De Euro dat hadden die Duitsers wel mooi gevonden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Al leg je er 1000 euro naast dan nog neemt niemand dat wrak mee.....
Dat is mooi Peter, dan weet je weer eens wat je hebtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou....................1 schroef minder en het wrak is echt NIETS![]()
Wat is de veilige kant van je PC.....ah, laamaar, ik wil het niet weten ook. Straks mag ik, naast het schuren en schilderen, ook nog mijn PC slopen. Schoenmaker blijf bij je leest denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:43 schreef Disana het volgende:
Ik heb een klep van mijn pc gehaald (aan de veilige kant) en dat scheelt zo 12 graden. De cooler is besteld.
Da's de kant die naar de muur wijst. Daar komt geen kat tussen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is de veilige kant van je PC.....ah, laamaar, ik wil het niet weten ook. Straks mag ik, naast het schuren en schilderen, ook nog mijn PC slopen. Schoenmaker blijf bij je leest denk ik dan maar.
Een tafelventilator in je kast richten scheelt ook bergen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi Peter, dan weet je weer eens wat je hebt![]()
Ik heb een klep van mijn pc gehaald (aan de veilige kant) en dat scheelt zo 12 graden. De cooler is besteld.
Dus jij zegt nu dat je VOOR het Derde Rijk bent?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
De Euro dat hadden die Duitsers wel mooi gevonden.
Oh wacht...
Het Derde Rijk bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat je VOOR het Derde Rijk bent?
* olie op vuur gooi en wegren*
Ja maar, ja maar, ik heb een linker en een rechter muur, welukuh dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:49 schreef Disana het volgende:
Da's de kant die naar de muur wijst. Daar komt geen kat tussen.
Waar zit je leest trouwens?
We hebben nog wel de derde wereld.............quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het Derde Rijk bestaat niet meer.
Jemig, wil je techneut worden? Muren doen er niet toe hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik heb een linker en een rechter muur, welukuh dan?
Tsja, daar vraag je me wat, ff googlen.
Ligt BBUK Justin er bij jou ook uit?
Ja, jij bent Steun, hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Steun ben ik, hoor. Wat kan mij jouw processor nu schelen.
Nope, echt niet, dat laat ik aan Vic over.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:01 schreef Disana het volgende:
Jemig, wil je techneut worden? Muren doen er niet toe hoor![]()
Justin doet het prima momenteel maar ligt er inderdaad vaak uit; dan zit Midas weer te klooien, daar ligt het aan. Die Nicole is echt zo'n trut who you love to hate... nu is ze weer haantje de voorste bij het dansen, wat ze vreselijk overdreven doet.
Raar. Ik weet wel dat ze de laatste tijd enorm aan het klooien zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, echt niet, dat laat ik aan Vic over.![]()
Zo raar, ik kan op geen enkele Justin site, hoe dan?
Ook daar zien ze graag de euro verschijnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We hebben nog wel de derde wereld.............
Denk dat ze liever water en brood zien verschijnen...............quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook daar zien ze graag de euro verschijnen.
Ik zou zeggen ga het brengen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Denk dat ze liever water en brood zien verschijnen...............
Nou....met mijn tijdelijke vervoermiddel denk ik dat zelfs Barendrecht eenquote:
Of het is allemaal al op voordat je ter plaatse bent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou....met mijn tijdelijke vervoermiddel denk ik dat zelfs Barendrecht een
dakar-achtige-ervaring wordt...................
Peet, kun jij je webcam even aanslingeren, ik kan op geen enkele Justin site en baal nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:23 schreef PeterNB het volgende:
Sjoerdjaah's kanaal (van bare-barry) doet het ook niet op Jusin........
Jouw site is ook onbereikbaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou....met mijn tijdelijke vervoermiddel denk ik dat zelfs Barendrecht een
dakar-achtige-ervaring wordt...................
staat aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peet, kun jij je webcam even aanslingeren, ik kan op geen enkele Justin site en baal nu.
Ik ben een docu op internet aan het kijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom is dit topic dood
Waar is iedereen gebleven?
Linkje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben een docu op internet aan het kijken.
Echt, zo ziek. Over de meest gehate familie in Amerika.
Je moet er echt zin in hebben want het duurt lang.
Ah Louis Theroux, ik heb al zijn docu's.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=d5e_1182525753
Deel 1 van de 6
Ik word er echt boos om.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fucking Godsdienstwaanzin. Mensen zijn dom, all over the globe, maar deze zijn dan weer net iets dommer.
Ik niet eens meer. ik kots alleen met het komen van de jaren wel steeds meer op de mensdom in brede zinquote:
tjaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fucking Godsdienstwaanzin. Mensen zijn dom, all over the globe, maar deze zijn dan weer net iets dommer.
Ik ben hier te naief voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik niet eens meer. ik kots alleen met het komen van de jaren wel steeds meer op de mensdom in brede zin
In het vliegtuigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom is dit topic dood
Waar is iedereen gebleven?
Heb alle delen al gezien. Ik had vooral erg medelijden met die kinders. Beker frisdrank ofzo tegen een van die koppies! Louisquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef noekje het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=d5e_1182525753
Deel 1 van de 6
Nee, echt! Ik ben daar echt naief in. Het gaat mijn voorstelling te boven. Zoveel haat.quote:
Overal idioten.. Godsdienstig of niet. Ik aanbid mijn frituurpan, diepvries en zeker niet te vergeten de vaatwasser..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja![]()
vandaar dat ik alle goddiensten haat.....
stelletje idioten...
hoi allemaal........
Oh de haat, daar heb ik ook niets mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, echt! Ik ben daar echt naïef in. Het gaat mijn voorstelling te boven. Zoveel haat.
maakt dat niet dat je net zo als die ander denkt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja![]()
vandaar dat ik alle goddiensten haat.....
stelletje idioten...
hoi allemaal........
ALs het schotland is een dikke kus aan dat land.. 2 maal bezocht ... Mennnnn prachtigquote:
Dat zoontje moest gewoon weer met een bord aan de weg gaan staan van zijn moeder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heb alle delen al gezien. Ik had vooral erg medelijden met die kinders. Beker frisdrank ofzo tegen een van die koppies! Louis
Ik zit met open mond te kijken en zet het nu ook af. Wat een achterlijkheid zeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef noekje het volgende:
Nee, echt! Ik ben daar echt naief in. Het gaat mijn voorstelling te boven. Zoveel haat.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef blomst het volgende:
[..]
maakt dat niet dat je net zo als die ander denkt?
dat zat ik ook te denkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef blomst het volgende:
[..]
maakt dat niet dat je net zo als die ander denkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |