Hebben ze geen leenfietsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:01 schreef PeterNB het volgende:
Nog iemand vandaag toevallig rond half vijf in de buurt van de Spaanse Polder?
(Moet mijn fiets naar de garage brengen en heb geen zin om dat pokke-end naar
Schiedam-cs te lopen door de regen)
Sorry, ben dan in de buurt van Zwolle als het goed isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Goedemoggel! Er lagen net nog van die zwarte rubberen ringen
Nog iemand vandaag toevallig rond half vijf in de buurt van de Spaanse Polder?
(Moet mijn fiets naar de garage brengen en heb geen zin om dat pokke-end naar
Schiedam-cs te lopen door de regen)
Mogguh hond, al uitgelaten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:10 schreef hondjes het volgende:
morgen iedereen, nog medailles
Ja schoot me ook ineens te binnen net. Zo maar eens bellen, maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben ze geen leenfiets
Oeh, Celtic heeft ook een toppertje, even kijken wie zondag thuis moetquote:
Moehahahaha, daar kun je een auto voor hurenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
DEMENTOR-EDIT: Mmmm....ze verhuren wel fietsen. 50 euri per dag. BEETJE VEEL.
Voor dat geld ken ik me per taxi heen-en-terug laten brengen
Ja 5 dagen lang zelfs! Als mijn koekblikkie naar de APK moet neem ik altijd een huurblikkiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moehahahaha, daar kun je een auto voor huren
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:14 schreef PeterNB het volgende:
DEMENTOR-EDIT: Mmmm....ze verhuren wel fietsen. 50 euri per dag. BEETJE VEEL.
Voor dat geld ken ik me per taxi heen-en-terug laten brengen
Dag Juud, wat hebben we vandaag voor leuks aangetrokken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:28 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen!!! Rise an Shine....
En uiteraard nog belangrijker, wat ga je kokenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Juud, wat hebben we vandaag voor leuks aangetrokken?
Ehm, een donkerblauwe spijkerbroek, zilveren gaastra gympen, en een blauw met grijs gestreept shirtje met lange mouwen....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Juud, wat hebben we vandaag voor leuks aangetrokken?
Dat klinkt beter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier komen ze 's morgens de auto ophalen en 's avonds weer terugbrengen. Die service zal ik vast wel ergens betalen, maar ik vind het op de rekening nergens terug
Mijn broer kookt vandaag, kipfilet, gekookte aard en worteltjes...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En uiteraard nog belangrijker, wat ga je koken
Je hebt het maar weer makkelijk danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mijn broer kookt vandaag, kipfilet, gekookte aard en worteltjes...
Dus dat
Gewoon lopen dan, doe een extra sjaaltje om, een muts op en het wordt niet ergerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat klinkt beter.![]()
Ik heb niets tegen lopen, maar het is 10 minuten lopen, het gaat vanmiddag misschien onweren en
ben nog steeds ziekies..........bleahhh...
Mmmmm.......he-le-maaaaal geen zin inquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gewoon lopen dan, doe een extra sjaaltje om, een muts op en het wordt niet erger
Die zit zelf (bij gebrek aan buurvrouw) een ommeletje te bakkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:44 schreef noekje het volgende:
Waar is die nu?
Dan taxi toch, kost je max 7 Euro ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mmmmm.......he-le-maaaaal geen zin in
Heb nog steeds geen omelet.... in m'n hoofd wordt hij wel steeds groter en uitgebreider. 't Zal wel een brunch wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die zit zelf (bij gebrek aan buurvrouw) een ommeletje te bakken
Ja, hou eens op!quote:
Ja hoor, bedankt voor het vragen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:44 schreef Juud79 het volgende:
Hoi Beequeen, ben je weer helemaal opgeknapt?
Oeh, wat lekker. Hoe staat het met het schuurwerk, vorderingen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:46 schreef noekje het volgende:
Verder morning y'all!![]()
Ik heb een thuiswerkdag!
Hou maar ik onthou de hoer eens op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:50 schreef Manu82 het volgende:
Moest daar nu staan "hoer eens op" of "hou eens op" ?
Nabestaanden moeten een schop onder hun achterste. Al die tijd dat memories en historie tussen de oren blijft zitten is er geen ruimte voor iets nieuws. Dat noemen we stilstand. Er moet op tijd een eind komen aan rouwverwerking, aldus de echtgenoot van Erica Hystericaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, hoe eens op!
Er zijn zoveel topics die uitgemolken zijn op FOK! Boeiend, als je die niet leuk vindt, dan klik je maar niet maar een subforum kunnen we op onze buik schrijven. 3 Topics zijn er overgebleven, uit respect voor de nabestaanden moet die gewoon open blijven. Het is historie, man!
Al geverfd en al. 'Help! Mijn man is echt goed met kwasten!'quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, wat lekker. Hoe staat het met het schuurwerk, vorderingen?
Oh blabla..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nabestaanden moeten een schop onder hun achterste. Al die tijd dat memories en historie tussen de oren blijft zitten is er geen ruimte voor iets nieuws. Dat noemen we stilstand. Er moet op tijd een eind komen aan rouwverwerking, aldus de echtgenoot van Erica Hysterica
Edit: en verder heb je commentaar gegeven in dat andere topic, dat topic dat dicht kan
Kijk, dat noem ik nog eens aanpakken, meneer Noek mag blijven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:52 schreef noekje het volgende:
Al geverfd en al. 'Help! Mijn man is echt goed met kwasten!'
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Edit: en verder heb je commentaar gegeven in dat andere topic, dat topic dat dicht kan
Was da?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:55 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Straks denkt die Static ook nog dat hij een Dagonetje kan uithalen
ja,doe ik altijd als eerste, als ik uit mijn bed rol.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh hond, al uitgelaten?![]()
![]()
Het huis is gestucked toch? Je vraag impliceert dan dat de oude laag los zit. Als die voor een deel los zit, moet je eigen alles er af halen, anders zie je absoluut de aansluitingen van oud naar nieuw.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh blabla..
Nmns, jij weet hoe groot het huis is hè? Jij bent slim ook, wijs en alles. Wat zal het kosten om de buitenkant helemaal te laten stucen? Hoe je dat ook moge schrijven.
Een forum sluiten zonder iedereen op de hoogte te stellenquote:
Maar mijn omeletten zijn dan ook vermaard....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die zit zelf (bij gebrek aan buurvrouw) een ommeletje te bakken
en goedemorgen BQ
Godsallemachtig, wat een geld toch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het huis is gestucked toch? Je vraag impliceert dan dat de oude laag los zit. Als die voor een deel los zit, moet je eigen alles er af halen, anders zie je absoluut de aansluitingen van oud naar nieuw.
Ik schat het volgende in:
1. 160 manuren de ouwe meuk eraf halen
2. 80 uren nieuwe stuck aanbrengen
Totaal aantal uren 240 x 60 euro is ¤ 14.400,- aan arbeidsloon
Materiaal 6.000 euro, totaal kosten ongeveer ¤ 20.000 euro.
Maar hang mij er niet aan op......., want dit is echt natte vingerwerk.
Oh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:00 schreef Manu82 het volgende:
Een forum sluiten zonder iedereen op de hoogte te stellen![]()
En die Static schijnt nogal snel te zijn
Ik weet niet of dat wel kan, een nieuwe laag over een oude. Je zit met allerlei factoren, aansluiting op je dak/dakgoot, op je kozijnen, etc. Je kunt niet plaatselijk aan de slag, want die aanhechtingen ga je absoluut zien. Je moet het volledig doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Godsallemachtig, wat een geld toch.![]()
Nee, is niet los. Mag alleen nog wat strakker en witter ook.
Ook als ik ergens wat illegalen importeer en daarna weer afzet?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar mijn omeletten zijn dan ook vermaard....
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*bord richting debuurvrouw schuif*
Ik denk dat ik nu al moet huilen. Ik heb hele oude foto's van dat huis gezien en het was een grijze gestucte bende toen zij het kocht. Zullen daar ergens stenen onder zijn verstopt, mooie stenen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel kan, een nieuwe laag over een oude. Je zit met allerlei factoren, aansluiting op je dak/dakgoot, op je kozijnen, etc. Je kunt niet plaatselijk aan de slag, want die aanhechtingen ga je absoluut zien. Je moet het volledig doen.
Wat ik zou doen is eens kijken wat er onder zit. Misschien wel een hele mooie oude steen. Dan die zooi eraf halen, muren stralen, opnieuw invoegen met een prachtige gesneden en opgelegde voeg.
Dat heb ik ook ooit eens laten doen....het zag eruit als een juweel![]()
* Manu82 kijkt om zich heenquote:
Nee, ik wil dit huis. Als we er niet uitkomen over het dak, dan pas laat ik het los. Ondertussen gaat dit huis gewoon de verkoop in, hoor. Wordt het mijn droomhuis niet dan vinden we wel wat anders.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar wat je vooral niet moet doen, is je blind staren op deze woning. Er is zoveel moois te koop daar in Duitsland, kijk eens wat verder, trek er een paar dagen voor uit. Misschien kun je voor dezelfde prijs wel iets kopen wat wel goed is
Wit stuckwerkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu al moet huilen. Ik heb hele oude foto's van dat huis gezien en het was een grijze gestucte bende toen zij het kocht. Zullen daar ergens stenen onder zijn verstopt, mooie stenen?
Eigenlijk wil ik gewoon een heel strak wit gestuct huis hebben. Mooie rode pannen en luikjes. Oh, en bloembakken bij elke venster. Ik moet er maar een baan bij gaan zoeken.
Hier, een Bassie voor je!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
* Manu82 kijkt om zich heen
Ik zie Bassie heulegaar niet
Brings back memoriesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wit stuckwerk![]()
Joh, iedere vier jaar moet je weer met emmers vol saus aan de slag. Nah, als je om werk en onkosten verlegen zit.....doen!!
En een beetje hard geel, richting oker is veul mooier dan wit
Geel? Ik ga niet in een geel huis wonen. Ik heb helemaal geen schoenen die daarbij passen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wit stuckwerk![]()
Joh, iedere vier jaar moet je weer met emmers vol saus aan de slag. Nah, als je om werk en onkosten verlegen zit.....doen!!
En een beetje hard geel, richting oker is veul mooier dan wit
Wat een spannende dingen allemaal Noeks!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik wil dit huis. Als we er niet uitkomen over het dak, dan pas laat ik het los. Ondertussen gaat dit huis gewoon de verkoop in, hoor. Wordt het mijn droomhuis niet dan vinden we wel wat anders.
Leuk is anders. Opeens bekijk je je eigen huis met hele andere ogen. Ik zie opeens zoveel dingen die fout zijn aan dit huis of wat nog moet worden gedaan. Meneer is het er niet mee eens omdat hij niet het huis gaat verbouwen voor een ander. Zoveel zooi ook. Niet normaal. Opeens zie ik het, overal!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat een spannende dingen allemaal Noeks!
Serieus Noek, je moet een beetje durven met kleuren. Het pakt echt vaak heel mooi uit. Een kleur pakken waarvan je eigenlijk denkt "Dat kan toch niet!!". Ik vind in deze straat alle kleuren mooi, maar ik zou gaan voor die gele, verderop en aan het eind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Geel? Ik ga niet in een geel huis wonen. Ik heb helemaal geen schoenen die daarbij passen.
I know.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Leuk is anders. Opeens bekijk je je eigen huis met hele andere ogen. Ik zie opeens zoveel dingen die fout zijn aan dit huis of wat nog moet worden gedaan. Meneer is het er niet mee eens omdat hij niet het huis gaat verbouwen voor een ander. Zoveel zooi ook. Niet normaal. Opeens zie ik het, overal!
Dit zijn van die Tasta kleurenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus Noek, je moet een beetje durven met kleuren. Het pakt echt vaak heel mooi uit. Een kleur pakken waarvan je eigenlijk denkt "Dat kan toch niet!!". Ik vind in deze straat alle kleuren mooi, maar ik zou gaan voor die gele, verderop en aan het eind.
Edit: Wit is echt oersaai en heel besmettelijk!!!
[ afbeelding ]
Jij hebt zo'n lieve keuken hè? Met roze bloempjes toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
I know.Dat van ons is twee jaar geleden getaxeerd. Door een manwijf in een mantelpak van M&S mode
![]()
![]()
Je kijkt zelf al kritisch maar zo'n ding door je keet helpt dan niet.![]()
En nu moeten we doorgaan met schilderen. Héél veel schilderen.
Jij moet in Belgie gaan wonenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus Noek, je moet een beetje durven met kleuren. Het pakt echt vaak heel mooi uit. Een kleur pakken waarvan je eigenlijk denkt "Dat kan toch niet!!". Ik vind in deze straat alle kleuren mooi, maar ik zou gaan voor die gele, verderop en aan het eind.
[ afbeelding ]
Ik ben óók saai. Ik ben een burgertrut. Ik koester die en omarm mijn innerlijke burgertrut.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, je moet ook wel oppassen dat het geen "Hans & Grietje" woning wordt. Maar een beetje durven pakt vaak goed uit. En ok, als je het niet mooi vindt, dan smeer je er wat anders overheen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit zijn van die Tasta kleuren
Heb jij ook een Blond Amsterdam servies?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben óók saai. Ik ben een burgertrut. Ik koester die en omarm mijn innerlijke burgertrut.
Ja!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Heb jij ook een Blond Amsterdam servies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |