Dat haat ik dus.
Verhaaltje:
Vannacht ging ik zoals normaal even een beetje TV kijken, Las Vegas voor Nikki Cox

, wat poker, nog wat comedy en spul, en toen als laatst Little Britain

. Rond 3 uur deed ik mijn tv uit, want naast de fictieve profielen-advertenties was er niks interessants meer. Toen heb ik nog even op mijn iPod touch tot 4 uur 's nachts Family Guy gekeken. Rond 4 uur ging ik dus ook slapen.
Word ik vervolgens om fokking 8.15 wakker omdat mijn vader lekker op mijn kamer de lampen aandoet zodat hij wat fokking plakbandjes kan opplakken op wat het ook was. En die plakbandhouder even meenemen of die van mijn zusje die al wakker was gebruiken, nee hoor, gewoon lekker allemaal rotgeluid maken.
Die 4 uur slaap vond ik niet echt genoeg, dus probeerde ik weer verder te slapen, maar mijn vader laat de deur van mijn kamer open zodat ik alle mooie discussie's van mijn vader met mijn zusje kan horen, maar omdat ik liever wilde slapen moest ik dus
uit mijn bed om de deur dicht te doen. Om iets voor 9 uur sliep ik eindelijk weer.
Vervolgens kan ik dus weer slapen tot 13.15, want wat doet die vuile flikker (aka mijn vader) vervolgens? Hij gaat me godverdomme wakker maken! "Godsamme, het is al 1 uur geweest, kom eens uit bed! *lampen aan* Het is al middag! Kom eruit!" -"Nee, ga weg." Hij gaat gelukkig weg, raar genoeg geen ruzie, maar ik kan dus niet meer slapen. Wat fokking irritant, wakker gemaakt worden in je vakantie!
Klacht: Wakker gemaakt worden in je fokking vakantie!
Subklachten kun je achterwege laten.
[ Bericht 4% gewijzigd door Juup© op 19-08-2008 15:48:47 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.