Ik weet alleen dat het komt door z'n buurvrouw van 200 kg die nogal veel van zijn diensten gebruikt maaktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hadden wij al gevraagd waar hij nu precies die hernia had?
Je hebt d'r niet door Dementorquote:
Zulks duivelsche gedachtegangen zijn mij vreemd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt d'r niet door Dementor![]()
Die gaat gewoon de hele middag shoppen en vergeet dan dat apparaat....
Naïef ben je! Dat is je leeftijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zulks duivelsche gedachtegangen zijn mij vreemd.
Dat klopt.
*Geeft Noek eenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:33 schreef noekje het volgende:
Maar goed, de meesten van jullie mogen gewoon niet op mijn feestje komen en thee drinken uit mijn Blond Amsterdam mok. Punt!
Ja, er is toch al een visitekaartjesbewaarmapje, wrom moet er dan weer techniek aan te pas komen, vraag ik me dan af....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet janken, ik moet het kopen van en voor een man. Dan ben je het er vast wel mee eens en vind je het een prachtig stukje techniek. Ik, de vrouw, vind het complete bullshit.
Jij en buuf mogen blijven, want jeweets, koken enzo......quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, er is toch al een visitekaartjesbewaarmapje, wrom moet er dan weer techniek aan te pas komen, vraag ik me dan af....
Misschien kies ik er wel bewust voor he, dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Naïef ben je! Dat is je leeftijd
@ Manu82: Wat is dat voor obesssie voor mij? Laat ik je uit de droom helpen. Ik ben niet vlieft op je.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hadden wij al gevraagd waar hij nu precies die hernia had?
Zo LS dat zuigt behoorlijk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
@ Manu82: Wat is dat voor obesssie voor mij? Laat ik je uit de droom helpen. Ik ben niet vlieft op je.
@ NMNS: Hernia zit in de onderrug en komt niet door een te zware buurvrouw, maar volgen neurologe dat ik in zeer korte tijd van 118 naar 85 kilo ben afgevallen en daardoor ruimte is ontstaan en dat daar een zenuw knel is komen te zitten.
Das kut, val je lekker wat af, hou je dr een hernia aan over...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
@ Manu82: Wat is dat voor obesssie voor mij? Laat ik je uit de droom helpen. Ik ben niet vlieft op je.
@ NMNS: Hernia zit in de onderrug en komt niet door een te zware buurvrouw, maar volgen neurologe dat ik in zeer korte tijd van 118 naar 85 kilo ben afgevallen en daardoor ruimte is ontstaan en dat daar een zenuw knel is komen te zitten.
of krijg je dan een dubbele hernia.wat dit is ,geen idee, hoor het wel eenns zeggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Das kut, val je lekker wat af, hou je dr een hernia aan over...
Ik durf het bijna niet te vragen, maar als je er nu wat kilo aan eet, gaat het dan over?
Ik ook niet meer op jou danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Al schonk je gouden chocolademelk er in!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:33 schreef noekje het volgende:
jullie mogen gewoon niet op mijn feestje komen en thee drinken uit mijn Blond Amsterdam mok. Punt!
Ik zou je een advies kunnen geven, maar ik kies er voor om het je zelf maar uit te laten vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien kies ik er wel bewust voor he, dat zou zomaar kunnen.
Maar de alwetende NMNS zal het wel beter weten.
Toevallig niet een fannetje dat aanloopt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef DentalFloss het volgende:
Koop je een nieuwe monitor, gaat je hele systeem naar de filistijnen. Er komt een enorme tyfusherrie uit, maar ik zie helemaal niets los zitten. Oh jee oh jee...
Disana op Dental's systeempje
Oooeeeepsss.... Videokaart wel vastgeschroefd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef DentalFloss het volgende:
Koop je een nieuwe monitor, gaat je hele systeem naar de filistijnen. Er komt een enorme tyfusherrie uit, maar ik zie helemaal niets los zitten. Oh jee oh jee...
Disana op Dental's systeempje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |