welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:57 schreef VegaKip het volgende:
SorryIk twijfelde al een paar dagen, maar niemand maakte 'm
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:30 schreef PeRi het volgende:
Dit topic is wel voor de USA kijkers hè, het kan zijn dat je hierdoor spoilers leest.. Misschien is het dan handig om een NL topic te openen?
quote:
Ik kom nooit in spoilertopicsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:58 schreef Mich92 het volgende:
[..]
wel. Ik zei in het USA topic dat k er een ging maken
.
Sadistquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:59 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Ik kom nooit in spoilertopicsSorry...
Met die surfdude is dat toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:22 schreef Mich92 het volgende:
Hier dan maar verder![]()
.
Ik heb die aflev die als Grey's aflevering werden uitgezonden welles gezien.
Die heb ik inderdaad ook al gezien, maar nog een keer kan geen kwaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:07 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ja.
In de veronicagids op blz 12!
Kate Walsh.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:41 schreef Xurk het volgende:
Die surfdude had een suffe kop en rare tieten
Yeah, daarom ben ik om 21:00 uur gaan slapen want ik had de nacht daarvoor maar 2 uurtjes geslapen vanwege een cappuchino die ik te laat op de avond naar binnen had geklokt!quote:
Hope so..quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:34 schreef VegaKip het volgende:
Ik vond het niet echt wow...Maar misschien komt dat nog
Was nog een beetje wazig idd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:34 schreef VegaKip het volgende:
Ik vond het niet echt wow...Maar misschien komt dat nog
Jij tranen met tuiten hae party-girl.quote:Op maandag 8 september 2008 23:44 schreef Greys het volgende:
Nee, jij natuurlijk niet. Jij bent stoeâh.
Ja.quote:Op maandag 8 september 2008 22:15 schreef Liquidootje het volgende:
Hebben jullie gehuild bij het baby swappen? Ik natuurlijk niet he.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:47 schreef gelestipjes het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds wat moeite om Cooper als kinderarts te zien. Ik zie hem toch nog steeds een beejte als Kellerman van prison break.
Dank jequote:[b]Op maandag 22 september 2008 22:47
Ik heb trouwens nog steeds wat moeite om Cooper als kinderarts te zien. Ik zie hem toch nog steeds een beejte als Kellerman van prison break.
late reactie, maar: thanx!quote:Op maandag 22 september 2008 22:47 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik weet niet helemaal zeker meer of het vorige week was, maar ik denk het wel, maar ik geloof dat we er toen achterkwamen dat Pete's vorige vrouw overleden is. En vorige week was haar sterfdag. Ik geloof dat dat wel het belangrijkste was. Hij had er nog bijna nooit iets over gezegd tegen iemand, maar aan Addison vertelde hij er wel iets over.
Het is inderdaad wel voorspelbaar, maar misschien kijkt het juist daarom ook toch wel lekker wel. Ik erger me vooral aan het personage van Naomi, wat een zeur is dat, dat kinderachtige gedrag richting Sam ook.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
late reactie, maar: thanx!
Ik vind het één van de meest voorspelbare series in tijden; omdat de cast zo klein is weet je precies wie voor wie gaat en ook de plots rond de patiënten zie je tot nu toe van mijlenver aankomen (babyswitch, homojongetje). Vind 't ook een beetje maf dat ze voor elke scheet alsnog naar het (naastgelegen?) ziekenhuis moeten, wat is dan de meerwaarde van die kliniek?!
Maar het kijkt op zich lekker weg (Cooper is(ik zie hem nu al niet meer als Kellerman, doet ie best goed vind ik), die kale is
en Addison is en blijft
), dus waarom verder klagen*
*oke nog eentje dan: ben ik de enige die zich ergert aan die ouwe verlepte kop van Naomi?!
Ja klopt, Naomi werd toen door iemand anders gespeeld!quote:Op woensdag 24 september 2008 18:42 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel voorspelbaar, maar misschien kijkt het juist daarom ook toch wel lekker wel. Ik erger me vooral aan het personage van Naomi, wat een zeur is dat, dat kinderachtige gedrag richting Sam ook.
Maar uh, werd Naomi in die afleveringen van grey's anatomy niet door iemand anders gespeeld? Dat idee had ik althans wel, en volgens mij vond ik die andere leuker.
Ik vind trouwens wel dat ze altijd een beetje onvriendelijk zijn tegen Del. Die arme jongen wil ook alleen maar dingen leren, maar daar lijken ze hem nou niet echt in te steunen. Da's toch wel een beetje sneu. En ja, Cooper is nu wel lief natuurlijk, maar toch, als ie dan bij dat jochie op dat dak komt of zo, dan flitsen de Kellerman-beelden wel weer even door mijn hoofd
Ik ga een Duitse cursus voor gevorderden volgen, 24 lessen van 1,5 uur. Elke maandag van 19:00 tot 20:30 heb ik les dus moet ik naar de les METEEN naar huis racen, sjeesen!quote:
Ik had vroeger een kamertvtje met videorecorder in mijn woonkamer staan. Die is nu weg en heb een mooi plat schermpie, maar nog niks om programma's mee op te nemen.quote:
Dat is toch alleen bij Nederlandse programma's? Voor aangekochte programma's hebben ze die rechten volgens mij niet.quote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef babette21 het volgende:
't is toch gewoon terug te zien op net5.gemist.nl ofzo?!
oh dat zou kunnen, heb me er niet echt in verdiept.quote:Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat is toch alleen bij Nederlandse programma's? Voor aangekochte programma's hebben ze die rechten volgens mij niet.
Nee heeft ze niet door.quote:Op dinsdag 30 september 2008 06:56 schreef IV_Xample het volgende:
leuke aflevering
met addison die telkens uit haar bed viel door haar fantasien
maar vind het wel sneu hoe het telkens met cooper gaat, violet heeft het niet door ofzo?
Ja dat heb ik ook inderdaad! Maar ik moet zeggen dat het ik het leuke serie vind! (ondanks dat ik Addison niet kon uitstaan in Greys... Lag meer aan het feit dat ik "voor" Meredith en Derrek ben..quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:52 schreef sjerren het volgende:
[..]
Toch moet ik er nóg steeds aanwennen om al die mensen bij elkaar in 1 serie te zien terwijl je weet dat ze allemaal uit andere series komen
Ja daar ben ik niet zo handig in dus nouja dan maar wat missen. Afgelopen maandag precies het 1e deel gemist!quote:
Maandag was de voorlopig laatste aflevering van PP.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:10 schreef Vlindur het volgende:
Op 13 oktober komt GA weer.
Ik zie nergens PP meer staan
In Amerika zijn ze ook nog maar net begonnen met het uitzenden van seizoen 2, daarvan is pas 1 aflevering geweest, dus voordat seizoen 3 er is zijn wel wel weer heel wat verder. En seizoen 1 had maar 9 afleveringen, dus anders lopen ze denk ik teveel in op Amerika of zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:00 schreef IV_Xample het volgende:
hoezo kappen ze ermee?
kzie op tv.com dat er een seizoen 3 aanzit te komen...
Als het seizoen van Grey's Anatomy is afgelopen, komt Private Practice vast weer terug...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:08 schreef Djeez het volgende:
Dem, ik keek het altijd met de vrouw. Maar nu hebben ze het afgekapt, waren de kijkcijfers dan zo laag?
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef rena het volgende:
Hebben de ik-ook'ers nog wat te melden over de aflevering van gisteren?
Ik word dat gedoe tussen Sam en Naomi echt een beetje zatIn het begin was het veel frisser en vlotter allemaal, en nu worden sommige verhoudingen echt een beetje duf.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:58 schreef Psych-case het volgende:
[..]
En ten tweede, is Dell de serie uit???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:28 schreef rena het volgende:
[..]
Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
Het kwam uit dat hij het al lang wist en toen is zij bij hem weggegaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:08 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe was dat ook alweer afgelopen met die broer/zus? (Ik ben het vergeten)
Ja inderdaad! Ik vond deze aflevering wel weer leuk, leuker dan vorige week in ieder gevalquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef JufMariska het volgende:
Niemand iets te melden over deze week?
Ik vond het wel grappig om te zien dat het nu eindelijk lijkt te gaan werken tussen Addison en Kevin SWAT Nelson! En dat schattige afasie-jongetje dat toch ging praten..
Ik kijk altijd vooruit omdat ik maandag niet kan kijken en dan wacht ik met posten tot de uitzending op tv is geweest.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef JufMariska het volgende:
Niemand iets te melden over deze week?
Ik vond het wel grappig om te zien dat het nu eindelijk lijkt te gaan werken tussen Addison en Kevin SWAT Nelson! En dat schattige afasie-jongetje dat toch ging praten..
Haha oke danquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:53 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik kijk altijd vooruit omdat ik maandag niet kan kijken en dan wacht ik met posten tot de uitzending op tv is geweest.
Kan dat nou? Je maagdelijkheid terugnaaien? Wat naaien ze dan terug?
Ja heel bizar als je in Nederland woont en biologie op school krijgt....quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha oke danik kijk het altijd later want ik sport op maandag
Maarre, over dat maagdenvlies, het is idd geen vlies, maar een ribbeltje volgensmij. Op wiki staat er meer over: http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies maar die operaties zijn niet succesvol idd. Hoe ze dat doen... Geen idee.Er staan wel bizarre aanbiedingen op internet: http://www.wellnessklinie(...)e/N_maagdenvlies.htm
![]()
En als je 'maagdenvlies reconstructie' intypt op google krijg je in eerste instantie allemaal Marokkaanse fora waarin men over de mythen van het maagdenvlies verteld alsof het de waarheid is.. Echt bizar. En dat is zelfs Nederland.
Echt he...quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:50 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja heel bizar als je in Nederland woont en biologie op school krijgt....
Maarrehhh geezzz wat een overrated stukje weefsel!!!!
Ja!!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:09 schreef Wombcat het volgende:
Dat er nu opeens een verdieping leeg bovenstaat wat niemand eigenlijk was opgevallen was wel een beetje over the top. Alsof je als je er werkt nooit ziet dat het gebouw drie verdiepingen heeft, maar er maar twee gebruikt worden.
Ja dat vond ik ook raar!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:49 schreef Enfermera het volgende:
Grappige aflevering. Ik vind Addison echt cool.
En dat gezeik met die 17-jarige.. Come on, beetje jammer, als arts MOET je toch zien dat dit fout is... En niemand ziet het behalve Addison?Ok, uiteindelijk wel, maar toch...
Inderdaad... Haha, istie leuk??quote:Op zondag 15 februari 2009 13:44 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook raar!!
Aflevering voor morgen net bekeken!
Ja!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Inderdaad... Haha, istie leuk??Ik post hier morgen nog wel
Trust issues!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:54 schreef Enfermera het volgende:
Die vent!Met 2 (zwangere!) vrouwen!
![]()
![]()
En die AddisonIk vind dr wel heel stoer
Edit: Omg, Addison met die achtervolging![]()
![]()
Echt he.. Supervet dat ze dat er weer in verwerken (van Addison & Derek).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:28 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Trust issues!
De aflevering van volgende week is ook leuk!
Dit is de muziek die gebruikt werd in deze aflevering (ik weet alleen niet of het lijstje compleet is):quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef Wombcat het volgende:
Kun je ook ergens terugvinden welke muziek erin zit? Dat liedje op het einde klonk erg als The Go-Go's.
OK. Tnx. Belinda Carlisle dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:03 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Dit is de muziek die gebruikt werd in deze aflevering (ik weet alleen niet of het lijstje compleet is)::
Give It To Me Baby" by Rick James
TKO" by Le Tigre
Robin In The Snow" by Sonya Kitchell
Mad About You" by Belinda Carlisle
Ja dat vond ik ook leuk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he.. Supervet dat ze dat er weer in verwerken (van Addison & Derek).
Ja? Ben nu al benieuwd!
Tempting Faith is degene die ik gezien heb, met die pedo die Violet behandelde, en die daarna kwam moet dan dus Crime & Punisment zijn..quote:Op zondag 1 maart 2009 20:36 schreef Psych-case het volgende:
Welke ep was ook alweer de laatste? Het kan zijn dat ik er eentje meer heb gezien (kijk online en loop soms 1 of 2 achter achter en soms ook nog wel is 1 of 2 voor op jullie) dus als je de afleveringnr. heb dan vat ik 'm wel ff samen. Wil niet spoileren.
Een expatient van Violet schiet zijn vrouw neer en belt Violet op om langs te komen die daarna weer Sam in paniek belt. Hij beweerde dat hij het deed om haar uit haar lijden te verlossen, hij deed het voor zichzelf, om zichzelf van haar te verlossen.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tempting Faith is degene die ik gezien heb, met die pedo die Violet behandelde, en die daarna kwam moet dan dus Crime & Punisment zijn..
Graag gedaan!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:08 schreef Enfermera het volgende:
Vett. Hmm, misschien ga ik ze nog wel even downloaden...Thanks iig!
![]()
Nieuwe of recycleshit?quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanaf 10 augustus dubbele afleveringen![]()
ja en tochquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef rena het volgende:
Violet & PeteDie had ik niet zien aankomen
Dat zag ik ook al jaquote:Op maandag 7 september 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
Echt zo slecht, Net5 ondertitelt Archer als Arthur in de promo.
Ja van stoere bitch naar pruilpruim, what happened!!!quote:Op maandag 7 september 2009 22:39 schreef rena het volgende:
[..]
Dat zag ik ook al ja![]()
Kunnen ze dat Cooper & Charlotte gebeuren niet afschieten? Beter gezegd; laat die hele Charlotte maar verdwijnen, wat een lastig zeikwijf is dat.
Psycho is binnengedrongen in Violets huis en bezig om haar kind uit haar buik te snijden.quote:Op maandag 21 september 2009 22:16 schreef rena het volgende:
Ik heb het gemist vanavond![]()
What happened?
Ik moest gelijk er gelijk aan denkenquote:Op maandag 21 september 2009 23:11 schreef Djeez het volgende:
Shittt, dat wordt downloaden dan vanaf 1 oktober. Charlotte heeft haar indirect vermoord.![]()
Ohja, heel toevallig had ik vandaag nog een stuk op de FP gezet over zo'n medische blunder dat iemand een verkeerde embryo draagt:
Foutje IVF, hoogzwangere moet baby afstaan
Jaaaquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:13 schreef Koningin het volgende:
Maandag komen weer nieuwe afleveringen
Yoehooo!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:13 schreef Koningin het volgende:
Maandag komen weer nieuwe afleveringen
Vond het een beetje vreemde manier hoe hij haar wilde gaan vastpakken of iets dergelijks.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef rena het volgende:
Leuke aflevering!!
Vond het leuk dat Bailey even langskwam, matige verhaallijn rond de patient, maar die bijna kus met Sam was briljant
Ik ook en nu weer dat ik dit lees. Emo-bui....moet ongesteld worden ofzo...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:29 schreef rena het volgende:
Wat een aflevering![]()
![]()
!
Had echt tranen in mijn ogen bij het stuk dat Addison die auto uit wilde
Jij moet ook ongesteld worden?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Dat was een héél heftig moment ja! Ik zat hier ook ff met natte ogen
Ik ben net uitgelektquote:Op maandag 1 februari 2010 21:36 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jij moet ook ongesteld worden?![]()
Ik ben altijd een emo met dit soort dingenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:36 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jij moet ook ongesteld worden?![]()
Ja, aan de ene kant vind ik haar ook wel tof omdat ze zo rechtstreeks is, maar aan de andere kant vraag ik me af waarom ze soms zo moeilijk doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:02 schreef Fuente het volgende:
Ik kijk het nog steeds en ik vind het nog steeds super! En ik ben stiekem groot fan van Charlotte
Ik kijk ook nog steedsquote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef rena het volgende:
Een aardig kickje, maar zijn er hier nog mensen die het volgen?Ik vind het tegenwoordig bijna leuker dan Grey's Anatomy
Vind Sam en Addison echt zo leuk samen
![]()
Vraag me wel af waarom Charlotte telkens net als ze weer wat sympathieker lijkt te worden zoiets moet overkomen
Is toch alweer een tijdje bezig..Vanaf vandaag op dinsdag om 20.30 net 5quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:39 schreef Koningin het volgende:
Komen er weer nieuwe afleveringen op dan hier in NL?
O jee, wat heb ik gemist dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:27 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Is toch alweer een tijdje bezig..Vanaf vandaag op dinsdag om 20.30 net 5
Best veel, maar je kunt het beter zelf terugkijken denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
O jee, wat heb ik gemist dan?
Straks weer de video instellen dus.....want ik kijk eerst Glee.
Edit: effe nagezocht, ik heb gewoon al weer 9 afleveringen gemist.....![]()
Heb ik nog wat in te halen dus.
Ik kan het me niet meer herinneren, misschien volgende week als ze wat meer in het verhaal zitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:49 schreef Fuente het volgende:
Da's een oude bekende, dus ik neem aan geen spoiler: Volgens mij is het haar moeder, of stiefmoeder. Ze is al eerder in de serie geweest in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |