Hebben ze geen leenfietsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:01 schreef PeterNB het volgende:
Nog iemand vandaag toevallig rond half vijf in de buurt van de Spaanse Polder?
(Moet mijn fiets naar de garage brengen en heb geen zin om dat pokke-end naar
Schiedam-cs te lopen door de regen)
Sorry, ben dan in de buurt van Zwolle als het goed isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Goedemoggel! Er lagen net nog van die zwarte rubberen ringen
Nog iemand vandaag toevallig rond half vijf in de buurt van de Spaanse Polder?
(Moet mijn fiets naar de garage brengen en heb geen zin om dat pokke-end naar
Schiedam-cs te lopen door de regen)
Mogguh hond, al uitgelaten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:10 schreef hondjes het volgende:
morgen iedereen, nog medailles
Ja schoot me ook ineens te binnen net. Zo maar eens bellen, maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben ze geen leenfiets
Oeh, Celtic heeft ook een toppertje, even kijken wie zondag thuis moetquote:
Moehahahaha, daar kun je een auto voor hurenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
DEMENTOR-EDIT: Mmmm....ze verhuren wel fietsen. 50 euri per dag. BEETJE VEEL.
Voor dat geld ken ik me per taxi heen-en-terug laten brengen
Ja 5 dagen lang zelfs! Als mijn koekblikkie naar de APK moet neem ik altijd een huurblikkiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moehahahaha, daar kun je een auto voor huren
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:14 schreef PeterNB het volgende:
DEMENTOR-EDIT: Mmmm....ze verhuren wel fietsen. 50 euri per dag. BEETJE VEEL.
Voor dat geld ken ik me per taxi heen-en-terug laten brengen
Dag Juud, wat hebben we vandaag voor leuks aangetrokken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:28 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen!!! Rise an Shine....
En uiteraard nog belangrijker, wat ga je kokenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Juud, wat hebben we vandaag voor leuks aangetrokken?
Ehm, een donkerblauwe spijkerbroek, zilveren gaastra gympen, en een blauw met grijs gestreept shirtje met lange mouwen....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Juud, wat hebben we vandaag voor leuks aangetrokken?
Dat klinkt beter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier komen ze 's morgens de auto ophalen en 's avonds weer terugbrengen. Die service zal ik vast wel ergens betalen, maar ik vind het op de rekening nergens terug
Mijn broer kookt vandaag, kipfilet, gekookte aard en worteltjes...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En uiteraard nog belangrijker, wat ga je koken
Je hebt het maar weer makkelijk danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mijn broer kookt vandaag, kipfilet, gekookte aard en worteltjes...
Dus dat
Gewoon lopen dan, doe een extra sjaaltje om, een muts op en het wordt niet ergerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat klinkt beter.![]()
Ik heb niets tegen lopen, maar het is 10 minuten lopen, het gaat vanmiddag misschien onweren en
ben nog steeds ziekies..........bleahhh...
Mmmmm.......he-le-maaaaal geen zin inquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gewoon lopen dan, doe een extra sjaaltje om, een muts op en het wordt niet erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |