Oh jee... sterkte!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:07 schreef Cothen het volgende:
[..]
Mijn gedachtenkronkels bestaan momenteel alleen uit:
veel... werk.... moet.... morgen.... af....
en de termen kenniswerker en het nieuwe werken blijven maar terugkomen.
Automatiserenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag ook weer aan het rennen geweest. Drukdrukdruk
Laat me ff lekker azijnzeikenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
AutomatiserenEn anders delegeren
Goed plan, ik denk dat ik vanmiddag ook maar een paar uurtjes vrij neem...quote:
Je ziet er anders best een beetje pips uit... Misschien een beetje grieperig? Zou je eigenlijk in je bed moeten liggen.quote:
das standaard werkweek voor mij en niet echt een planquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:56 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Goed plan, ik denk dat ik vanmiddag ook maar een paar uurtjes vrij neem...
Oh ja, ambtenaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
das standaard werkweek voor mij en niet echt een plan
Je moet het ook vragen, dwing je respect mee afquote:
Je moet het niet vragen maar gewoon nemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet het ook vragen, dwing je respect mee af
Kijk jij snapt hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:19 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je moet het niet vragen maar gewoon nemen
JortK moet inderdaad een andere baan nemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:22 schreef slacker_nl het volgende:
En toch kan jij het niet nemen, ik kan het altijd vragen
Wat zo erg zijn we nou toch ook weer nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:13 schreef phluphy het volgende:
Ik ben echt te naïef voor dit forum.![]()
Mijn fantasie was zo mooi en onschuldig ten opzichte van jullie gedachtenkronkels.
Nu is ie wreed verstoord.![]()
Praat nu maar weer over computers en zo.
Don't think soquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:25 schreef Merovingian het volgende:
[..]
JortK moet inderdaad een andere baan nemen.
uhu, maar dat is ook zoals ik had verwacht.. ga veel makkelijker even langs 1,2 of 3 filmsquote:Op maandag 25 augustus 2008 07:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij hebt wel voordeel van je kaart he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |