abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:00:58 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60960323

Confidence through competence
pi_60960349
Fipo
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:02:10 #3
55709 Stereotomy
pi_60960352
RETTEKETET
pi_60967009

Dirk Scheringa Baas

tevens tvp
pi_60975209
Met Ari als goalgetter...
quote:
Ari: 'Ik ben het speerpunt van AZ'

Met acht doelpunten in zes oefenduels en enkele sterke optredens in de voorbereiding lijkt Ari eindelijk zijn draai te hebben gevonden bij AZ. En dat na een matig eerste seizoen in de ploeg van coach Louis van Gaal.

Tot nu toe profiteert Ari van de hulp van assistenten Shota Arveladze en patrick kluivert. 'Bij ajax is heel duidelijk gezegd: huntelaar is het speerpunt. Dat gebeurt bij AZ nu ook met mij. Ik word sneller gezocht. Door mij te helpen, helpen Arveladze en kluivert de hele ploeg.'

In het interview met Voetbal International legt hij uit waarom hij niet egoïstisch is, een eigenschap die nochtans onmisbaar lijkt voor een goalgetter. 'Misschien heb ik die eigenschap overgehouden aan mijn jeugd. Ook al kom ik uit een arm gezin, mijn ouders prentten ons altijd in andere mensen te helpen, hoe dan ook.'
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60975233
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]

Dirk Scheringa Baas
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:05:59 #7
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60975917
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]

Dirk Scheringa Baas

tevens tvp

OMG
Is er nog wat gebeurd in de zomer bij AZ?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_60976430
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:05 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

OMG
Is er nog wat gebeurd in de zomer bij AZ?
Neuh, wat verkopen, wat aankopen, standaard riedeltje. Hopelijk begint de boel snel, met deze zeer gebalanceerde selectie met superspits Ari en de lekkere pizza's van Pelle is die titel zo goed als binnen natuurlijk.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:41:51 #9
55709 Stereotomy
pi_60979833
quote:
Ari: 'Ik ben de Klaas-Jan Huntelaar van AZ'

19/08/2008 23:45

Met acht doelpunten in zes oefenduels en enkele sterke optredens in de voorbereiding lijkt Ari eindelijk zijn draai te hebben gevonden bij AZ. En dat na een matig eerste seizoen in de ploeg van coach Louis van Gaal.

Tot nu toe profiteert Ari van de hulp van assistenten Shota Arveladze en Patrick Kluivert. 'Bij Ajax is heel duidelijk gezegd: Klaas-Jan Huntelaar is het speerpunt. Dat gebeurt bij AZ nu ook met mij. Ik word sneller gezocht. Door mij te helpen, helpen Arveladze en Kluivert de hele ploeg.'

In het interview met Voetbal International legt hij uit waarom hij niet egoïstisch is, een eigenschap die nochtans onmisbaar lijkt voor een goalgetter. 'Misschien heb ik die eigenschap overgehouden aan mijn jeugd. Ook al kom ik uit een arm gezin, mijn ouders prentten ons altijd in andere mensen te helpen, hoe dan ook.'

Ari heeft het verder ook nog over zijn familie én over de toekomst van AZ en Je kunt het complete interview met Ari lezen in Voetbal International nummer 34, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
pi_60980080
Het stukje van Ari best aardig, en hij wordt gequote over iets wat nergens in het artikel te vinden is.
Als ik dat lees dan denk ik "WTF en waarom scoor jij dan niet snotaap!"
Maar in het artikel staat niets anders dat ze de afgelopen tijd hem als een soort van goalgetter als aanspeelpunt neerzetten (zoals KJH bij Ajax speelt) en dit in de oefenwedstrijden leuk resultaat geeft.

Die gast is gemotiveerd! Beter dat dan een italiaanse mooi boy die weigerd de taal te leren omdat AZ een tussenstation is naar een topclub
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60980147
Zo maar eens richting brievenbus lopen dus...
pi_60983771
quote:
Ik heb met mijn mannetje gesproken en dit kwam eruit:

AZ en Heracles waren het eens geworden over transfer van Haris maar hij wil naar het buitenland.

Dembele gaat voor 80% zeker naar AS Roma en AZ ontvangt een grote zak met geld.
Oly. Marseille gaat er alles aan doen om Poco binnen te halen.

AZ en FC Groningen zijn nog steeds in onderhandeling over transfer van Simon Cziommer.
Laatste roddels op azfanpage.nl
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:13:38 #13
55709 Stereotomy
pi_60984284
Dembele mag van mij weg, maar Poco moet blijven. Cziommer is een emo en *moet* weg.
pi_60984590
Eerst zien, dan geloven
pi_60984748
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:22 schreef Gatalin het volgende:
Eerst zien, dan geloven
Cziommer zou best kunnen idd.
Pocognoli weet ik niet, maar we zullen zien.
Moussa verkopen ze wel maar dan moet AS Roma echt dik betalen, helemaal nu Dirk zelf gezien heeft dat ie weer geschitterd heeft op de OS2008.

Die heeft zijn prijs weer met ettelijke miljoenen omhoog gedreven, maar ik zou hem niet willen missen.
Flikker dan Pellè naar Genoa voor een vriendenprijsje...
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:40:53 #16
55709 Stereotomy
pi_60985251
Ik heb niet zoveel zin om Dembele nog een jaar balletje breed te zien lopen op de helft van de tegenstander.
pi_60985942
quote:
Brands over verkoop van Koenders, Cziommer en Waterman in de VI: ''Zij zitten op een bepaald financieel niveau, waardoor eigenlijk alleen het buitenland overblijft. Dat maakt het wat moeilijker.''

Als Cziommer veel verdient á la, maar Koenders en Waterman?

Over (ver)koop Pocognoli en Lee zegt hij: ''Die verhalen over Pocognoli lees ik wel meer. De realiteit is dat niemand zich voor hem heeft gemeld. Dat AZ in verband wordt gebracht met Lee, vind ik helemaal onvoorstelbaar. Los van het feit dat we zijn salaris niet kunnen betalen en we niet op een linksback zitten te wachten, woon ik alle bijeenkomsten met onze scouts bij. En zijn naam is nog nooit gevallen.''

En daarvoor zegt hij nog een standaardverhaaltje over Dembélé, dat er nog geen interesse is, maar dat je nooit weet wat er kan gebeuren en dat ze hem eigenlijk niet kwijt willen.
quote:
Newcastle are weighing up a move for left-back Sebastian Pocognoli, currently on Olympics duty with Belgium, with a bid of £6m for the 21-year-old AZ Alkmaar defender set to be made. (Newcastle Evening Chronicle, 1459 BST)
http://news.bbc.co.uk/spo(...)ransfers/default.stm

Das flink de moeite 6miljoen pond!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:09:59 #18
55709 Stereotomy
pi_60986051
Ja, hij is toch voor 2 miljoen EUR gehaald door AZ? Ergens die richting?

Maar Poco moet blijven, anders heb je alleen Moisander voor die positie. En Poco vind ik goed.
pi_60986084
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:56 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Laatste roddels op azfanpage.nl
Ik weet niet in hoeverre die bron betrouwbaar is. Maar ik zie Simon Cziommer niet naar Grunn komen eigenlijk. De 10 positie is al dubbel bezet. Men zoekt alleen nog een speler voor links op het middenveld. Bovendien zal hij wel een enorm salaris gaan eisen.
Kortom, ik geloof er geen hout van.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60986575
Zonde trouwens dat Di Maria voor Benfica koos vorig seizoen, wat een speler is dat, blijkt op de OS. Een prachtvoetballer.

AZ is wel de club waar ik het meest benieuwd naar ben. Volgens mij zijn de ingredienten qua type spelers aanwezig voor een mooi seizoen. Swerts en Holman kunnen de boel goed op scherp zetten denk ik. Als Ari ook echt eens zijn draai gaat vinden kan het leuk worden. De terugkeer van Martens is zeer belangrijk. Het is nog maar afwachten of ze Dembele kunnen houden. Dirk zou denk ik wel eens wat van zijn investeringen terug willen zien. Maar ook zonder Dembele moet het best goed kunnen komen.
That's all folks!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:37:03 #21
55709 Stereotomy
pi_60986659
Nou, Pelle was ook erg goed op het jeugd-EK. En dan bedoel ik niet z'n kapsel.
pi_60986849
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, hij is toch voor 2 miljoen EUR gehaald door AZ? Ergens die richting?

Maar Poco moet blijven, anders heb je alleen Moisander voor die positie. En Poco vind ik goed.
2 idd.
Je kan Moreno ook als linksback gebruiken. En Martens ervoor bijvoorbeeld.
Sja als ze dit bieden dan gaat ie. Misschien dat ze dan Andre Ooijer wel halen....
pi_60986917
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Dirk zou denk ik wel eens wat van zijn investeringen terug willen zien.
De Dirkflatie heeft anders al weer toegeslagen bij de stadioncatering met een prijsverhoging van meer dan 11%
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:52:23 #24
3185 Adelante
To let it go now
pi_60986964
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, Pelle was ook erg goed op het jeugd-EK. En dan bedoel ik niet z'n kapsel.
Drenthe speelde daar ook puik en had rasta's. Ik zie geen verband.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60989067
Denk een verband in de strekking van ergens in europa de sterren van de hemel en thuis geen pepernoot raken. Dirk ziet ook wel wat Moussa ettelijke miljoenen meer waard word als AZ een goed seizoen gaat draaien en hij heeft Moussa daarbij nodig.Een balvaste spits is top. En dat is hij nou exact. Als iemand twijfeld google dan nog even zijn doelpunt tegen italie op. Los van zijn score, check zijn aktie ervoor eens.

Dat is de oude Moussa Dembele die AZ nodig heeft. Maar goed we zullen zien tegen NAC als ie dan in het veld staat.

Ell hamdaoui trainde apart trouwens en die is ook lekker scherp. Ari heeft eindelijk vakantie gehad en is niet meteen uit de zweedse competitie in de onze gegooid en hij heeeft zelfvertrouwen en scoort lekker veel! Ik kan niet wachten op de eerste wedstrijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')