet gemakkelijk, omdat je daardoor kwetsbaar wordt. Het is tijd om niet langer in je gevoel te blijven steken, maar om actief het land op te gaan. Vervolgens beloop je het middenpad, zoekend, uitproberend, experimenterend. Je beschouwt jezelf en accepteert wat je ziet.
Raad:
Ga het land op: maak je verlangens zichtbaar, praat erover, maak ze concreet voor jezelf, probeer vervolgens de middenweg te vinden: overdrijf noch naar de ene noch naar de andere kant. Je wilt een hoog doel bereiken, pas je aan waar nodig, behoud je vrijheid waar mogelijk. Weet wie je bent, wat voor jou haalbaar is, houd jezelf een spiegel voor en bekijk die in alle eerlijkheid. Accepteer vervolgens wat je daar ziet en heb daar vrede mee.

Veel rust. En goed nadenken.
pi_60963117
Doe mij ook 's.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:43:21 #38
pi_60963135
VRAAG HET EENS NETJES.
MENSEN DIE GEEN FEEDBACK GEVEN
pi_60963167
Zou u mij ook eens door de generator kunnen halen, uwe UTWOL?
pi_60963518
Dank UTWOL, nog herkenbare dingen ook ja
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:01:01 #41
pi_60963640
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:44 schreef Quir het volgende:
Zou u mij ook eens door de generator kunnen halen, uwe UTWOL?
Kaart 1:
Schildknaap van Kelken

Je bent een tijdlang rationeel omgegaan met wat er om je heen gebeurde. Nu ben je eraan toe om wat meer je gevoelens toe te laten en niet meer alles vanuit je verstand te beredeneren. Dit doe je op een voorzichtige manier, om te voorkomen dat je gekwetst wordt, want met het toelaten van je emoties kun je jezelf ook minder goed afschermen.
Raad:
Laat je gevoelens zien, maar geef je niet te veel bloot, wees behoedzaam met wat je aan jezelf en aan anderen toegeeft. Blijf alleen niet in die voorzichtigheid hangen, stukje bij beetje is het goed om je kwetsbaarder op te stellen.

Kaart 2:
Schildknaap van Zwaarden

Je zit in een situatie waarin je een beslissing moet nemen of waarin je met mensen te maken hebt die iets van je willen. Hierbij ga je niet over een nacht ijs. Je neemt de tijd om na te denken, je bekijkt en weegt de situatie van alle kanten, en analyseert zo goed als mogelijk waar je verstandig aan doet. Je bekijkt hoe jij je verhoudt tot andere mensen: wat hun positie is ten opzichte van de jouwe en andersom. Je laat je niet forceren tot een overhaaste beslissing. Niets van wat je doet, is impulsief.
Raad:
Neem de tijd om te beslissen. Pas nadat je iets aan alle kanten overwogen en bekeken hebt, kun je een volgende stap maken.

Kaart 3

Deze kaart zegt iets over de toekomst.
De Kluizenaar

Deze kaart laat zien dat je een periode achter je hebt die je nu kunt afsluiten. Je hebt hard gewerkt en nu kun je even uitrusten. Je moet je voorbereiden op een nieuwe reeks van gebeurtenissen en dus op een nieuwe weg die je gaat bewandelen. Tot nu toe was alles wat je deed ingegeven door je eigen keuzes, door je eigen handelen gebeurde er van alles met je. De kaart luidt een periode van wachten aan.
Raad:
Rust uit maar bereid je voor op het nieuwe spoor. Dit kun je doen door je zelf tot een onbeschreven blad te maken. Laat alles wat je tot nu toe bezig hield van je afglijden en maak je geest leeg. Op deze manier komt van zelf de inspiratie die je nodig hebt. Wacht op een teken het komt van zelf. Hoe meer je je ontspant hoe korter de wacht tijd.

Rustig nadenken over wat je doet.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:13:36 #42
224798 superXmacho
Hou je bek! Ken je plek!
pi_60964026
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Dus nu wil je het toch wel? Weet je het zeker?
ja
Don't hate me because I am a blonde!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:14:13 #43
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_60964047
Leg voor mij ook eens een kaartje
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:20:47 #44
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_60964234
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:43 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
VRAAG HET EENS NETJES.
MENSEN DIE GEEN FEEDBACK GEVEN
AUB dan?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_60964281
Mag ik die met die mooie plaatjes. Zoals bij viswijfje.
pi_60964375
Hoi, ik wil ik ook wel
Kijken of het m'n wantrouwen in die shit kan verbeteren
pi_60964450
Lieve Paradingie.

Momenteel zit ik in een zware periode in mijn leven. Ik wilde graag weten of ik in rustiger vaarwater ga komen.
De verkrachtingen kan ik niet meer aan. Ik ga er helemaal aan onderdoor. Help me.
  Moderator dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:45:54 #48
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_60965106
leuk, doe mij dr maar eentje

oegh of aleen de doodskaart
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_60967645
Goed topic.
pi_60967944
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:39 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
-knip-
Grappig, ik kan het inderdaad wel op mezelf betrekken.
Vivre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')