abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60969401
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:08 schreef toma het volgende:

[..]

hehehe
Dat is dan meestal ook de enige uitwedstrijd die ik volg.
Ik zie het namelijk niet zitten om met de auto naar Amsterdam te rijden, om daar de combi te pakken naar bv. Breda. Om daarna weer heen en terug te reizen.
pi_60969469
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:20 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik zie het namelijk niet zitten om met de auto naar Amsterdam te rijden, om daar de combi te pakken naar bv. Breda. Om daarna weer heen en terug te reizen.
Breda is alternatief 10 minuten van het stadion, daar ging je argument
pi_60969554
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:23 schreef Jasza het volgende:

[..]

Breda is alternatief 10 minuten van het stadion, daar ging je argument
Leg dit eens nader uit.
pi_60969565
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:20 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

ben al lang blij als ik uberhaupt een paar keer per jaar in de Arena kom. Maar naar WII - Ajax ga ik altijd. Een hoop vrienden van me hebben een seizoenkaart van WillemII.
pi_60969613
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:28 schreef toma het volgende:

[..]

ben al lang blij als ik uberhaupt een paar keer per jaar in de Arena kom. Maar naar WII - Ajax ga ik altijd. Een hoop vrienden van me hebben een seizoenkaart van WillemII.
Wij hadden altijd een vaste groep van 4 man die 2 wekelijks naar Amsterdam reden. Echter dit jaar dreigt de groep uit elkaar te vallen, dus kijken hoe het dit jaar gaat lukken.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 00:32:49 #86
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60969648
Ben er ook. Vorig jaar zat ik op de hoofdtribune. Het leek wel de snickersreclame toen Ajax scoorde. Bijna ruzie met een van die gasten voor me haha.
#FreeHat
pi_60969745
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:30 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Wij hadden altijd een vaste groep van 4 man die 2 wekelijks naar Amsterdam reden. Echter dit jaar dreigt de groep uit elkaar te vallen, dus kijken hoe het dit jaar gaat lukken.
dat gebeurd altijd. Ik probeer mn vrienden al jaren over te halen om samen met me naar Ajax te gaan. Maar ze hebben allemaal een vriendin waar ze iedere zondag naar toe moeten
pi_60970040
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:28 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Leg dit eens nader uit.
Opstapplaats voor Ajacieden 10 minuten van het stadion.
pi_60970719
TIlburg.. kutstad.. bah..
pi_60970979
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 01:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Je gaat ook niet voor Tilburg maar voor Ajax.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60971065
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 02:24 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Je gaat ook niet voor Tilburg maar voor Ajax.
Nee gelukkig niet zeg.. Gaat toch helemaal nergens over die combi.. achterliijke kutboeren..
pi_60971271
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:47 schreef toma het volgende:

[..]

hij is trouwens aanvoerder van Jong Ajax.
[ afbeelding ]

Wat lijkt die gast op zn pa zeg
[ afbeelding ]
Ja man, nu even wat meer pindakaas eten en dan komt ie er wel
  woensdag 20 augustus 2008 @ 08:54:35 #93
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60973198
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:39 schreef toma het volgende:

[..]

dat gebeurd altijd. Ik probeer mn vrienden al jaren over te halen om samen met me naar Ajax te gaan. Maar ze hebben allemaal een vriendin waar ze iedere zondag naar toe moeten
Laat ze een vriendin zoeken die zelf ook mee wil.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60973248
http://www.elcomerciodigi(...)efensa-20080820.html
Colin kunnen we waarschijnlijk ook slijten!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:05:47 #95
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60973337
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 08:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Laat ze een vriendin zoeken die zelf ook mee wil.
Met je vriendin naar het voetbal.......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_60973350
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 08:58 schreef sjimz het volgende:
http://www.elcomerciodigi(...)efensa-20080820.html
Colin kunnen we waarschijnlijk ook slijten!
Ik wil het vliegticket desnoods nog betalen
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:27:16 #97
157922 fathank
pi_60973742
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:05 schreef BoNi het volgende:

[..]

Met je vriendin naar het voetbal.......
Het is ook nooit goed . En wat is er toffer dan een vriendin te hebben die net zo fanatiek is als jij bent..
pi_60973828
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 01:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Uhm...
De keren dat ik met Ajax in Tilburg ben geweest, zónder combi, was het altijd erg gezellig daar.
Verder Toma en Patrick, jullie zitten juist in het goede vak wat mij betreft. Mocht één van jullie nog een kaart (of twee) over hebben voor het thuisvak dan hou ik me aanbevolen.

Over Urby: Zeven miljoen is een mooi bedrag, maar ik zou hem toch lekker houden. Het lijkt me niet verstandig om nu nog spelers te laten vertrekken. Hoop alleen nog dat er een verdediger bij komt. Dan is de selectie rond wat mij betreft.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:38:11 #99
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60973945
Hoe doet Aissati het?
Heeft hij tot nu toe veel gespeeld en een goeie indruk achter gelaten?

Heb hem alleen in actie gezien tegen Arsenal en toen deed ie het wel aardig geloof ik.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:51:39 #100
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60974210
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:38 schreef PyTh het volgende:
Hoe doet Aissati het?
Heeft hij tot nu toe veel gespeeld en een goeie indruk achter gelaten?

Heb hem alleen in actie gezien tegen Arsenal en toen deed ie het wel aardig geloof ik.
Wel aardig, geloof ik. Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen. Misschien wordt Ismaďl Aissati wel voor het vierde jaar achter elkaar kampioen, dit seizoen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60974943
nou jongens, ga maar alvast zoeken:
quote:
Klaas-Jan Huntelaar lijkt vlak voor het verstrijken van de transferdeadline Ajax alsnog te verlaten. Real Madrid bereidt een bod van 25 miljoen euro voor op de spits, zo schrijft Voetbal International.

De eventuele transfer lijkt in veel opzichten hetzelfde als de situatie rond Wesley Sneijder, afgelopen seizoen. De middenvelder ging toen enkele dagen voor de transferdeadline voor eenzelfde soort bedrag naar Real Madrid.

De beslissing om voor Huntelaar te kiezen, leidde tot een interne strijd bij Real Madrid. Technisch directeur Pedrag Mijatovic had de voorkeur voor de Ajax-spits, terwijl diens assistent Miguel Angel Portugal liever David Villa zag komen. Uiteindelijk had Mijatovic het hoogste woord.

Mocht Huntelaar naar Real Madrid verkassen, dan wordt hij de zesde Nederlander in dienst bij De Koninklijke. Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy, Royston Drenthe, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart maken al deel uit van de Madrileense selectie.

Ondertussen ligt ook Manchester United nog op de loer voor Huntelaar. De Engelse club probeert momenteel Dmitar Berbatov bij Tottenham Hotspur los te weken, maar dat proces zet zich moeizaam voort. Mocht de transfer afketsen, dan zal Huntelaar de eerste kandidaat worden.

Ook Arsenal volgt de spits nog steeds met grote interesse.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  Redactie Games woensdag 20 augustus 2008 @ 10:28:46 #102
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_60975034
Laat ze voor dat geld maar een goede verdediger zoeken. Wie zit er nog in de selectie qua jeugd voor de spits positie?
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_60975042
Mochten ze Huntelaar verkopen dan kunnen al die verhalen over "het nieuwe Ajax" van Van Basten, Blind en Coronel bij het grof vuil worden gezet. Een ezel stoot zich blijkbaar wel twee keer aan dezelfde steen.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:29:19 #104
157922 fathank
pi_60975050
Real . Danny moet gewoon z'n poot stijf houden en 45 miljoen eisen.

[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 20-08-2008 10:31:18 (ziekte weggehaald) ]
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:30:39 #105
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60975079
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed . En wat is er toffer dan een vriendin te hebben die net zo fanatiek is als jij bent..
Ik vind het verschrikkelijk, van die gasten die lekker mutserig hand in hand met hun vriendin naar het voetbal gaan. Naar Ajax ga ik met mijn vrienden, met mijn vriendin doe ik wel andere dingen.

Volgens mij was het tijdens het Tournament dat je een aantal keer een shot zag van een jongen die voetbal zat te kijken op de tribune terwijl zijn vriendin hem zat te irriteer met zo'n klapjosti-klappertje....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_60975125
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:29 schreef Urquhart het volgende:
Mochten ze Huntelaar verkopen dan kunnen al die verhalen over "het nieuwe Ajax" van Van Basten, Blind en Coronel bij het grof vuil worden gezet. Een ezel stoot zich blijkbaar wel twee keer aan dezelfde steen.
Ik hoop niet dat Huntelaar vertrekt maar ik denk wel dat Huntelaar nu beter opgevangen kan worden dan Sneijder vorig seizoen.
pi_60975129
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:29 schreef Urquhart het volgende:
Twee keer? Ik kan me ook nog ene Zlatan herinneren.
Wat mij betreft mag de pleuris uitbreken als ze nu nog Huntelaar verkopen. Zo stom zouden Marco en Danny toch niet zijn?
pi_60975171
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ik vind het verschrikkelijk, van die gasten die lekker mutserig hand in hand met hun vriendin naar het voetbal gaan. Naar Ajax ga ik met mijn vrienden, met mijn vriendin doe ik wel andere dingen.

Volgens mij was het tijdens het Tournament dat je een aantal keer een shot zag van een jongen die voetbal zat te kijken op de tribune terwijl zijn vriendin hem zat te irriteer met zo'n klapjosti-klappertje....
Af en toe kun je best een keer je meisje meenemen naar een niet zo boeiende kutwedstrijd als NEC-thuis ofzo. Ik moet er ook niet aan denken dat me vriendin een SCC heeft, maar als zij een keertje mee wil om te kijken hoe het is op 410 en met wie ik daar allemaal om ga, prima .
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:35:04 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60975189
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Twee keer? Ik kan me ook nog ene Zlatan herinneren.
Wat mij betreft mag de pleuris uitbreken als ze nu nog Huntelaar verkopen. Zo stom zouden Marco en Danny toch niet zijn?
Dan moeten we maar een keer echt laten zien dat ze niet met ons (de supporters) kunnen blijven sollen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60975194
Vorige week schreef VI nog dat Huntelaar naar Manchester zou gaan. Nu verschijnen er vandaag geloof ik ook in Spanje weer wat berichten dat Real aan Huntelaar denkt, maar toch. Ook Milito wordt aan ze gelinkt.

En ik vind Huntelaar echt nog niet klaar voor Real...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60975217
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef BoNi het volgende:

]Volgens mij was het tijdens het Tournament dat je een aantal keer een shot zag van een jongen die voetbal zat te kijken op de tribune terwijl zijn vriendin hem zat te irriteer met zo'n klapjosti-klappertje....
Geniaal shot was dat. Die kerel was echt pissed.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60975222
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
maar als zij een keertje mee wil om te kijken hoe het is op 410 en met wie ik daar allemaal om ga, prima .
pi_60975289
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dan moeten we maar een keer echt laten zien dat ze niet met ons (de supporters) kunnen blijven sollen.
Juist!

TR, wat is jouw probleem?
pi_60975361
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat Huntelaar vertrekt maar ik denk wel dat Huntelaar nu beter opgevangen kan worden dan Sneijder vorig seizoen.
Door wie? Vrees dat ook Huntelaat niet opgevangen kan worden...

Cvitanich? Denk dat die jongen eerst zijn weg moet vinden en moet wennen aan t andere soort voetbal wat hier wordt gespeeld!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_60975419
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Cvitanich? Denk dat die jongen eerst zijn weg moet vinden en moet wennen aan t andere soort voetbal wat hier wordt gespeeld!
Misschien voor een ander speltype kiezen? Met twee spitsen ofzo. Suárez en Sulejmani voorin. Cvitanich daarachter op "tien". Aissati op linkshalf, Gabri rechtshalf en Lindgren VM.
pi_60975439
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
TR, wat is jouw probleem?
Niks, ik vind alleen opmerkelijk. Zou het zelf nooit doen.

Maar jij gaat ook mee naar je vriendins "meiden-jankfilm-avondje"?
pi_60975441
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Je hebt Sulejmani en Suarez ook nog die in een 4-4-2 variant dan kunnen spelen.
Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.
pi_60975491
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Maar jij gaat ook mee naar je vriendins "meiden-jankfilm-avondje"?
Nee absoluut niet .
Ik heb haar ook nog nooit meegenomen hoor. Maar als ze het wilt, kan ze best een keer op een SCC van iemand anders mee naar zo'n kutwedstrijd .
pi_60975536
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Daarvoor zul je ook eerst een vriendin moeten hebben TR

Maar wat is er mis om met je vriendin/vrouw naar Ajax te gaan?
Als je beide supporter bent is daar toch niets mis mee?
pi_60975627
25 miljoen? Mag toch hopen van niet. Minimaal 50 eisen.
stupidity has become as common as common sense was before
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')