Stressssssssssssquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We zullen niet gelijk in de stress schieten nu.![]()
tot later.
das nog best veelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu nog ff kijken welke...
heb hem nodig voor internet op de bank en in bed en wat simpele spelletjes dus veel technologie heb ik niet nodig
[..]
was ruim 4000 euri waar ik op moest wachten, het werd eens tijd
Kan je voor mij ook gelijk doen, hoef ik geen zware boodschappentas te tillen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hardgeloopt!
Zo ff boodschappies doen. Maar eerst koffie opdrinken.
PM je lijstje maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan je voor mij ook gelijk doen, hoef ik geen zware boodschappentas te tillen.
Ik heb net al boodschappen gehaald...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hardgeloopt!
Zo ff boodschappies doen. Maar eerst koffie opdrinken.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
maar hey ik ga zo weer werken tot 10 uur savonds in de spekjes fabriek(snoep variant )![]()
Waarom heb je niet meteen voor Bengel en mij meegenomen dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb net al boodschappen gehaald...
Omdat jullie dat niet hebben gevraagd voordat ik boodschappen ging doen, natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom heb je niet meteen voor Bengel en mij meegenomen dan?
^^quote:
Gelukkig ben ik niet zo gek dat ik het allemaal aan een laptop uitgeefquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
4000 eurodaar kan je een goede laptop voor kopen ja
Ow, 2 laptops dan ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo gek dat ik het allemaal aan een laptop uitgeef
klonkerdeklonkquote:
haha.. dat was te verwachten...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:31 schreef JortK het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)nsen_mag_wel_op.html![]()
![]()
Minimaal 24" scherm toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:34 schreef Klonk het volgende:
als je van die kleine netbooks koopt dan heb je voor dat geld 20 stuks ofzo
Makkelijk hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:32 schreef Klonk het volgende:
en wonen in een huurhuis is best makkelijk, gat in de achterdeur door rot hout, man van de bouwclub komt even langs en zegt da's duidelijk nieuwe deur
Ik moet mijn eigen zeepbakjes regelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:43 schreef Klonk het volgende:
ze kwamen laatst met twee man een zeepbakje vervangen op onze douche
In de baas zijn tijd?quote:
Neen, want ik heb een uur pauze.quote:
geen flauw idee, ik heb een slechte filmsmaak volgens vele, oosterse vechtfilms en films met zo min mogelijk verhaal en zo veel mogelijk schietpartijen en explosiesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef ScarFace- het volgende:
The Bank Job best toffe film trouwens![]()
Welke recente film is nog meer een aanrader?
Rambo IVquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik heb een slechte filmsmaak volgens vele, oosterse vechtfilms en films met zo min mogelijk verhaal en zo veel mogelijk schietpartijen en explosies
Trustquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:07 schreef OA het volgende:
Ik heb een kaartlezer gekocht, want dat is handig, vind ik.
Mja, dan is het ook handig als alle poorten van dat ding het doen...![]()
Kan ik weer terug naar de winkel...
/care... het moet werken!quote:
Tot hoe laat moet je Papier?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nog ff bakje koffie voor ik naar mn werk ga.
Heb je wel drivers geinstalleerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:07 schreef OA het volgende:
Ik heb een kaartlezer gekocht, want dat is handig, vind ik.
Mja, dan is het ook handig als alle poorten van dat ding het doen...![]()
Kan ik weer terug naar de winkel...
Is niet nodig. Het is zo plug and play ding en de andere 3 poorten werken wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:09 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Heb je wel drivers geinstalleerdTrust
In IV? Nee, daar zit geen verhaal meer inquote:
Tot 23.00uurquote:
En heb je nou wat te doen des avonds?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |