Kijk, dat zie je aan allesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gawd! ik ben ouderwets. Ik kook nog zelf.En niet eens uit een pakje.
NeemMSN heeft je liefquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ook, hoor. Maar Nmns is mij aan het afplassen met zijn liefde in de maaltijd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Mag ik ook eens lachen jaaa!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te lachuh, jonguh
Een kliekjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Maar Nmns is mij aan het afplassen met zijn liefde in de maaltijd.
Wat een stom kliekje is dit!
Je moet kiezen LS, of "de pee in" of gewoon "balen", zeg het maar, wat wil jequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vorige week mijn beeldscherm al kaput, dus ik had de balen in, maar ik had gelukkig nog een paar
Achja, even vergeten dat dat z'n vrije dag isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen is het pas weer bokdag toch?
tenminste 4 keer in de week, en volgens de schijf,groentes, minder vet, gevarieerd etc etc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja dat zeggen zuh.....ondertussen zijn ze ook daar al te belazerd voor en hangen dan aan de telefoon bij de pizzaboer![]()
Of maken snel iets door middel van half-fabrikaten. Waar zijn de tijden dat de vrouwen echte liefde in de maaltijd stopten....
Ik had al op invoeren gedrukt, ik las het ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet kiezen LS, of "de pee in" of gewoon "balen", zeg het maar, wat wil je
Ja hoor, ga maar even losquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, de vrouwen zijn met gemak wel weer in hun hok denk ik, tijd voor de mannen![]()
Nee hoor, op mijn gaap ging die weg. Hij gaat hardlopen. Doet die altijd als die op het punt staat me door een raam te knallen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, de vrouwen zijn met gemak wel weer in hun hok denk ik, tijd voor de mannen![]()
Je bent lief, neuken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had al op invoeren gedrukt, ik las het ook
Ik had de balen ervan.
Visitekaartjesscanner, wat the fuck is dat voor een raar scrabbelwoordquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee hoor, op mijn gaap ging die weg. Hij gaat hardlopen. Doet die altijd als die op het punt staat me door een raam te knallen.![]()
Wel ga ik naar een Office-centre. Ik moet een visitekaartjesscanner hebben. Armoe.
Ik moest even heel therapeutisch de was op hangen. Op mijn moeke-molen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb je meer dan 4 kinderen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moest even heel therapeutisch de was op hangen. Op mijn moeke-molen.
Heerlijk, die vertrutting. Ik denk dat JP, Rouvoet, Hirsh-Ballin en Donner trots op me zijn nu!
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je meer dan 4 kinderen?
Zo ja, ze zijn trots.
Niet janken, ik moet het kopen van en voor een man. Dan ben je het er vast wel mee eens en vind je het een prachtig stukje techniek. Ik, de vrouw, vind het complete bullshit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Visitekaartjesscanner, wat the fuck is dat voor een raar scrabbelwoord
Hadden wij al gevraagd waar hij nu precies die hernia had?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:28 schreef Manu82 het volgende:
Straks krijgen we LS ook nog in de dating show
Komt hij helemaal nooit meer van z'n hernia af
Ik ken die machines nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet janken, ik moet het kopen van en voor een man. Dan ben je het er vast wel mee eens en vind je het een prachtig stukje techniek. Ik, de vrouw, vind het complete bullshit.
Bestel dat ding gewoon online.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet janken, ik moet het kopen van en voor een man. Dan ben je het er vast wel mee eens en vind je het een prachtig stukje techniek. Ik, de vrouw, vind het complete bullshit.
Ik weet alleen dat het komt door z'n buurvrouw van 200 kg die nogal veel van zijn diensten gebruikt maaktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hadden wij al gevraagd waar hij nu precies die hernia had?
Je hebt d'r niet door Dementorquote:
Zulks duivelsche gedachtegangen zijn mij vreemd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt d'r niet door Dementor![]()
Die gaat gewoon de hele middag shoppen en vergeet dan dat apparaat....
Naïef ben je! Dat is je leeftijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zulks duivelsche gedachtegangen zijn mij vreemd.
Dat klopt.
*Geeft Noek eenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:33 schreef noekje het volgende:
Maar goed, de meesten van jullie mogen gewoon niet op mijn feestje komen en thee drinken uit mijn Blond Amsterdam mok. Punt!
Ja, er is toch al een visitekaartjesbewaarmapje, wrom moet er dan weer techniek aan te pas komen, vraag ik me dan af....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij en buuf mogen blijven, want jeweets, koken enzo......quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, er is toch al een visitekaartjesbewaarmapje, wrom moet er dan weer techniek aan te pas komen, vraag ik me dan af....
Misschien kies ik er wel bewust voor he, dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Naïef ben je! Dat is je leeftijd
@ Manu82: Wat is dat voor obesssie voor mij? Laat ik je uit de droom helpen. Ik ben niet vlieft op je.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hadden wij al gevraagd waar hij nu precies die hernia had?
Zo LS dat zuigt behoorlijk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
@ Manu82: Wat is dat voor obesssie voor mij? Laat ik je uit de droom helpen. Ik ben niet vlieft op je.
@ NMNS: Hernia zit in de onderrug en komt niet door een te zware buurvrouw, maar volgen neurologe dat ik in zeer korte tijd van 118 naar 85 kilo ben afgevallen en daardoor ruimte is ontstaan en dat daar een zenuw knel is komen te zitten.
Das kut, val je lekker wat af, hou je dr een hernia aan over...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
@ Manu82: Wat is dat voor obesssie voor mij? Laat ik je uit de droom helpen. Ik ben niet vlieft op je.
@ NMNS: Hernia zit in de onderrug en komt niet door een te zware buurvrouw, maar volgen neurologe dat ik in zeer korte tijd van 118 naar 85 kilo ben afgevallen en daardoor ruimte is ontstaan en dat daar een zenuw knel is komen te zitten.
of krijg je dan een dubbele hernia.wat dit is ,geen idee, hoor het wel eenns zeggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Das kut, val je lekker wat af, hou je dr een hernia aan over...
Ik durf het bijna niet te vragen, maar als je er nu wat kilo aan eet, gaat het dan over?
Ik ook niet meer op jou danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Al schonk je gouden chocolademelk er in!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:33 schreef noekje het volgende:
jullie mogen gewoon niet op mijn feestje komen en thee drinken uit mijn Blond Amsterdam mok. Punt!
Ik zou je een advies kunnen geven, maar ik kies er voor om het je zelf maar uit te laten vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien kies ik er wel bewust voor he, dat zou zomaar kunnen.
Maar de alwetende NMNS zal het wel beter weten.
Toevallig niet een fannetje dat aanloopt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef DentalFloss het volgende:
Koop je een nieuwe monitor, gaat je hele systeem naar de filistijnen. Er komt een enorme tyfusherrie uit, maar ik zie helemaal niets los zitten. Oh jee oh jee...
Disana op Dental's systeempje
Oooeeeepsss.... Videokaart wel vastgeschroefd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef DentalFloss het volgende:
Koop je een nieuwe monitor, gaat je hele systeem naar de filistijnen. Er komt een enorme tyfusherrie uit, maar ik zie helemaal niets los zitten. Oh jee oh jee...
Disana op Dental's systeempje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |