Zelf ben ik een ongelofelijke zenuwlijer en maak me over de kleinste dingen zorgenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:38 schreef Manono het volgende:
aah joh dat hoef je toch allemaal niet te weten, pain is just a moment, pride is forever!
ik geloof met zo'n staafje en dat vriezen of branden ze het weg, of..??
hield je littekens over en hoe groot was je moedervlek ongeveer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:41 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Bij mij werd het weg gesneden met een mooi mesje.
Dat zijn wrattenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:38 schreef Manono het volgende:
ik geloof met zo'n staafje en dat vriezen of branden ze het weg, of..??
Een grote en valt het erg op?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:44 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat zijn wratten
Maar mijn zus heeft ooit een grote moedervlek laten weghalen. Heeft nog steeds een litteken.
Ja in de vorm van een streep van de incisie * ze snijden in je tuurlijk krijg je littekens *quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:44 schreef First het volgende:
[..]
hield je littekens over en hoe groot was je moedervlek ongeveer?
Ja natuurlijk, als het goed is is het toch goed? Maar als het onrustig wordt en zo'n moedervlek melanoomaspiraties krijgt brr Dan moet je er altijd zo op letten, lijkt me dus niksquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:09 schreef Skeletor het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn moedervlekken weg te halen. Zeker die in mijn gezicht niet, die horen gewoon bij me en ik zou het maar raar vinden als ze opeens weg zijn.
En toen barstte de boel weer open en vulde zich met lelijk littekenweefselquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:41 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Bij mij werd het weg gesneden met een mooi mesje.
Oke, ik ben dus niet de enige..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
En toen barstte de boel weer open en vulde zich met lelijk littekenweefselGodzijdank op mn arm en niet gezicht.
Lijkt me sterk.. Maar hou 'm even in de gaten qua groei/jeuk/grootte, als ie echt gaat veranderen gewoon ff langs de doc..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb een moedervlek opengekrabd, denk ik. Krijg ik nu cancah?
3 dubbele power hechtingen,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
En toen barstte de boel weer open en vulde zich met lelijk littekenweefselGodzijdank op mn arm en niet gezicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |