Amanda doet ook mee zie ik?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd of de FOK! mannen het hier mee eens zijn. Ik heb deze namen hier nog niet voorbij zien komen.
Meest sexy Olympische atleten.

Ik zie het.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:54 schreef Dementor het volgende:
Amanda doet ook mee zie ik?
Oneens trouwens.

Absoluut oneens. Gewoon te mooi of zo, alsof ze geboetseerd zijn, ik hou er niet vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd of de FOK! mannen het hier mee eens zijn. Ik heb deze namen hier nog niet voorbij zien komen.
Meest sexy Olympische atleten.

Nou nee, er zit ook een nieuwe grafische kaart in. Het is nu stil, alleen erg heet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:54 schreef beequeen het volgende:
Oh jee Disana, en dat allemaal door je nieuwe monitor? Hoe dan?

De lekkertjeslijst?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het.
Vertel, hoe ziet het Dementom lijstje er dan uit?

70+ graden is wel errug veel.......quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nee, er zit ook een nieuwe grafische kaart in. Het is nu stil, alleen erg heet.

Vandaar mijn vraag dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Absoluut oneens. Gewoon te mooi of zo, alsof ze geboetseerd zijn, ik hou er niet van

Lig eraan wat zo heet is. Die temperatuur op zich vind ik niet zo raar.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
70+ graden is wel errug veel.......

Ok, sleutel ze.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
De lekkertjeslijst?
Post ik straks wel, ik zit nu nog te sleutelen aan iets voor morgen.

Misschien toch even langs een PC zaak, just to be sure.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:00 schreef Disana het volgende:
Nou nee, er zit ook een nieuwe grafische kaart in. Het is nu stil, alleen erg heet.

Ha, daar heb ik Dental voor (als hij er is)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien toch even langs een PC zaak, just to be sure.

Nou mijn pc sluit zichzelf af boven de 70graden..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lig eraan wat zo heet is. Die temperatuur op zich vind ik niet zo raar.....

Ja, en gisteren tijdens een spel sloot het systeem zichzelf af, te heet dus waarschijnlijk. Ik snap er niets van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
70+ graden is wel errug veel.......

Maar dat heeft een reden anders zou hij het vast en zeker doen volgens mij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:06 schreef Disana het volgende:
Ha, daar heb ik Dental voor (als hij er is)Maar vloeren in de slaapkamer leggen doet ie dan weer niet hoor

Maar wat is dan 70 graden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou mijn pc sluit zichzelf af boven de 70graden..

Wat zowiezo altijd een beetje helpt is de ventilatoren even met een kwastje en stofzuiger uitzuigenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en gisteren tijdens een spel sloot het systeem zichzelf af, te heet dus waarschijnlijk. Ik snap er niets van.

HDD's mogen juist helemaal niet te warm worden tenzij je in de zomer met een schroevendraaier en backups aan de slag wil gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar wat is dan 70 graden?
Er staan bij ons servers te ronken in ongekoelde ruimten, jarenlang, zonder ook maar een kik te geven. Temperatuur in die hokken loop alleen al op tot 35 graden. Goed? Nee, natuurlijk niet, maar ze stampen gewoon door.
Ik weet dat moederborden gevoelig zijn voor hitte, die kunnen er niet mee uit de voeten, maar schijven ed, dat is niet zo erg.
Disana kan overigens proberen die resolutie iets minder hoog te zetten, eens kijken hoe heet het dan wordt, of de kap van de pc er even af te houden.

Nee joh, dat is niet eng. Toen ik Dental nog niet had deed ik het ook (je weet hoe het is als je eenmaal iemand hebt die het net iets handiger doet); ik heb nog steeds de kast van de pc die ik bijna helemaal zelf heb gebouwd met Norrod onderdelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat heeft een reden anders zou hij het vast en zeker doen volgens mij.![]()
Vic haalt ook met het grootste gemak de PC uit elkaar, doodeng vind ik dat.

Dat had ik dus al gedaan, schoonmaken en een meetprogrammaatje installeren. En dan loopt de core temperatuur binnen een uur op naar 51 en de algemene (denk ik, er zit geen uitleg bij) naar 68 tot 76.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat zowiezo altijd een beetje helpt is de ventilatoren even met een kwastje en stofzuiger uitzuigen
en schoonmaken. Dan even de pc helemaal koud laten worden, opstarten met zo'n temperatuurprogrammatje,
verder geen programma's starten en kijken of 'ie binnen een half- of uur weer richting die 70graden kruipt.
Als dat dan heel snel gebeurd is er iets 'nie goe'.

Dat zou voldoende moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik dus al gedaan, schoonmaken en een meetprogrammaatje installeren. En dan loopt de core temperatuur binnen een uur op naar 51 en de algemene (denk ik, er zit geen uitleg bij) naar 68 tot 76.
Het lullige is dat ik niet weet wat ik moet vervangen behalve de processor cooler (wat straks dus gebeurt).

Kijk, dit zegt me dus helemaal niks, ben zo a-technisch als de pest. Laat mij maar schuren en schilderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
Dat had ik dus al gedaan, schoonmaken en een meetprogrammaatje installeren. En dan loopt de core temperatuur binnen een uur op naar 51 en de algemene (denk ik, er zit geen uitleg bij) naar 68 tot 76.
Het lullige is dat ik niet weet wat ik moet vervangen behalve de processor cooler (wat straks dus gebeurt).

Hoezo, het ding is toch nog niet vervangen?quote:

Nou ja, je zal het wel beter weten dan de techneuten die dagelijks een compleet serverpark beheren. Als relatieve nitwit had ik er ook ooit eens opmerking over en ik werd vierkant uitgelachen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
HDD's mogen juist helemaal niet te warm worden tenzij je in de zomer met een schroevendraaier en backups aan de slag wil gaan.
Hoe koeler hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |