quote:Klaas-Jan Huntelaar lijkt vlak voor het verstrijken van de transferdeadline Ajax alsnog te verlaten. Real Madrid bereidt een bod van 25 miljoen euro voor op de spits, zo schrijft Voetbal International.
De eventuele transfer lijkt in veel opzichten hetzelfde als de situatie rond Wesley Sneijder, afgelopen seizoen. De middenvelder ging toen enkele dagen voor de transferdeadline voor eenzelfde soort bedrag naar Real Madrid.
De beslissing om voor Huntelaar te kiezen, leidde tot een interne strijd bij Real Madrid. Technisch directeur Pedrag Mijatovic had de voorkeur voor de Ajax-spits, terwijl diens assistent Miguel Angel Portugal liever David Villa zag komen. Uiteindelijk had Mijatovic het hoogste woord.
Mocht Huntelaar naar Real Madrid verkassen, dan wordt hij de zesde Nederlander in dienst bij De Koninklijke. Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy, Royston Drenthe, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart maken al deel uit van de Madrileense selectie.
Ondertussen ligt ook Manchester United nog op de loer voor Huntelaar. De Engelse club probeert momenteel Dmitar Berbatov bij Tottenham Hotspur los te weken, maar dat proces zet zich moeizaam voort. Mocht de transfer afketsen, dan zal Huntelaar de eerste kandidaat worden.
Ook Arsenal volgt de spits nog steeds met grote interesse.
Ik vind het verschrikkelijk, van die gasten die lekker mutserig hand in hand met hun vriendin naar het voetbal gaan. Naar Ajax ga ik met mijn vrienden, met mijn vriendin doe ik wel andere dingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. En wat is er toffer dan een vriendin te hebben die net zo fanatiek is als jij bent..
Ik hoop niet dat Huntelaar vertrekt maar ik denk wel dat Huntelaar nu beter opgevangen kan worden dan Sneijder vorig seizoen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:29 schreef Urquhart het volgende:
Mochten ze Huntelaar verkopen dan kunnen al die verhalen over "het nieuwe Ajax" van Van Basten, Blind en Coronel bij het grof vuil worden gezet. Een ezel stoot zich blijkbaar wel twee keer aan dezelfde steen.
Twee keer? Ik kan me ook nog ene Zlatan herinneren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:29 schreef Urquhart het volgende:
Mochten ze Huntelaar verkopen dan kunnen al die verhalen over "het nieuwe Ajax" van Van Basten, Blind en Coronel bij het grof vuil worden gezet. Een ezel stoot zich blijkbaar wel twee keer aan dezelfde steen.
Af en toe kun je best een keer je meisje meenemen naar een niet zo boeiende kutwedstrijd als NEC-thuis ofzo. Ik moet er ook niet aan denken dat me vriendin een SCC heeft, maar als zij een keertje mee wil om te kijken hoe het is op 410 en met wie ik daar allemaal om ga, primaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk, van die gasten die lekker mutserig hand in hand met hun vriendin naar het voetbal gaan. Naar Ajax ga ik met mijn vrienden, met mijn vriendin doe ik wel andere dingen.
Volgens mij was het tijdens het Tournament dat je een aantal keer een shot zag van een jongen die voetbal zat te kijken op de tribune terwijl zijn vriendin hem zat te irriteer met zo'n klapjosti-klappertje....
Dan moeten we maar een keer echt laten zien dat ze niet met ons (de supporters) kunnen blijven sollen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Twee keer? Ik kan me ook nog ene Zlatan herinneren.
Wat mij betreft mag de pleuris uitbreken als ze nu nog Huntelaar verkopen. Zo stom zouden Marco en Danny toch niet zijn?
Geniaal shot was dat. Die kerel was echt pissed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef BoNi het volgende:
]Volgens mij was het tijdens het Tournament dat je een aantal keer een shot zag van een jongen die voetbal zat te kijken op de tribune terwijl zijn vriendin hem zat te irriteer met zo'n klapjosti-klappertje....
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
maar als zij een keertje mee wil om te kijken hoe het is op 410 en met wie ik daar allemaal om ga, prima.
Juist!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moeten we maar een keer echt laten zien dat ze niet met ons (de supporters) kunnen blijven sollen.
Door wie? Vrees dat ook Huntelaat niet opgevangen kan worden...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Huntelaar vertrekt maar ik denk wel dat Huntelaar nu beter opgevangen kan worden dan Sneijder vorig seizoen.
Misschien voor een ander speltype kiezen? Met twee spitsen ofzo. Suárez en Sulejmani voorin. Cvitanich daarachter op "tien". Aissati op linkshalf, Gabri rechtshalf en Lindgren VM.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Door wie? Vrees dat ook Huntelaat niet opgevangen kan worden...![]()
Cvitanich? Denk dat die jongen eerst zijn weg moet vinden en moet wennen aan t andere soort voetbal wat hier wordt gespeeld!
Niks, ik vind alleen opmerkelijk. Zou het zelf nooit doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
TR, wat is jouw probleem?
Je hebt Sulejmani en Suarez ook nog die in een 4-4-2 variant dan kunnen spelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Door wie? Vrees dat ook Huntelaat niet opgevangen kan worden...![]()
Cvitanich? Denk dat die jongen eerst zijn weg moet vinden en moet wennen aan t andere soort voetbal wat hier wordt gespeeld!
Nee absoluut nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks, ik vind alleen opmerkelijk. Zou het zelf nooit doen.
Maar jij gaat ook mee naar je vriendins "meiden-jankfilm-avondje"?
Daarvoor zul je ook eerst een vriendin moeten hebben TRquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks, ik vind alleen opmerkelijk. Zou het zelf nooit doen.
Die van mij is geen Ajax-supporter hoor. Ze hoopt wel voor me dat we winnen, maar het interesseert haar verder nietsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarvoor zul je ook eerst een vriendin moeten hebben TR
Maar wat is er mis om met je vriendin/vrouw naar Ajax te gaan?
Als je beide supporter bent is daar toch niets mis mee?
Ach, gauw verkopen dat konijn, pakken wat je pakken kunt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
25 miljoen? Mag toch hopen van niet. Minimaal 50 eisen.
In zijn oude contract stond er geen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:56 schreef dndiek het volgende:
Als er inderdaad sprake is van een gelimiteerde transfersom van 25 miljoen, kan je wel meer eisen maar heeft het weinig zin
Niks nieuws dus, 2 weken geleden riepen ze al precies hetzelfde. Huntelaar blijft gewoon, weggaan is nú geen optie meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
nou jongens, ga maar alvast zoeken:
[..]
Dat klopt, maar sommige dingen kun je gewoon beter niet doen... Voor elkaars bestwil.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:50 schreef sjimz het volgende:
Daarvoor zul je ook eerst een vriendin moeten hebben TR
"Waarom schreeuwen / schelden ze allemaal zo? De scheids had toch gelijk"quote:Maar wat is er mis om met je vriendin/vrouw naar Ajax te gaan?
Als je beide supporter bent is daar toch niets mis mee?
nou wees daar maar niet zo zeker van, t is de voetballerijquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:58 schreef Devz het volgende:
[..]
Niks nieuws dus, 2 weken geleden riepen ze al precies hetzelfde. Huntelaar blijft gewoon, weggaan is nú geen optie meer.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
nou wees daar maar niet zo zeker van, t is Ajax
Precies, al hoop je nou toch echt eens dat ze zich a) aan hun woord houden en b) slimmer zijn geworden.quote:
De argumenten zijn niet zozeer de prijs, maar men denkt dat Milito voetballend veel beter is dan Huntelaar (Huntelaar is alleen een afmaker) en dat Milito zich al heeft bewezen in de Primera Division. Bij Madrid heerst een beetje verdeeldheid over de kwaliteiten van Huntelaar volgens de kranten. Verder schijnt Huntelaar een clausule in zijn contract te hebben, hij zou voor 25 miljoen mogen vertrekken volgens sport.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens meldt Sportweek dat de voorkeur van Real ligt bij de goedkopere Milito van Zaragoza, op basis van de berichten in AS en Marca.
Niet alle vrouwen zijn zo. 2 maten van me hebben hun vriendin zelfs in het stadion leren kennen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar sommige dingen kun je gewoon beter niet doen... Voor elkaars bestwil.
[..]
"Waarom schreeuwen / schelden ze allemaal zo? De scheids had toch gelijk"
"Die jongen met die tattoo's naast je dat is toch zeker geen vriend van je he"
"Er zit geen bril op de WC"
"Het stinkt hier naar wiet / bier / zweet / pis (doorhalen wat niet van toepassing is)"
"Hoe lang duurt het nog?"
"Ik snap niet dat je elke week gaat kijken, je kunt toch best een keer overslaan?"
etc. etc.
En dan hebben we het alleen nog maar over de wedstrijd.
Nee dankje
Met 25 miljoen wordt je geen kampioen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:29 schreef Urquhart het volgende:
Krijg de tyfus!quote:Real meldt zich bij Ajax met miljoenen voor Huntelaar
20/08/2008 12:00
EXCLUSIEF - Real Madrid gaat voor een zesde Nederlander. De Spaanse kampioen bereidt een eerste bod op Klaas-Jan Huntelaar, de aanvoerder van Ajax.
Real biedt 25 miljoen euro voor Huntelaar, die de laatste drie seizoenen clubtopscorer was van de Amsterdammers. De spits staat nog tot medio 2010 onder contract bij Ajax, dat onlangs tevergeefs heeft geprobeerd de 25-jarige international een nieuwe verbintenis te laten ondertekenen.
Aan de keuze voor Huntelaar ging bij Real een interne strijd vooraf. Technisch directeur Predrag Mijatovic heeft al langere tijd een voorkeur voor Huntelaar, zijn assistent Miguel Angel Portugal maakte zich sterk voor het aantrekken van Valencia-spits David Villa, de topscorer van Euro 2008.
Real Madrid is op zoek naar offensieve versterking naast vaste waarden Ruud van Nistelrooy en Raúl, omdat de club zich komend seizoen ten doel heeft gesteld zowel de Spaanse landstitel als de Champions League te winnen.
Mocht Huntelaar naar De Koninklijke vertrekken, dan wordt de spits de zesde Nederlander in de selectie van coach Bernd Schuster, die al de beschikking heeft over Van Nistelrooy, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Royston Drenthe.
Naast Real hebben ook Manchester United en Arsenal interesse in Huntelaar.
Voor 35 á 40 miljoen euro zullen ze hem vast wel laten gaan.quote:
Dat is nou ook weer overdreven. Je hebt met Sulejmani en Suarez al 2 spelers die veel scoren, er speelt iemand anders op KJH zijn positie, die zal ook wel scoren. Psv had vorig jaar ook niet iemand die er 30 in schootquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:11 schreef Silaz het volgende:
Huntelaar moet gewoon blijven, klaar. anders kan van basten netzogoed weer vertrekken.
Of hij blijft gewoon........quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
uit de 3 clubs zou ik arsenal het beste bij huntelaar vinden passen...
Dat is helemaal niet relevant tot mijn opmerking, al ben ik het wel met je eensquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Overdreven? Je wordt WEER genaaid als seizoenskaart houden vlak voor het begin van de competitie! De smaakmaker, de speler waar mensen voor naar het stadion komen wordt weer zomaar verkocht.
Ajax moet zijn poot stijf houden, klaar.
En zelfs toen werden we al geen kampioen, laat staan zonder Huntelaar. Bij voorbaat een verloren seizoen. Vergeet ook niet dat we heel veel moeten scoren, om onze dramatische verdediging te compenseren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer overdreven. Je hebt met Sulejmani en Suarez al 2 spelers die veel scoren, er speelt iemand anders op KJH zijn positie, die zal ook wel scoren. Psv had vorig jaar ook niet iemand die er 30 in schoot
Volgens Spaanse media heeft Huntelaar een clausule in zijn contract staan, 25 miljoen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor 35 á 40 miljoen euro zullen ze hem vast wel laten gaan.
Die zal ook niet goedkoop zijn..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:10 schreef denthemen het volgende:
Was te verwachten.. nu snel Dembele ophalen!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:10 schreef denthemen het volgende:
Was te verwachten.. nu snel Dembele ophalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |