Dat is dan meestal ook de enige uitwedstrijd die ik volg.quote:
Breda is alternatief 10 minuten van het stadion, daar ging je argumentquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat is dan meestal ook de enige uitwedstrijd die ik volg.
Ik zie het namelijk niet zitten om met de auto naar Amsterdam te rijden, om daar de combi te pakken naar bv. Breda. Om daarna weer heen en terug te reizen.
Leg dit eens nader uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Breda is alternatief 10 minuten van het stadion, daar ging je argument
ben al lang blij als ik uberhaupt een paar keer per jaar in de Arena kom. Maar naar WII - Ajax ga ik altijd. Een hoop vrienden van me hebben een seizoenkaart van WillemII.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat is dan meestal ook de enige uitwedstrijd die ik volg.
Ik zie het namelijk niet zitten om met de auto naar Amsterdam te rijden, om daar de combi te pakken naar bv. Breda. Om daarna weer heen en terug te reizen.
Wij hadden altijd een vaste groep van 4 man die 2 wekelijks naar Amsterdam reden. Echter dit jaar dreigt de groep uit elkaar te vallen, dus kijken hoe het dit jaar gaat lukken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:28 schreef toma het volgende:
[..]
ben al lang blij als ik uberhaupt een paar keer per jaar in de Arena kom. Maar naar WII - Ajax ga ik altijd. Een hoop vrienden van me hebben een seizoenkaart van WillemII.
dat gebeurd altijd. Ik probeer mn vrienden al jaren over te halen om samen met me naar Ajax te gaan. Maar ze hebben allemaal een vriendin waar ze iedere zondag naar toe moetenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wij hadden altijd een vaste groep van 4 man die 2 wekelijks naar Amsterdam reden. Echter dit jaar dreigt de groep uit elkaar te vallen, dus kijken hoe het dit jaar gaat lukken.
Nee gelukkig niet zeg..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je gaat ook niet voor Tilburg maar voor Ajax.
Ja man, nu even wat meer pindakaas eten en dan komt ie er welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:47 schreef toma het volgende:
[..]
hij is trouwens aanvoerder van Jong Ajax.
[ afbeelding ]
Wat lijkt die gast op zn pa zeg![]()
[ afbeelding ]
Laat ze een vriendin zoeken die zelf ook mee wil.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:39 schreef toma het volgende:
[..]
dat gebeurd altijd. Ik probeer mn vrienden al jaren over te halen om samen met me naar Ajax te gaan. Maar ze hebben allemaal een vriendin waar ze iedere zondag naar toe moeten
Met je vriendin naar het voetbal.......quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat ze een vriendin zoeken die zelf ook mee wil.
Ik wil het vliegticket desnoods nog betalenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:58 schreef sjimz het volgende:
http://www.elcomerciodigi(...)efensa-20080820.html
Colin kunnen we waarschijnlijk ook slijten!
Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:05 schreef BoNi het volgende:
[..]
Met je vriendin naar het voetbal.......![]()
![]()
![]()
Uhm...quote:
Wel aardig, geloof ik. Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen. Misschien wordt Ismaďl Aissati wel voor het vierde jaar achter elkaar kampioen, dit seizoen!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:38 schreef PyTh het volgende:
Hoe doet Aissati het?
Heeft hij tot nu toe veel gespeeld en een goeie indruk achter gelaten?
Heb hem alleen in actie gezien tegen Arsenal en toen deed ie het wel aardig geloof ik.
quote:Klaas-Jan Huntelaar lijkt vlak voor het verstrijken van de transferdeadline Ajax alsnog te verlaten. Real Madrid bereidt een bod van 25 miljoen euro voor op de spits, zo schrijft Voetbal International.
De eventuele transfer lijkt in veel opzichten hetzelfde als de situatie rond Wesley Sneijder, afgelopen seizoen. De middenvelder ging toen enkele dagen voor de transferdeadline voor eenzelfde soort bedrag naar Real Madrid.
De beslissing om voor Huntelaar te kiezen, leidde tot een interne strijd bij Real Madrid. Technisch directeur Pedrag Mijatovic had de voorkeur voor de Ajax-spits, terwijl diens assistent Miguel Angel Portugal liever David Villa zag komen. Uiteindelijk had Mijatovic het hoogste woord.
Mocht Huntelaar naar Real Madrid verkassen, dan wordt hij de zesde Nederlander in dienst bij De Koninklijke. Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy, Royston Drenthe, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart maken al deel uit van de Madrileense selectie.
Ondertussen ligt ook Manchester United nog op de loer voor Huntelaar. De Engelse club probeert momenteel Dmitar Berbatov bij Tottenham Hotspur los te weken, maar dat proces zet zich moeizaam voort. Mocht de transfer afketsen, dan zal Huntelaar de eerste kandidaat worden.
Ook Arsenal volgt de spits nog steeds met grote interesse.
Ik vind het verschrikkelijk, van die gasten die lekker mutserig hand in hand met hun vriendin naar het voetbal gaan. Naar Ajax ga ik met mijn vrienden, met mijn vriendin doe ik wel andere dingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. En wat is er toffer dan een vriendin te hebben die net zo fanatiek is als jij bent..
Ik hoop niet dat Huntelaar vertrekt maar ik denk wel dat Huntelaar nu beter opgevangen kan worden dan Sneijder vorig seizoen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:29 schreef Urquhart het volgende:
Mochten ze Huntelaar verkopen dan kunnen al die verhalen over "het nieuwe Ajax" van Van Basten, Blind en Coronel bij het grof vuil worden gezet. Een ezel stoot zich blijkbaar wel twee keer aan dezelfde steen.
Twee keer? Ik kan me ook nog ene Zlatan herinneren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:29 schreef Urquhart het volgende:
Mochten ze Huntelaar verkopen dan kunnen al die verhalen over "het nieuwe Ajax" van Van Basten, Blind en Coronel bij het grof vuil worden gezet. Een ezel stoot zich blijkbaar wel twee keer aan dezelfde steen.
Af en toe kun je best een keer je meisje meenemen naar een niet zo boeiende kutwedstrijd als NEC-thuis ofzo. Ik moet er ook niet aan denken dat me vriendin een SCC heeft, maar als zij een keertje mee wil om te kijken hoe het is op 410 en met wie ik daar allemaal om ga, primaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk, van die gasten die lekker mutserig hand in hand met hun vriendin naar het voetbal gaan. Naar Ajax ga ik met mijn vrienden, met mijn vriendin doe ik wel andere dingen.
Volgens mij was het tijdens het Tournament dat je een aantal keer een shot zag van een jongen die voetbal zat te kijken op de tribune terwijl zijn vriendin hem zat te irriteer met zo'n klapjosti-klappertje....
Dan moeten we maar een keer echt laten zien dat ze niet met ons (de supporters) kunnen blijven sollen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Twee keer? Ik kan me ook nog ene Zlatan herinneren.
Wat mij betreft mag de pleuris uitbreken als ze nu nog Huntelaar verkopen. Zo stom zouden Marco en Danny toch niet zijn?
Geniaal shot was dat. Die kerel was echt pissed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef BoNi het volgende:
]Volgens mij was het tijdens het Tournament dat je een aantal keer een shot zag van een jongen die voetbal zat te kijken op de tribune terwijl zijn vriendin hem zat te irriteer met zo'n klapjosti-klappertje....
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
maar als zij een keertje mee wil om te kijken hoe het is op 410 en met wie ik daar allemaal om ga, prima.
Juist!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moeten we maar een keer echt laten zien dat ze niet met ons (de supporters) kunnen blijven sollen.
Door wie? Vrees dat ook Huntelaat niet opgevangen kan worden...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Huntelaar vertrekt maar ik denk wel dat Huntelaar nu beter opgevangen kan worden dan Sneijder vorig seizoen.
Misschien voor een ander speltype kiezen? Met twee spitsen ofzo. Suárez en Sulejmani voorin. Cvitanich daarachter op "tien". Aissati op linkshalf, Gabri rechtshalf en Lindgren VM.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Door wie? Vrees dat ook Huntelaat niet opgevangen kan worden...![]()
Cvitanich? Denk dat die jongen eerst zijn weg moet vinden en moet wennen aan t andere soort voetbal wat hier wordt gespeeld!
Niks, ik vind alleen opmerkelijk. Zou het zelf nooit doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
TR, wat is jouw probleem?
Je hebt Sulejmani en Suarez ook nog die in een 4-4-2 variant dan kunnen spelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Door wie? Vrees dat ook Huntelaat niet opgevangen kan worden...![]()
Cvitanich? Denk dat die jongen eerst zijn weg moet vinden en moet wennen aan t andere soort voetbal wat hier wordt gespeeld!
Nee absoluut nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks, ik vind alleen opmerkelijk. Zou het zelf nooit doen.
Maar jij gaat ook mee naar je vriendins "meiden-jankfilm-avondje"?
Daarvoor zul je ook eerst een vriendin moeten hebben TRquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks, ik vind alleen opmerkelijk. Zou het zelf nooit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |