In de eerste plaats wordt al een belangrijke vraag: waar moet ie in vredesnaam komen te staan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Ik denk namelijk niet dat De Jong diezelfde groei had kunnen doormaken bij Ajax. Ik zou graag zien dat Urby het goed doet bij Ajax. Zowel voor Urby zelf als voor Ajax. Maar ik heb er een hard hoofd in, dat geef ik eerlijk toe.
Alvast een voorproefje voor de 3e ster die volgend seizoen op het Ajax shirt staat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:31 schreef dndiek het volgende:
Woow een 3 sterren-combi
Als er dan een degelijke linksback voor terug komt zou ik zeggen: Meteen doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:54 schreef sjimz het volgende:
Lyon zou op Urby azen en HSV zou 7 miljoen euro voor Urby over hebben.\
Korreltje zout anyone?
http://www.voetbalprimeur(...)t_op_Emanuelson.html
jajaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alvast een voorproefje voor de 3e ster die volgend seizoen op het Ajax shirt staat.
Inderdaad, Pocognoli van AZ halen en Vertonghen naar het middenveldquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als er dan een degelijke linksback voor terug komt zou ik zeggen: Meteen doen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:43 schreef BonJovi het volgende:
Urby gaat gewoon blijven en op het middenveld spelen
Urby moet je toch niet in de verdediging zetten... Zet ik er liever 7 zakken neer met ieder 1mil erin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:19 schreef Devz het volgende:
Ja want we zitten toch al zo ruim in de verdedigers.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:19 schreef Devz het volgende:
Ja want we zitten toch al zo ruim in de verdedigers.
Marco kan gewoon BLIJVENquote:BVV Barendrecht – Feyenoord 2-1
quote:
Daley Blind proefde vandaag voor het eerst aan het grote werk. De 18-jarige voetballer droeg maandagavond nog de aanvoerdersband bij Jong Ajax (4-1 bekerzege op Jong FC Omniworld) en stond een dag later bij Marco van Basten op het trainingsveld. Blind, afgelopen seizoen uitgeroepen tot ‘Talent van de Toekomst’, liet zich tussen de spelers van Ajax 1 van zijn beste kant zien.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Urby moet je toch niet in de verdediging zetten... Zet ik er liever 7 zakken neer met ieder 1mil erin.
Is het ook maar ik ga toch welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ga dus niet naar Tilburg. Te gek voor woorden dat we daar met de combi heen moeten.
Dat internet lijkt me echt te debiel voor woorden, ik haal ze wel gewoon bij de sigarenboer, vorig jaar bijna altijd kaarten, hopelijk nu ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heeft iemand die brief al gekregen? In principe is het dus toch alleen maar dat het nu via de primera gaat ipv Ticketbox. (en internet dan)...
Ken wel iemand van kaartverkoop, hij vertelde dat ze het systeem wel uitgebreid aan het testen waren en het dus niet vast gaat lopen tijdens een flitsverkoop.
hij is trouwens aanvoerder van Jong Ajax.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:38 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Oh ja, de keeper van de week: Danny Burger
ik ook. Welk vak zit je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:45 schreef patrickt37 het volgende:
Ik ga dan wel, maar zit eigenlijk in het verkeerde vak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |