Ongelooflijk idd.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:35 schreef Dos37 het volgende:
1-3 inmiddels maar die had niet mogen tellen.
Ik neem het terug, 2 assist en een goal in de 2de helftquote:Op woensdag 10 september 2008 21:40 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat is Rooney slecht bezig zeg. Zou me niets verbazen als die op de bank begint zaterdag
Niet alleen dat, paar mooie crosses gezien, hij loopt zich altijd vrij. Soms lijkt het wat ver van de 16, maar als je met 2 spitsen speelt, maakt het niet zoveel uit.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik neem het terug, 2 assist en een goal in de 2de helft
Mooi, Rooney heeft soms even nodig om zijn draai te vinden maar als dat gebeurt volgen vaak een stuk of 10 goede wedstrijden, beloofd veel goeds voor Man Utdquote:Op woensdag 10 september 2008 22:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Niet alleen dat, paar mooie crosses gezien, hij loopt zich altijd vrij. Soms lijkt het wat ver van de 16, maar als je met 2 spitsen speelt, maakt het niet zoveel uit.
Walcott motm, maar Rooney daar achter.
Merci voor de steun!quote:Op vrijdag 12 september 2008 03:23 schreef BonJovi het volgende:
komop kroatie
0-0 nu tweede helft begonnenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe speelt Kroatië tegen Oekraïne?
Bedankt voor de link. Wilde deze wedstrijd ook graag zien.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:06 schreef TLC het volgende:
[..]
0-0 nu tweede helft begonnen![]()
Livestream ;
http://nl.justin.tv/spok88
Ik hoop dat je de taal een beetje machtig bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |