Ik zie het niet. De herrie lijkt wel overal vandaan te komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Toevallig niet een fannetje dat aanloopt?

Ja, die zit wel goed vast. Ik snap er niks van. Wat een enorme herrie. Er is echt iets niets goed, gisteravond viel mijn systeem ook al zomaar uit en was de temperatuur heel hoog. Zou vandaag een nieuwe fan gaan halen, maar er lijkt nu toch meer mis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oooeeeepsss.... Videokaart wel vastgeschroefd?

Probeer eens de cpu fan, videokaart fan en een systeem fan om beurten stil te zetten (ik druk altijd in het midden van de fan met mijn vingerke).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:01 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Ja, die zit wel goed vast. Ik snap er niks van. Wat een enorme herrie. Er is echt iets niets goed, gisteravond viel mijn systeem ook al zomaar uit en was de temperatuur heel hoog. Zou vandaag een nieuwe fan gaan halen, maar er lijkt nu toch meer mis.

In de HDD zitten ook bewegende onderdelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan alleen maar dvd-speler of koelfan zijn, de rest beweegt niet. Of de fan op de processor of die in de voeding

Goed idee, even moed verzamelen dat doe ik dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Probeer eens de cpu fan, videokaart fan en een systeem fan om beurten stil te zetten (ik druk altijd in het midden van de fan met mijn vingerke).
Het zou ook nog de HDD kunnen zijn, die maken vaak een behoorlijke herrie als ze aan het eind van hun latijn zijn.

Ja, die was ik even vergeten, maar dat gekras hoor je wel en herken je uit duizenden. Dat is geen enorme herrie (vind ik)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
In de HDD zitten ook bewegende onderdelen.

Ha vertel dat de klanten die ik tot voor kort nog hielp met recoveren van data.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die was ik even vergeten, maar dat gekras hoor je wel en herken je uit duizenden. Dat is geen enorme herrie (vind ik)

Jups, ik weet 't Dementorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha vertel dat de klanten die ik tot voor kort nog hielp met recoveren van data.
Er kunnen echt hele vreemde geluiden uit een HDD komen.

Ja blegh, ik ben heul handig met de compu, wat betreft gebruik en software dan, maar niet als er iets aan de hardware kaput is, dan breng ik hem weinig naar een winkeltje die het voor weinig weer voor me fixed...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Het schiet hier wel van het ene uiterste in het andere.![]()
Eerst gezellige vrouwenpraat en dan nu het ontleden van een computer.

Oh, daar heb ik heel oostindisch geëmancipeerd een husb voor. Ik ben van de software, en hij van de hardware.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja blegh, ik ben heul handig met de compu, wat betreft gebruik en software dan, maar niet als er iets aan de hardware kaput is, dan breng ik hem weinig naar een winkeltje die het voor weinig weer voor me fixed...
Heb nu een laptop al anderhalf jaar en godzijdank (klopt het af) is daar nog niets aan kapot gegaan...

Wat voor herrie precies? Alsof een ventilator steeds harder en harder gaat draaien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:01 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Ja, die zit wel goed vast. Ik snap er niks van. Wat een enorme herrie. Er is echt iets niets goed, gisteravond viel mijn systeem ook al zomaar uit en was de temperatuur heel hoog. Zou vandaag een nieuwe fan gaan halen, maar er lijkt nu toch meer mis.

Je moet toch wat te doen hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Het schiet hier wel van het ene uiterste in het andere.![]()
Eerst gezellige vrouwenpraat en dan nu het ontleden van een computer.

Heb je niet een buurjongen die dat voor een schijntje wil doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet toch wat te doen hebbenAlles is beter dan gras maaien

D'r zijn hier bar weinig kinderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb je niet een buurjongen die dat voor een schijntje wil doen?
Heerlijk, dat mijn boys oud genoeg zijn om gras te maaien

Die zenuw moet met oefeningen los komen. Opereren doen ze tegenwoordig bijna niet meer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Das kut, val je lekker wat af, hou je dr een hernia aan over...
Ik durf het bijna niet te vragen, maar als je er nu wat kilo's aan eet, gaat het dan over?

Die herrie was zo hard dat het hele systeem ervan trilde, en het leek ook wel overal vandaan te komen. Ik heb overal aan gemorreld en gedaan, en hem toen opnieuw opgestart. Toen maakte de fan van de nieuwe grafische kaart nog even herrie, maar ook dat hield op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat voor herrie precies? Alsof een ventilator steeds harder en harder gaat draaien?
Omschrijf herrie...
(Kan je pc de videokaart wel 'aan'?)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |