quote:1. [Naam spel] [Platform]
2. [Naam spel] [Platform]
enz.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:36 schreef Frollo het volgende:
Nog maar 12 uur en 24 minuten!!!
Dat is meer een idee voor een mogelijke volgende editie. Sowieso moeten dan eerst de genre's bepaald worden waar je uit kan kiezen, da's al behoorlijk lastig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:47 schreef Hekates het volgende:
TVP eens zien of ik een volgorde kan bepalen, er zijn zoveel games die ik mooi vind of leuk.
Is het misschien een idee om het genre van games ook te vernoemen? Dan kunnen mensen zien of de games die ze gemist hebben enigzins interessant voor hen zijn.
Worms 2 had ik nog wel punten kunnen geven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:57 schreef Thrackan het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik een van de weinigen ben die Worms geniaal vond
Nog twee games moet je toch kunnen bedenken. Kijk anders nog eens in het oude topic voor wat inspiratie.quote:
Nogmaals, eigenlijk meer iets voor een volgende editie, aangezien al 80 stemmers gestemd hebben en ik dus ook al ruim 600 games in de 'database' heb gezet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef Hekates het volgende:
OH het laten sorteren op genre zou helemaal wel ideaal zijn. Ik dacht meer aan mensen zelf een poging laten doen tot het verzinnen van het best bijpassende genre voor een game en dat er achter te typen.
Als iedereen dat doet krijg je toch een vrij aardig beeld lijkt me? En dat daar foutjes in kunnen sluipen lijkt me niet zo erg, toch?
Dan mag het voor jou wel een compleet ander spel zijn, een add-on is een add-on en geen op zich zelf staand spel. Je kan een add-on ook niet goed vergelijken met een ander, wel volledig, spel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:12 schreef Kolky1 het volgende:
...
Als opmerking; WoW en WoW: TBC zijn voor mij toch een groot verschil ook al is het in feite een voortborduring op het huidige spel. Als je de raids in 40 man gedaan hebt en dan ineens moet overstappen naar 25 man dan lijkt het bijna een ander spel!
Gaarne geen uitbreidingen, is het ook goed als ik gewoon het volledige spel tel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:16 schreef zagevent het volgende:
Top 25
...
24)Sim City 4: Rush Hour (PC)
...
Dat heb ik nou als ik die lijstjes door zit te lezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Damn, zit net even in m'n collectie te kijken en zie dan "shit, dat was ook zo'n cool spel ja, helemaal vergeten". En dat 5 keer ofzo
Ik denk dat het niet erg veel uit maakt eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het best interessant vinden om naast een algemene top 100 ook een top 100 van vrouwelijke en een top 100 van mannelijke gamers te zien(maar daar is het vast veel te laat voor hehe)
Welke bedoel je hier?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:42 schreef mighty84 het volgende:
14c&c bij deel (ben echt de naam kwijt)
Bedoel je hier Gangsters: Organized Crimequote:15 Gangster (11)
Geen uitbreidingenquote:27 world of warcraft burning crusade
Bedoel je hier een Wolfenstein game als in Wolfenstein 3D?quote:28 wolfenstein (epside 1-6)
Welke battlefieldquote:36battle field
Geen uitbreidingenquote:42 warcraf frozen throne
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:52 schreef Frollo het volgende:
Jovatov, ik wil een wijziging maken!
Ik heb nu Need for Speed: High Stakes op #8, hier wil ik Need For Speed III: Hot Pursuit van maken.
Ik had aanvankelijk niet echt voorkeur voor een van beide. In High Stakes zitten óók alle tracks van Hot Pursuit, dus koos ik gewoon voor de meest complete van de twee en dat was dus High Stakes.
Maar nu zie ik dat veel mensen Hot Pursuit in hun lijst hebben en nauwelijks iemand High Stakes. Ik zie graag een NFS titel hoog komen en wil daar dus aan bijdragen.
Yep, schaamteloos.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
![]()
Beetje mening aanpassen aan de rest.
Hij staat nu een stukje hogerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Yep, schaamteloos.
Ik wil een NFS titel lekker hoog, maakt niet uit welke.
Ren_e, je bent de nummer dertien vergetenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:02 schreef Ren-E het volgende:
Mijn lijstje:
12) Tribes 2 (PC)
14) GTA: San Andreas (PC)
Als je dat zegt maak ik het kloppendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:52 schreef blackbird1986 het volgende:
InderdaadMoet ik even een nieuw lijstje posten of is het goed als ik zeg dat plaats 15 en 47 komen te vervallen, en dan alles doorschuift naar boven, met als toevoeging:
49: Paper mario (N64)
50: Theme Park (PC)
Excuses voor het gedoe.
Geen expansion packsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:10 schreef Tuinhek1 het volgende:
18. C&C Red Alert 2 Yuri's Revenge (PC)
Jammer joh,quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:11 schreef Anakim het volgende:
1. Deus Ex (pc)
2. The Elder Scrolls III: Morrowind (pc)
3. Age of empires 2 (pc)
4. Team Fortress 2 (pc)
5. The Elder Scrolls IV: Oblivion (pc)
6. Half Life 2 (pc)
7. Unreal Tournament (pc)
8. StarWars: X-wing vs Tie Fighter (pc)
9. Mario Kart Double Dash (DS)
10. Advance Wars Dual Strike (DS)
Te laatquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:11 schreef Anakim het volgende:
1. Deus Ex (pc)
2. The Elder Scrolls III: Morrowind (pc)
3. Age of empires 2 (pc)
4. Team Fortress 2 (pc)
5. The Elder Scrolls IV: Oblivion (pc)
6. Half Life 2 (pc)
7. Unreal Tournament (pc)
8. StarWars: X-wing vs Tie Fighter (pc)
9. Mario Kart Double Dash (DS)
10. Advance Wars Dual Strike (DS)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |