Ik kijk even, probeer het bestand wat ik al eerder had, open hem en krijg gewoon de volledige versiequote:Op zondag 7 september 2008 22:46 schreef Binamin het volgende:
en inmiddels al wat gedaan ?
Dat dacht ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er is maar 1 game dat op nr 1 hoort en dat is Fable II die uitkomt op 21 oktober, die komt met stip op 1
Het vreemde is dat openoffice hem bij mij wel gewoon opent, en google docs geeft ook een foutmelding...quote:Op maandag 8 september 2008 09:41 schreef FrankRicard het volgende:
Ik kan hem nog steeds niet openen in excel 2003 en google docs
Ja schat, het is al voorbijquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:25 schreef PabloLopez het volgende:
1) Starcraft(PC)
2) Street Fighter SE(Megadrive)
3) Zelda: Ocarina of Time(N64)
4) Super Mario Bros 3(NES)
5) GTA: Vice City(PC)
6) BF2(PC)
7) Double Dragon 2(NES)
8) C&C Red Alert(PC)
9) Quake 3(PC)
10) Tekken 3(Arcade)
Wanneer iemand opstaat om het te organiserenquote:
Nee, is niet relevant, we moeten wachten op de 2009-editie. Jammer dat het in de zomer is, dan gamed toch niemandquote:Op woensdag 15 april 2009 14:51 schreef Lyzio het volgende:
Is het nog relevant om te stemmen, of is het topic dood?
Is juist een mooie tijd! Dan heb je juist tijd om alle klassiekers nog een keer te herspelenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee, is niet relevant, we moeten wachten op de 2009-editie. Jammer dat het in de zomer is, dan gamed toch niemand
Ja ik ga dan zeker een top 100 doenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:29 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Is juist een mooie tijd! Dan heb je juist tijd om alle klassiekers nog een keer te herspelen
Voor de duidelijkheid, ik wil hem dit jaar ook weer organiseren. Met dit jaar oa ook de mogelijkheid om een top100 in te zenden
Is ook wel te vinden hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 22:55 schreef Morthill het volgende:
oh God een top-100voor films heb ik een handig imdblijstje, maar voor games
Oh, ik dacht dat je de Top 250 van IMDB bedoeldequote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef Morthill het volgende:
ja, daar schiet ik dus geen fuck mee opik heb in imdb een lijst van mijn eigen cijfers en net als met games verschillen die nogal van wat 1 website vindt
Ja zo'n lijst heb ik al gemaaktquote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef Morthill het volgende:
ja, daar schiet ik dus geen fuck mee opik heb in imdb een lijst van mijn eigen cijfers en net als met games verschillen die nogal van wat 1 website vindt
Toch augustus, mijn vakantie loopt wat anders dan geplandquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
whennnn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |