abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60974943
nou jongens, ga maar alvast zoeken:
quote:
Klaas-Jan Huntelaar lijkt vlak voor het verstrijken van de transferdeadline Ajax alsnog te verlaten. Real Madrid bereidt een bod van 25 miljoen euro voor op de spits, zo schrijft Voetbal International.

De eventuele transfer lijkt in veel opzichten hetzelfde als de situatie rond Wesley Sneijder, afgelopen seizoen. De middenvelder ging toen enkele dagen voor de transferdeadline voor eenzelfde soort bedrag naar Real Madrid.

De beslissing om voor Huntelaar te kiezen, leidde tot een interne strijd bij Real Madrid. Technisch directeur Pedrag Mijatovic had de voorkeur voor de Ajax-spits, terwijl diens assistent Miguel Angel Portugal liever David Villa zag komen. Uiteindelijk had Mijatovic het hoogste woord.

Mocht Huntelaar naar Real Madrid verkassen, dan wordt hij de zesde Nederlander in dienst bij De Koninklijke. Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy, Royston Drenthe, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart maken al deel uit van de Madrileense selectie.

Ondertussen ligt ook Manchester United nog op de loer voor Huntelaar. De Engelse club probeert momenteel Dmitar Berbatov bij Tottenham Hotspur los te weken, maar dat proces zet zich moeizaam voort. Mocht de transfer afketsen, dan zal Huntelaar de eerste kandidaat worden.

Ook Arsenal volgt de spits nog steeds met grote interesse.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  Redactie Games woensdag 20 augustus 2008 @ 10:28:46 #102
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_60975034
Laat ze voor dat geld maar een goede verdediger zoeken. Wie zit er nog in de selectie qua jeugd voor de spits positie?
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_60975042
Mochten ze Huntelaar verkopen dan kunnen al die verhalen over "het nieuwe Ajax" van Van Basten, Blind en Coronel bij het grof vuil worden gezet. Een ezel stoot zich blijkbaar wel twee keer aan dezelfde steen.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:29:19 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60975050
Real . Danny moet gewoon z'n poot stijf houden en 45 miljoen eisen.

[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 20-08-2008 10:31:18 (ziekte weggehaald) ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:30:39 #105
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60975079
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed . En wat is er toffer dan een vriendin te hebben die net zo fanatiek is als jij bent..
Ik vind het verschrikkelijk, van die gasten die lekker mutserig hand in hand met hun vriendin naar het voetbal gaan. Naar Ajax ga ik met mijn vrienden, met mijn vriendin doe ik wel andere dingen.

Volgens mij was het tijdens het Tournament dat je een aantal keer een shot zag van een jongen die voetbal zat te kijken op de tribune terwijl zijn vriendin hem zat te irriteer met zo'n klapjosti-klappertje....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_60975125
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:29 schreef Urquhart het volgende:
Mochten ze Huntelaar verkopen dan kunnen al die verhalen over "het nieuwe Ajax" van Van Basten, Blind en Coronel bij het grof vuil worden gezet. Een ezel stoot zich blijkbaar wel twee keer aan dezelfde steen.
Ik hoop niet dat Huntelaar vertrekt maar ik denk wel dat Huntelaar nu beter opgevangen kan worden dan Sneijder vorig seizoen.
pi_60975129
quote:
Twee keer? Ik kan me ook nog ene Zlatan herinneren.
Wat mij betreft mag de pleuris uitbreken als ze nu nog Huntelaar verkopen. Zo stom zouden Marco en Danny toch niet zijn?
pi_60975171
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ik vind het verschrikkelijk, van die gasten die lekker mutserig hand in hand met hun vriendin naar het voetbal gaan. Naar Ajax ga ik met mijn vrienden, met mijn vriendin doe ik wel andere dingen.

Volgens mij was het tijdens het Tournament dat je een aantal keer een shot zag van een jongen die voetbal zat te kijken op de tribune terwijl zijn vriendin hem zat te irriteer met zo'n klapjosti-klappertje....
Af en toe kun je best een keer je meisje meenemen naar een niet zo boeiende kutwedstrijd als NEC-thuis ofzo. Ik moet er ook niet aan denken dat me vriendin een SCC heeft, maar als zij een keertje mee wil om te kijken hoe het is op 410 en met wie ik daar allemaal om ga, prima .
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:35:04 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60975189
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Twee keer? Ik kan me ook nog ene Zlatan herinneren.
Wat mij betreft mag de pleuris uitbreken als ze nu nog Huntelaar verkopen. Zo stom zouden Marco en Danny toch niet zijn?
Dan moeten we maar een keer echt laten zien dat ze niet met ons (de supporters) kunnen blijven sollen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60975194
Vorige week schreef VI nog dat Huntelaar naar Manchester zou gaan. Nu verschijnen er vandaag geloof ik ook in Spanje weer wat berichten dat Real aan Huntelaar denkt, maar toch. Ook Milito wordt aan ze gelinkt.

En ik vind Huntelaar echt nog niet klaar voor Real...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60975217
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef BoNi het volgende:

]Volgens mij was het tijdens het Tournament dat je een aantal keer een shot zag van een jongen die voetbal zat te kijken op de tribune terwijl zijn vriendin hem zat te irriteer met zo'n klapjosti-klappertje....
Geniaal shot was dat. Die kerel was echt pissed.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60975222
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
maar als zij een keertje mee wil om te kijken hoe het is op 410 en met wie ik daar allemaal om ga, prima .
pi_60975289
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dan moeten we maar een keer echt laten zien dat ze niet met ons (de supporters) kunnen blijven sollen.
Juist!

TR, wat is jouw probleem?
pi_60975361
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat Huntelaar vertrekt maar ik denk wel dat Huntelaar nu beter opgevangen kan worden dan Sneijder vorig seizoen.
Door wie? Vrees dat ook Huntelaat niet opgevangen kan worden...

Cvitanich? Denk dat die jongen eerst zijn weg moet vinden en moet wennen aan t andere soort voetbal wat hier wordt gespeeld!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_60975419
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Cvitanich? Denk dat die jongen eerst zijn weg moet vinden en moet wennen aan t andere soort voetbal wat hier wordt gespeeld!
Misschien voor een ander speltype kiezen? Met twee spitsen ofzo. Suárez en Sulejmani voorin. Cvitanich daarachter op "tien". Aissati op linkshalf, Gabri rechtshalf en Lindgren VM.
pi_60975439
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
TR, wat is jouw probleem?
Niks, ik vind alleen opmerkelijk. Zou het zelf nooit doen.

Maar jij gaat ook mee naar je vriendins "meiden-jankfilm-avondje"?
pi_60975441
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Je hebt Sulejmani en Suarez ook nog die in een 4-4-2 variant dan kunnen spelen.
Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.
pi_60975491
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Maar jij gaat ook mee naar je vriendins "meiden-jankfilm-avondje"?
Nee absoluut niet .
Ik heb haar ook nog nooit meegenomen hoor. Maar als ze het wilt, kan ze best een keer op een SCC van iemand anders mee naar zo'n kutwedstrijd .
pi_60975536
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Daarvoor zul je ook eerst een vriendin moeten hebben TR

Maar wat is er mis om met je vriendin/vrouw naar Ajax te gaan?
Als je beide supporter bent is daar toch niets mis mee?
pi_60975627
25 miljoen? Mag toch hopen van niet. Minimaal 50 eisen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_60975686
Als er inderdaad sprake is van een gelimiteerde transfersom van 25 miljoen, kan je wel meer eisen maar heeft het weinig zin
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_60975695
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die van mij is geen Ajax-supporter hoor. Ze hoopt wel voor me dat we winnen, maar het interesseert haar verder niets .
Toch ben ik het wel met TR eens. Ik moet er ook niet aan denken om iedere week met mijn vriendin naar Ajax te gaan. Net zoals zij er niet aan moet denken dat ik iedere keer bij haar meidenavondjes ben .
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:56:38 #123
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_60975700
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
25 miljoen? Mag toch hopen van niet. Minimaal 50 eisen.
Ach, gauw verkopen dat konijn, pakken wat je pakken kunt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_60975732
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:56 schreef dndiek het volgende:
Als er inderdaad sprake is van een gelimiteerde transfersom van 25 miljoen, kan je wel meer eisen maar heeft het weinig zin
In zijn oude contract stond er geen.
pi_60975747
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
nou jongens, ga maar alvast zoeken:
[..]
Niks nieuws dus, 2 weken geleden riepen ze al precies hetzelfde. Huntelaar blijft gewoon, weggaan is nú geen optie meer.
pi_60975799
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:50 schreef sjimz het volgende:
Dat klopt, maar sommige dingen kun je gewoon beter niet doen... Voor elkaars bestwil.
quote:
"Waarom schreeuwen / schelden ze allemaal zo? De scheids had toch gelijk"
"Die jongen met die tattoo's naast je dat is toch zeker geen vriend van je he"
"Er zit geen bril op de WC "
"Het stinkt hier naar wiet / bier / zweet / pis (doorhalen wat niet van toepassing is)"
"Hoe lang duurt het nog?"
"Ik snap niet dat je elke week gaat kijken, je kunt toch best een keer overslaan?"
etc. etc.

En dan hebben we het alleen nog maar over de wedstrijd.

Nee dankje
pi_60975841
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:58 schreef Devz het volgende:

[..]

Niks nieuws dus, 2 weken geleden riepen ze al precies hetzelfde. Huntelaar blijft gewoon, weggaan is nú geen optie meer.
nou wees daar maar niet zo zeker van, t is de voetballerij
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60975876
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:02 schreef Noshiba het volgende:

[..]

nou wees daar maar niet zo zeker van, t is Ajax
pi_60976178
Overigens meldt Sportweek dat de voorkeur van Real ligt bij de goedkopere Milito van Zaragoza, op basis van de berichten in AS en Marca.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:20:11 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60976262
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]
Precies, al hoop je nou toch echt eens dat ze zich a) aan hun woord houden en b) slimmer zijn geworden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60976322
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens meldt Sportweek dat de voorkeur van Real ligt bij de goedkopere Milito van Zaragoza, op basis van de berichten in AS en Marca.
De argumenten zijn niet zozeer de prijs, maar men denkt dat Milito voetballend veel beter is dan Huntelaar (Huntelaar is alleen een afmaker) en dat Milito zich al heeft bewezen in de Primera Division. Bij Madrid heerst een beetje verdeeldheid over de kwaliteiten van Huntelaar volgens de kranten. Verder schijnt Huntelaar een clausule in zijn contract te hebben, hij zou voor 25 miljoen mogen vertrekken volgens sport.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:26:49 #132
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60976417
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat klopt, maar sommige dingen kun je gewoon beter niet doen... Voor elkaars bestwil.
[..]

"Waarom schreeuwen / schelden ze allemaal zo? De scheids had toch gelijk"
"Die jongen met die tattoo's naast je dat is toch zeker geen vriend van je he"
"Er zit geen bril op de WC "
"Het stinkt hier naar wiet / bier / zweet / pis (doorhalen wat niet van toepassing is)"
"Hoe lang duurt het nog?"
"Ik snap niet dat je elke week gaat kijken, je kunt toch best een keer overslaan?"
etc. etc.

En dan hebben we het alleen nog maar over de wedstrijd.

Nee dankje
Niet alle vrouwen zijn zo. 2 maten van me hebben hun vriendin zelfs in het stadion leren kennen...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60976789
quote:
Met 25 miljoen wordt je geen kampioen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:46:56 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60976986
Dat vind ik dus ook hoor, als ze nu Huntelaar nog laten gaan ben ik zelfs geneigd (en nee jongens, dat heeft GEEN invloed op Ajax ) om te zeggen dat v Basten weer kan gaan.

We hebben nu 10 jaar wanbeleid moeten doorstaan en het is tijd voor de ommekeer. Kijk, ik weet dat kampioen worden niet te garanderen is, maar het is wel min of meer een eis voor dit seizoen. Maar nog meer een eis is dat er met alle fouten gewoontes van Ajax gebroken gaat worden.

Maar eigenlijk vind ik dat dat al niet is gebeurd. De manier waarop er met Perez, Rommedahl is omgegaan is eigenlijk typisch het oude Ajax. Dat ze niet in de plannen passen prima, maar de manier waarop stuit me tegen de borst.
Get woke, go broke!
pi_60977550
quote:
Real meldt zich bij Ajax met miljoenen voor Huntelaar
20/08/2008 12:00

EXCLUSIEF - Real Madrid gaat voor een zesde Nederlander. De Spaanse kampioen bereidt een eerste bod op Klaas-Jan Huntelaar, de aanvoerder van Ajax.

Real biedt 25 miljoen euro voor Huntelaar, die de laatste drie seizoenen clubtopscorer was van de Amsterdammers. De spits staat nog tot medio 2010 onder contract bij Ajax, dat onlangs tevergeefs heeft geprobeerd de 25-jarige international een nieuwe verbintenis te laten ondertekenen.

Aan de keuze voor Huntelaar ging bij Real een interne strijd vooraf. Technisch directeur Predrag Mijatovic heeft al langere tijd een voorkeur voor Huntelaar, zijn assistent Miguel Angel Portugal maakte zich sterk voor het aantrekken van Valencia-spits David Villa, de topscorer van Euro 2008.

Real Madrid is op zoek naar offensieve versterking naast vaste waarden Ruud van Nistelrooy en Raúl, omdat de club zich komend seizoen ten doel heeft gesteld zowel de Spaanse landstitel als de Champions League te winnen.

Mocht Huntelaar naar De Koninklijke vertrekken, dan wordt de spits de zesde Nederlander in de selectie van coach Bernd Schuster, die al de beschikking heeft over Van Nistelrooy, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Royston Drenthe.

Naast Real hebben ook Manchester United en Arsenal interesse in Huntelaar.
Krijg de tyfus!
Striving to be more than average.
pi_60977571
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:09:44 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60977597
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:08 schreef Daniane het volgende:

[..]

Krijg de tyfus!
Voor 35 á 40 miljoen euro zullen ze hem vast wel laten gaan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60977605
Was te verwachten.. nu snel Dembele ophalen!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60977631
uit de 3 clubs zou ik arsenal het beste bij huntelaar vinden passen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:11:17 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60977646
Daaahaaag Ajax .
Get woke, go broke!
pi_60977652
Huntelaar moet gewoon blijven, klaar. anders kan van basten netzogoed weer vertrekken.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_60977697
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:11 schreef Silaz het volgende:
Huntelaar moet gewoon blijven, klaar. anders kan van basten netzogoed weer vertrekken.
Dat is nou ook weer overdreven. Je hebt met Sulejmani en Suarez al 2 spelers die veel scoren, er speelt iemand anders op KJH zijn positie, die zal ook wel scoren. Psv had vorig jaar ook niet iemand die er 30 in schoot
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:14:12 #143
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60977719
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
uit de 3 clubs zou ik arsenal het beste bij huntelaar vinden passen...
Of hij blijft gewoon........
I've got more game than Monopoly.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:14:42 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60977731
Overdreven? Je wordt WEER genaaid als seizoenskaart houden vlak voor het begin van de competitie! De smaakmaker, de speler waar mensen voor naar het stadion komen wordt weer zomaar verkocht.

Ajax moet zijn poot stijf houden, klaar.
Get woke, go broke!
pi_60977747
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Overdreven? Je wordt WEER genaaid als seizoenskaart houden vlak voor het begin van de competitie! De smaakmaker, de speler waar mensen voor naar het stadion komen wordt weer zomaar verkocht.

Ajax moet zijn poot stijf houden, klaar.
Dat is helemaal niet relevant tot mijn opmerking, al ben ik het wel met je eens
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_60977756
25 miljoen is sowieso veel te weinig gezien de tijd tot de transferdeadline. Laat ze maar 35-40 miljoen bieden, voor minder hoeft ie niet weg. Van die clausule geloof ik niks, daar is nog nooit wat over gezegd.
pi_60977775
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:13 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat is nou ook weer overdreven. Je hebt met Sulejmani en Suarez al 2 spelers die veel scoren, er speelt iemand anders op KJH zijn positie, die zal ook wel scoren. Psv had vorig jaar ook niet iemand die er 30 in schoot
En zelfs toen werden we al geen kampioen, laat staan zonder Huntelaar. Bij voorbaat een verloren seizoen. Vergeet ook niet dat we heel veel moeten scoren, om onze dramatische verdediging te compenseren.
pi_60977776
Maar er was destijds toch bedacht om Huntelaar tot het einde van zijn contract te houden?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_60977784
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Voor 35 á 40 miljoen euro zullen ze hem vast wel laten gaan.
Volgens Spaanse media heeft Huntelaar een clausule in zijn contract staan, 25 miljoen.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:10 schreef denthemen het volgende:
Die zal ook niet goedkoop zijn..
Wel een absolute geweldenaar trouwens, scoort alleen te weinig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60977787
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:10 schreef denthemen het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')