Wat is Heavy Rain Gijs? Toch niet dat renspel ofzo,... dat lijkt me zo'n vreselijk spel,.... geeft me een trial and error gevoel met railshoot effectenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer begint de beurs in Leipzig eigenlijk?
Ben wel benieuwd naar Heavy Rain.
In Ierland vast ook niet onbekendquote:
Weet niemand. Het is van de makers van Fahrenheit en schijnt de Alan Wake voor de PS3 te worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:24 schreef Chocobo het volgende:
Wat is Heavy Rain Gijs? Toch niet dat renspel ofzo,... dat lijkt me zo'n vreselijk spel,.... geeft me een trial and error gevoel met railshoot effectenOf heet dat spel nu weer anders,....
In ieder geval,... wat is Heavy Rain Gijs?
Interessant,....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet niemand. Het is van de makers van Fahrenheit en schijnt de Alan Wake voor de PS3 te worden.
Er zijn toentertijd enkele screenshots en een teaser vrijgegeven en die zagen er geweldig uit.
[ afbeelding ]
Ik heb hem toevallig vandaag binnen gekregen en ga er vanavond mee beginnenquote:
Banjo wordt steeds interessanterquote:Ready your spring-loaded propeller boat and fasten your seatbelt, “Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts” is hitting U.S. store shelves on November 14, and pre-orders begin today. For the retail price of $39.99, those who pre-order at participating retailers will get in on all the Banjo fun right off the starting line, and as a special bonus, will also receive a free download code for the original “Banjo-Kazooie,” launching on Xbox LIVE Arcade later this fall.
Misschien vind jij het ook niks Gijs,... ik vind het geweldig in ieder geval,.... dacht ook eerlijk gezegd dat de reviews slechter waren maar ook die vallen erg mee. Het bewijst maar weer eens dat je niet altijd op de reviews moet afgaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb hem toevallig vandaag binnen gekregen en ga er vanavond mee beginnen
Ziek gespeeld op de N64,... Rare heeft Banjo verneukt,.... ze mogen een boom in. Sinds de N64 hebben ze nog niks laten zien.quote:
Eurogamer is wel enthousiast in de preview:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziek gespeeld op de N64,... Rare heeft Banjo verneukt,.... ze mogen een boom in. Sinds de N64 hebben ze nog niks laten zien.
en er komt een demoquote:Given the choice between yet another 3D platform game where you collect stars or jigsaw pieces or bolts, performing the same tired old rituals in high definition and hoping against hope for a bit of innovation, and Rare's alternative, we'll take this for now. We can always play Banjo-Kazooie again on Xbox Live Arcade, after all. And while Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts may not be what Rare's ardent fan-base thinks it wants, it's different, the sections we've played are compelling, and it appears to be very well thought out. Speaking to the developers about the game's origins, we discover that designer Gregg Mayles' original pitch didn't even mention Banjo, and may not even have had the studio's famous honey-bear in mind. It was just an idea they had. It's a good one. We hope it works.
Ga donderdagavond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht op weg naar Leipzig! Fable 2 spelen
Ik vond Wall-E ook super... alleen ik werd niet door Sjo opgehaald om een hamburger te etenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:35 schreef Quinny het volgende:
Wall.E is erg leuk. Met Daan voor het eerst naar de bioscoop. Hij wilde al bij de voorstukjes naar huis. Na wat uitleg dat de film nog moest beginnen en wat chipjes bleef hij toch nog maar even. Achteraf vond die het wel erg leuk en best indrukwekkend
En als toetje kwam papa ons halen en zijn we gaan lunchen
bij de Mac
Het wordt nog veel leuker,...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef kepler het volgende:
Assassins Creed is een toffe game
Even wennen aan de controls, maar het is wel leuk
Quinny moest hard lachen,....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vond Wall-E ook super... alleen ik werd niet door Sjo opgehaald om een hamburger te eten
mooiquote:
Quality-timequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:35 schreef Quinny het volgende:
Wall.E is erg leuk. Met Daan voor het eerst naar de bioscoop. Hij wilde al bij de voorstukjes naar huis. Na wat uitleg dat de film nog moest beginnen en wat chipjes bleef hij toch nog maar even. Achteraf vond die het wel erg leuk en best indrukwekkend
En als toetje kwam papa ons halen en zijn we gaan lunchen
bij de Mac
Ik vond het ook geen slechte game.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef kepler het volgende:
Assassins Creed is een toffe game
Even wennen aan de controls, maar het is wel leuk
TW 08 opgehaaldquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik vond het ook geen slechte game.
Heb me er wel mee vermaakt.
Da`s gebrek aan aandachtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn 360 gaat spontaan aan.Vannacht een keer, en vanochtend weer.
Dat zei je vrouw ook toen ze laatst spontaan langskwam.quote:
COME-BAAAACCKKKKKquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zei je vrouw ook toen ze laatst spontaan langskwam.
Toch wel weer een leuke game voor een leuke prijs.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
TW 08 opgehaald
* Bastard recycled Forza2 weer.
Ze is net bevallen gijsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zei je vrouw ook toen ze laatst spontaan langskwam.
Ja, ze zei al dat ze je piemeltje niet meer kon voelen.quote:
Wat een praat weer tijdens het theekransjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ze zei al dat ze je piemeltje niet meer kon voelen.
Wrong place, wrong time.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:14 schreef Chocobo het volgende:
Geen spel,............... echt,......... realistisch tot in het bot,... kippenvel!
http://www.dumpert.nl/med(...)er_gori_beelden.html
Zo dat is best heftigquote:
quote:
Moest je vandaag niet weg?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben nu heerlijk 08 aan het gamen.. lekker zo weer slaan over die banen, clubs kopen
Hadden niet zon zin om te gaan..met de meiden dorp in geweest en gespeeld.. volgende week dan ergens, word toch weer mooi weerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Moest je vandaag niet weg?
Efteling?
Is dat bij jou thuis Gijs?quote:
Ziet er te netjes uit voor Kep Gijsquote:
Volgens mij is Kepler wel een nette jongenman.quote:
Het is echt precies andersomquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij is Kepler wel een nette jongenman.
Roy is wel een beetje een rommelkont en smeerkees, beetje Magneet in wording zeg maar.
Ik ben echt een chaootquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij is Kepler wel een nette jongenman.
Roy is wel een beetje een rommelkont en smeerkees, beetje Magneet in wording zeg maar.
Fable!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is echt precies andersomBij Kep kun je je kont niet keren, terwijl mijn kamer een oase van rust uitstraalt
Ik ben vandaag bij Microsoft presentaties geweest van Fable en Banjo. Fable is briljant en Banjo is minder erg dan ik dacht. Volle previews volgen asap als ik weer thuis ben. Ben kapot na drie dagen hier
Wel wat goodies gescoord bij Xbox live tent.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, volgend jaar is er weer een Games Convention in Leipzig. Er is echter ook een GamesCOM in Keulen. Welke van de twee het meest interessant wordt weet ik nog niet...
Nog flink goodies kunnen scoren? Welke games heb je gespeeld?
Wat vond je van Brothers in Arms Gijs?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:56 schreef gijsje79 het volgende:
CoD5 en Fallout ben ik niet geweest, was te druk.
Nieuwe James bond gespeeld zag er goed uit.
Far Cry 2
Tomb Raider
Verschillende race games (ook voor de pc)
BIA
Banjo-Kazooie
Bionic Commando
Legend of Spyro: Dawn of the Dragon
Red Faction: Guerrilla
Saint's Row 2
Star Wars: The Force Unleashed
Far Cry 2 en Tomb Raider voor mij een must have.
Saints Row vond ik ook leuk, politie heeft nu ook pepperspray.
Kon ff niet met de controls omgaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat vond je van Brothers in Arms Gijs?
Ziet er prima uit hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:28 schreef gijsje79 het volgende:
He Gijsjes ik denk om deze tv aan te schaffen.
Is het wat?
Hoe denken jullie over deze tv?
http://www.mokio.nl/Samsung_PS42A451
Samsung is wel een goed merk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:28 schreef gijsje79 het volgende:
He Gijsjes ik denk om deze tv aan te schaffen.
Is het wat?
Hoe denken jullie over deze tv?
http://www.mokio.nl/Samsung_PS42A451
Haha, okay. Naja, Samsung is sowieso goed en een dikke HDTV is altijd goedquote:
Gijs. Donderdag Castle Crahers en 19-9 Dragon Quest IV?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, okay. Naja, Samsung is sowieso goed en een dikke HDTV is altijd goedLekker gamen man op zo'n scherm
![]()
CC woensdag alquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs. Donderdag Castle Crahers en 19-9 Dragon Quest IV?
Ik zit eraan te denken om Monster Hunter 2 te bestellen voor de PSP.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, DQ komt 12 sept uit in EuropaIk moet eigenlijk nog Crisis Core even uitspelen van te voren, anders blijft die denk ik ook liggen
Ik weet niet hoe Sjo zit met zijn DS? Denk het niet eigenlijk, tis te oud voor 'mquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
Monster Hunter 2 is eerder een soort WoW-light als ik het zo lees.
Lekker. Kunnen we samen door DQIV heengaan.Zou Cho hem ook halen?
Geweldig apparaat.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet hoe Sjo zit met zijn DS? Denk het niet eigenlijk, tis te oud voor 'm
Er zit ook een sticker op de voorkant. En ze heeft er een poppetje van Hallo Kitty aanhangen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe fout en hoe cool tegelijkertijd
Is geen dikke, tis een HD readyquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, okay. Naja, Samsung is sowieso goed en een dikke HDTV is altijd goedLekker gamen man op zo'n scherm
![]()
De kans dat Gijsje79 een PS3 in huis haalt lijkt me vrij gering.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Is geen dikke, tis een HD readygeen Full HD
Maar toch, over een een paar jaar heeft iedereen een blueRay speler ( Full HD ) in huis voor 5 tientjes.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De kans dat Gijsje79 een PS3 in huis haalt lijkt me vrij gering.
Te oud? Je bent in de buurt maar jij bent degene die geen PSX RPG games speelt vanwege de pixels tochquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Sjo zit met zijn DS? Denk het niet eigenlijk, tis te oud voor 'm
Oude 2D games ja!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Te oud? Je bent in de buurt maar jij bent degene die geen PSX RPG games speelt vanwege de pixels tochIk denk eerder dat ik te oud voor een DS ben. Het is gewoon niet mijn ding. Geniet 10x meer van mijn PSP op vakanties, maar thuis game ik echt alleen op consoles. Handheld(s) gaan de kast in tot de volgende vakantie!
Gijsje het komt op persoonlijke smaak uit. Tegenwoordig zijn ze beiden fantastisch. Toch denk ik persoonlijk dat plasma het wint wat betreft Home Theatre plezier (HD films) Zwart is serieus zwart. Panasonic en Pioneer behoren tot de meesters van de plasma's.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:05 schreef gijsje79 het volgende:
LCD of Plasma?
Wanneer u televisies gaat bekijken zult u al snel merken dat er twee soorten bestaan; LCD en Plasma.
LCD en Plasma zijn twee verschillende technologien waarmee het beeld op het scherm wordt getoverd.
Ze hebben elk hun eigen voor- en nadelen die ik hieronder toe zal lichten.
Voordelen LCD
Verkrijgbaar in kleinere formaten.
Nadelen LCD
Beeldkwaliteit minder dan Plasma.
De kijkhoek* is kleiner dan bij Plasma. Toekomst van LCD
Prijzen zullen de komende jaren snel dalen en de beeldkwaliteit zal verbeteren.
Voordelen Plasma
Erg dun.
Hogere beeldkwaliteit.
Grote kijkhoek.
Nadelen Plasma
Beginnen bij 37 inch (94 cm).
Hoger stroomverbruik dan LCD. Toekomst van Plasma
Prijzen zullen de komende jaren snel dalen en de beeldkwaliteit zal verbeteren.
LCD is vooral populair voor televisies kleiner dan 37 inch (94 cm) omdat ze daarboven relatief duur worden ten opzichte van Plasma televisies. Het is dan ook geen toeval dat Plasma televisies beginnen bij 37 inch (94 cm).
*kijkhoek: hoe schuin je voor de televisie kan zitten en nog normaal beeld en kleuren ziet. Een traditionele televisie heeft geen kijkhoek.
Ik ga de tv bestellen.
Ik ga je blog eens lezenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oude 2D games ja!Oude 3D games nee
![]()
Zo zie ik het
over een paar jaar zijn er ook betere TV'squote:Op maandag 25 augustus 2008 21:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maar toch, over een een paar jaar heeft iedereen een blueRay speler ( Full HD ) in huis voor 5 tientjes.
Die Panasonic zijn ook mooie schermpjes.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsje het komt op persoonlijke smaak uit. Tegenwoordig zijn ze beiden fantastisch. Toch denk ik persoonlijk dat plasma het wint wat betreft Home Theatre plezier (HD films) Zwart is serieus zwart. Panasonic en Pioneer behoren tot de meesters van de plasma's.
LCD's zijn wat goedkoper en verbruiken minder stroom. Dat zal de grootste reden zijn waarom grote shows voor LCD kiezen. Persoonlijk denk ik ook dat LCD het meest verkoopt en plasma echt iets voor de liefhebbers wordt. Ik haal echter over een jaar uiteraard een Panasonic Viera Full HD plasma tv.
quote:Dodelijk ongeval op A10
AMSTERDAM - Op de ringweg A10 rond Amsterdam heeft dinsdagochtend een bizar dodelijk ongeval plaatsgevonden.
Een auto die uit de richting van Zaandam kwam, is ter hoogte van de afslag S116 richting Volendam rond 04:15 van de weg geraakt en een aantal malen over de kop geslagen. Hierbij werden twee personen uit de auto geslingerd.
De auto raakte vervolgens de vangrail waardoor de overige drie inzittenden werden gelanceerd en de auto op de oprit terechtkwam. Daarbij vlogen zij door het bovenste deel van het vijf meter hoge geluidscherm en belandden gedeeltelijk in een sloot. Een trauma team kwam ter plaatse om het ambulance personeel te assisteren maar voor twee slachtoffers kwam de hulp te laat. Zij overleden ter plekke.
De drie zwaar gewonden zijn met een ambulance overgebracht naar een ziekenhuis.
Eternal Sonata geprobeerd,............ ik kom er niet in. Het zal vast leuk zijn, maar het voelt ZO kinds aan. Ik kan me er niet toe zetten.quote:
87 mijoen Euro schade,..... door het stopzetten van een ICT project? Serieus,..... waar zijn we tegenwoordig mee bezigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:47 schreef Magneet het volgende:
'UWV vertilt zich aan ICT-project'
projectje van jouw Strol?
Neej, wel zijdelings bij betrokken. En dit is dat *oepsje* waar ik het voor mijn vakantie al over had. Pers heeft weer lopen slapen. Dat artikel is grotendeel gebaseerd op een brief die vorige maand naar de minister is gegaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:47 schreef Magneet het volgende:
'UWV vertilt zich aan ICT-project'
projectje van jouw Strol?
ouch, ik herkende het bedrag al niet want ikd acht meteen aan die opmerking van je inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neej, wel zijdelings bij betrokken. En dit is dat *oepsje* waar ik het voor mijn vakantie al over had. Pers heeft weer lopen slapen. Dat artikel is grotendeel gebaseerd op een brief die vorige maand naar de minister is gegaan.
In de wandelgangen wordt trouwens het bedrag van 127 miljoen genoemd. Interne personeelskosten zijn namelijk niet meegerekend.
ik ben nog steeds bij mn eerste Assassinquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:40 schreef Chocobo het volgende:
Assassin's Creed wel afgelopen weekend uitgespeeld. Heb echt genotenGeweldig spel,.....
Ik vond de sfeer opzich prima... en het is inderdaad erg kinds..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eternal Sonata geprobeerd,............ ik kom er niet in. Het zal vast leuk zijn, maar het voelt ZO kinds aan. Ik kan me er niet toe zetten.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:03 schreef gijsje79 het volgende:
AC is geen slechte game.
Tis veel van hetzelfde, heb me er wel mee vermaakt.
anders reageer je even op de mailquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Uncharted uitgespeeldPraat spel hoor
Nu op hard begonnen
Ja dat vond ik ook,... heb zelfs nog kriebels om alle vlaggen te gaan zoeken!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Grafisch toch een plaatje, goeie controls, niet te moeilijk, speelt lekker weg.
Genoten van CC Gijs? Het wachten waard?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Online is het nog een beetje brak, maar gister met een maat toch een paar levels kunnen doorgelopen! Fan-tas-tisch! Lang geleden dat ik zo heb gelachen tijdens een spel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:29 schreef Chocobo het volgende:
Genoten van CC Gijs? Het wachten waard?
Klinkt heerlijk Gijsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Online is het nog een beetje brak, maar gister met een maat toch een paar levels kunnen doorgelopen! Fan-tas-tisch! Lang geleden dat ik zo heb gelachen tijdens een spel.
Gijs. Met mij kun je altijd co-op gamen!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:42 schreef Chocobo het volgende:
Klinkt heerlijk GijsCoop heerst,..... wilde RE5 ook met jou gamen, maar die maat van je gaat dat spel zeker ook halen. Ik zou hem met SilverSurfer (Rouge) maar die is nooit meer online
Gaat paps en niet alvast uitproberen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren wel Ratchet and Clank binnen gekregen en ik moet zeggen dat de platinum hoes er goed uit ziet! Meteen maar even inpakt voor Daan verstopt,... hij moet nog drie weken wachten
Klinkt eerder alsof je accu gaar is Gijs. Heb ik laatst ook gehad. Ik heb toen een Quick Charge Kit gehaald. Kun je de accu opladen via het stopcontact, gaat een stuk sneller dan via de console. Je krijgt bij die kit trouwens ook een nieuwe accu. Ik gebruik de oude accu alleen nog maar als ik de nieuwe oplaad.quote:Oh,... en mijn joypad begint kuren te vertonen. Speelt nog maar 4 uurtjes ofzo,... tijdens mijn AC game moest ik de pad wel 10x opladenBij playasia hadden ze een mooie mat (elite) zwarte met battery pack en charger in zwart voor 45 euro
[ afbeelding ]
Heftig ding,... ja dat klopt,... het is ook mijn accu ja. Was ook meteen een excuus voor een nieuwe pad Gijs. Heb er maar een,... en die is inmiddels goed versleten,... zitten serieus honderden uren aan gameplay opquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaat paps en niet alvast uitproberen.
[..]
Klinkt eerder alsof je accu gaar is Gijs. Heb ik laatst ook gehad. Ik heb toen een Quick Charge Kit gehaald. Kun je de accu opladen via het stopcontact, gaat een stuk sneller dan via de console. Je krijgt bij die kit trouwens ook een nieuwe accu. Ik gebruik de oude accu alleen nog maar als ik de nieuwe oplaad.
[ afbeelding ]
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=780040
27,99 euro
Huh ? Van CP bedoel je ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef kepler het volgende:
[..]
anders reageer je even op de mail
Kan je die dingen ergens bestellen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan je die dingen ergens bestellen?
Die van MMaRsu is mooier!quote:
Via de website castlecrashers.com kun je als het goed is in The Behemoth store komen. Ik wil graag de blauwe! Dank je!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan je die dingen ergens bestellen?
20 dollar, da's toch zo'n 65 eurocent tegenwoordig?quote:
2.30 toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:55 schreef PP. het volgende:
[..]
20 dollar, da's toch zo'n 65 eurocent tegenwoordig?
Gefeliciteerd Gijs!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:18 schreef Magneet het volgende:
gefeli ikke met mijn 30ste verjaardagNadeel is wel weer dat ik nu 30 ben
De dollar kruipt alweer wat omhoog, maar serieus,.... een Castle Crasher figure??quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:55 schreef PP. het volgende:
[..]
20 dollar, da's toch zo'n 65 eurocent tegenwoordig?
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:18 schreef Magneet het volgende:
Oh,... en voor ik het vergeetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:18 schreef Magneet het volgende:
30 pas? Ik dacht dat jij al tegen de 40 liep.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:18 schreef Magneet het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... en voor ik het vergeet
[ afbeelding ]
ziet er tof uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:45 schreef Chocobo het volgende:
OMG!!!
http://www.insidegamer.nl/pc/farcry2/videos/8393
Anders reageer je op je mailquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:12 schreef kepler het volgende:
hahah, zo vet:
http://www.dumpert.nl/med(...)kenen_mona_lisa.html
quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Anders reageer je op je mail
Tja, helaasquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:03 schreef Chocobo het volgende:
Die van Noot was 10x beter
http://www.insidegamer.nl(...)nnaar-is-bekend.html
Serieus,..................quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 1 september 2008 18:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,..................Geldt dit voor het forum? Per wanneer? Want dan zie ik jullie nooit meer
Gijs, je kan gewoon doorlullen hier, je hoeft alleen te betalen als je banners e.d. uit wilt kunnen zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik nu ook al zonder ervoor te betalen.quote:Op maandag 1 september 2008 18:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs, je kan gewoon doorlullen hier, je hoeft alleen te betalen als je banners e.d. uit wilt kunnen zetten.
Daar gaat toch niemand gebruik van maken Gijs?quote:Op maandag 1 september 2008 18:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs, je kan gewoon doorlullen hier, je hoeft alleen te betalen als je banners e.d. uit wilt kunnen zetten.
quote:Op maandag 1 september 2008 18:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,..................Geldt dit voor het forum? Per wanneer? Want dan zie ik jullie nooit meer
Er staat toch een gratis optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
als mensen ook achievements willen kopen, dan zijn er vast ook mensen die deze abbo's willen kopenquote:Op maandag 1 september 2008 18:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar gaat toch niemand gebruik van maken Gijs?
Tis gewoon meer het idee denk ik,.......quote:
Je hebt 16 notes gekregen van onze moderators.quote:
Waar kun je op klikken???quote:Op maandag 1 september 2008 19:30 schreef Chocobo het volgende:
Je hebt 16 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
OMFGik dacht dat je een grapje maakte
quote:Op maandag 1 september 2008 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Je hebt 68 notes gekregen van onze moderators.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 september 2008 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt 16 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekostenCopy/paste kosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
OMFGik dacht dat je een grapje maakte
Leuk rustig forumpje?quote:Op maandag 1 september 2008 21:22 schreef Magneet het volgende:
ohjs, Yvonne vond gister dat het tijd werd dat ik weer crew werd, echt niet
Officieel gezien is het lekken..quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
GD, wat zijn de consequenties voor jou als je onze notes hier post?Geef ik je een biertje een keer, hoeven we de hele administratie niet te doen
quote:Op maandag 1 september 2008 22:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Officieel gezien is het lekken..
En nu is het natuurlijk verzieken van de handel
Dus ik denk een ban?
Heb je geen kloon waarmee je een tijdje kunt posten?quote:Op maandag 1 september 2008 22:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Officieel gezien is het lekken..
En nu is het natuurlijk verzieken van de handel
Dus ik denk een ban?
Mijn kloon is gebanned, staat in mijn notes.quote:Op dinsdag 2 september 2008 06:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je geen kloon waarmee je een tijdje kunt posten?
OMG,...................................quote:Op maandag 1 september 2008 19:39 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.jsexgirls.com/galleries/jenni-naked-eye/index.php
Heb je daar wel voor betaald?quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mijn kloon is gebanned, staat in mijn notes.
Gijs,.... respect voor je werk en het resultaat zeg!quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:19 schreef Bastard het volgende:
Hier ben ik de afgelopen tijd mee bezig geweest
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
@Gijsje, cv ombouw vandaag afgemaakt, tegels weggehakt op de vensterbank, andere van hout geplaatst. Morgenochtend wil ik hem bij de voorkant zetten
Ok relax.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:19 schreef Bastard het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
@Gijsje, cv ombouw vandaag afgemaakt, tegels weggehakt op de vensterbank, andere van hout geplaatst. Morgenochtend wil ik hem bij de voorkant zetten
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,.... respect voor je werk en het resultaat zeg!
Ah mooi, dan is het bijna klaar!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok relax.
Kuiken is hier bezig met verven.
As weekend es kijken wat voor kleur we de keuken doen en tegels uitzoeken.
Ik kreeg 10% korting omdat ik mod ben.quote:
Extreem,... ik herkende het meteen. Zelfs de muziek zoemt door mijn oren nu. Of het geluid wat bewakers in het kasteel verderop maakten. Tering,..... wat een game zette Nintendo toen neer zeg. Maar,.... is dit nou weer een remake? A Link to the past met een 50% Windwaker engine?quote:
Nee, is kunst.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:08 schreef Chocobo het volgende:
Extreem,... ik herkende het meteen. Zelfs de muziek zoemt door mijn oren nu. Of het geluid wat bewakers in het kasteel verderop maakten. Tering,..... wat een game zette Nintendo toen neer zeg. Maar,.... is dit nou weer een remake? A Link to the past met een 50% Windwaker engine?
Mmm,.... kunst? Ziet er uit als een copy paste aktie van iemand die de blur knop in Photoshop gevonden heeft. Maar schrok wel even. Dacht dat ze er weer een remake uit gingen poepenquote:
Ja, er stond nog niks in de keuken voor drquote:Op woensdag 3 september 2008 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat jij je vrouw al het werk doen terwijl jij een beetje foto's maakt?
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:19 schreef Bastard het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Stuk beter dan hoe het was.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:57 schreef Bastard het volgende:
Hop, voorkantje ook klaar gemaakt.
Voor..
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Hij is redelijk,.... ik mis de alt tekst nog!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:05 schreef kepler het volgende:
zo hey, die nieuwe browser van google maakt zelf FOK! nog snel![]()
quote:Op donderdag 4 september 2008 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks Gijs!!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs, wat een prachtige website ben je aan het maken.
Respect
Hoi mevrouw!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nicequote:Op zaterdag 6 september 2008 01:49 schreef gijsje79 het volgende:
Nieuwe tv binnen.
Oude
[ afbeelding ]
Nieuwe
[ afbeelding ]
Waarom hang je hem niet op?quote:
Eerst je wereldreis Gijs!quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:47 schreef kepler het volgende:
Later als ik groot ben koop ik ook zo'n TV
Heb nu nog een hoekbank, misschien dat ik hem later wel ophang.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom hang je hem niet op?
Praat-TV hoor
Je ziet op de foto's al de beeldverbeteringquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:49 schreef gijsje79 het volgende:
Nieuwe tv binnen.
Oude
[ afbeelding ]
Nieuwe
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 september 2008 20:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Shot`s van Home
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spel laat me een beetje koud. Ziet er mooi uit, maar voor de rest lijkt het me een vrij traditionele shooter.quote:Op zondag 7 september 2008 20:10 schreef -Struikrover- het volgende:
En collecters item Far Cry 2;
Exclusieve houten box
Originele Far Cry 2 Game
Limited edition Far Cry 2 t-shirt
"The Art of Far Cry 2" Art book
Collector 50km² map
Making-of DVD
[ afbeelding ]
Ja we mogen weer!quote:
Je zou er maar wonen.quote:Op maandag 8 september 2008 09:55 schreef Bastard het volgende:
@Gijsje, http://www.telegraaf.nl/b(...)gepakt__.html?p=14,2
alweer bal daar he!
quote:Op maandag 8 september 2008 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, vrijdagavond gestopt met roken
Weer een poging, nu zonder pleisters.. gaat eigenlijk goed.quote:Op maandag 8 september 2008 10:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]Voor hoelang.
Tis weer een poging, succes.
Helemaal zonder hulp? Respectquote:Op maandag 8 september 2008 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weer een poging, nu zonder pleisters.. gaat eigenlijk goed.
De sandbox van de shooters,.... geweldige vrijheid. Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 8 september 2008 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spel laat me een beetje koud. Ziet er mooi uit, maar voor de rest lijkt het me een vrij traditionele shooter.
Ik hou niet zo van die sandbox-games waar je je eigen verhaal moet maken. Ik vind een strak gescripte game een betere ervaring geven. Ik kijk meer uit naar een game als F.E.A.R. 2: Project Origin.quote:Op maandag 8 september 2008 16:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De sandbox van de shooters,.... geweldige vrijheid. Ik kan niet wachten!
http://www.insidegamer.nl/playstation3/farcry2/impressies/22147
Far Cry 2 lijkt een hele indrukwekkende en originele shooter te worden. Afrika als spelwereld is eens een andere, frisse spelomgeving. Daarnaast doet dit spel nog een aantal nieuwe dingen op het gebied van gameplay waardoor het zich goed onderscheidt van de concurrentie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja, laatst las ik een artikel en 1 van die proffesoren had zo'n rode koevoet kado gekregen, ze zien zelf natuurlijk ook wel de overeenkomstenquote:Op woensdag 10 september 2008 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
Doet me aan het begin van Half Life 2 denken.
*koevoet opzoekt*
De enige juiste spellingquote:
*blog gelezen en weer bij*quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb 8 jaar OV gehad, das de max![]()
Ik las geweldige dingen over de mapbuilder!quote:
Samen met Fallout 3, Gears 2, Fable 2, Left 4 Dead, etc...quote:
Ubisoft heeft vandaag bekend gemaakt dat Far Cry 2 wereldwijd op 21 Oktober van dit jaar zal worden uitgebracht. Er zal ook een Pre-order editie verschijnenquote:
Beardquote:Op donderdag 11 september 2008 18:31 schreef kepler het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oe_de_lhc_werkt.html
ff nerden
De volgordequote:Op donderdag 11 september 2008 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Samen met Fallout 3, Gears 2, Fable 2, Left 4 Dead, etc...
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:31 schreef kepler het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oe_de_lhc_werkt.html
ff nerden
Gears 2, Left 4 Dead en Valkyria Chronicles zijn mijn must haves.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:41 schreef Chocobo het volgende:
De volgorde
Far Cry 2 (21 oktober)
Fable 2 (24 oktober)
Gears of War 2 (7 november)
Fallout 3 (28 november of 31 oktober)![]()
Ik weet het ook niet meer maar genoeg te gamen dus,.... fijn zo na twee stille maanden. Fable 2 gaat voor alles. Heb de Limited Edition besteld,.... Gears of War 2 heb ik ook al besteld.
Kan het nog iets opleveren op het gebied van kernfusie? Dan zou het nog wel de moeite zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:34 schreef Bastard het volgende:
Beard
En zo totaal verspilling van geld en tijd ook nog eens.
6 miljard... godverdomme daar kan je in 1x de hongersnood op de wereld mee verhelpen, oorlogen mee stoppen.. maar nee, we willen weten wat de situatie was precies na de oerknal... miljoenen jaren geleden. TE belachelijk voor woorden.
Mooi stukje techniek.. dat dan weer wel.
Er was of is een soort PAX bijeenkomst waarin Bethesda Fallout 3 heeft laten zien, vandaar de nieuwe previews! De nieuwe gameplay videos zijn geweldig!! Check de HQ Youtube links als je eens tijd hebtquote:Op donderdag 11 september 2008 18:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan het nog iets opleveren op het gebied van kernfusie? Dan zou het nog wel de moeite zijn.
Heb ze al op Gametrailers gezienquote:Op donderdag 11 september 2008 19:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er was of is een soort PAX bijeenkomst waarin Bethesda Fallout 3 heeft laten zien, vandaar de nieuwe previews! De nieuwe gameplay videos zijn geweldig!! Check de HQ Youtube links als je eens tijd hebt
http://fallout.bethsoft.com/eng/downloads/videos.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |