Iedereen heeft z'n afwijkingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NEEE< NEEE< DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN!!![]()
![]()
VERLOS ME UIT MIJN LIJDEN!!
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NEEE< NEEE< DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN!!![]()
![]()
VERLOS ME UIT MIJN LIJDEN!!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n afwijkingen.WHAHHAHAHAH DIE IS ECHT GOED!! DIE ONTHOUD IK!>!>!>!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Want?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:49 schreef Maisnon het volgende:
Ohja volgens mij vroeg BaajGuardian zich ooit af of als ie mod werd, of ie dat dan op z'n CV zou zetten
Dat is dan weer wel in triest
Jezus mensquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:48 schreef Paaskonijn het volgende:
HET IS NOG EEN VROUW OOK!!1![]()
![]()
Raap me op_!
EN DAT ZEG JIJ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:49 schreef Maisnon het volgende:
Ohja volgens mij vroeg BaajGuardian zich ooit af of als ie mod werd, of ie dat dan op z'n CV zou zetten
Dat is dan weer wel in triest
Kom nou maar op met die levelsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jezus menswaar kun je je druk om maken.
HET IS GEWOON ECHTquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jezus menswaar kun je je druk om maken.
Whehehehehequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:51 schreef Maisnon het volgende:
Laat maar zitten. Krijg maar lekker de kanker allemaalals het zo moet.
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:52 schreef jordeeeh het volgende:
Nu voelt ze zich waarschijnlijk gepest, en gaat ze allemaal donkere levels maken enzo
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:51 schreef Maisnon het volgende:
Krijg maar lekker de kanker allemaal
ok, kusje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:51 schreef Maisnon het volgende:
Laat maar zitten. Krijg maar lekker de kanker allemaalals het zo moet.
Oh, dat is wel zielig voor je dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:53 schreef Maisnon het volgende:
Ja joh want zoals ik al eerder duidelijk maakte is er niks anders in mijn leven als Warcraft 3 levels maken
Nee je hebt gelijk je doet ook nog aan STOEPKRIJTEN!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:53 schreef Maisnon het volgende:
Ja joh want zoals ik al eerder duidelijk maakte is er niks anders in mijn leven als Warcraft 3 levels maken
Als, als in stel dat, ik W3 levels zou maken, zou ik mijn hele leven daaraan toewijdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:53 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk je doet ook nog aan STOEPKRIJTEN!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk je doet ook nog aan STOEPKRIJTEN!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Maisnol je ziet er nog best mannelijk uit hoor...?
[ afbeelding ]
Dat ben ik niet heurs. Dat is Sharqedoe ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja en jij als een vogel, hilarisch hoor
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:54 schreef BigKahuna het volgende:
Maisnon, niet zo serieus erop in gaan
Ik hap nogal makkelijk, vooral bij mensen die me uit het niets aan zitten vallen. Fijn is dat, ben je tegen iedereen aardig, gaat iemand nog zitten kankeren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:54 schreef BigKahuna het volgende:
Maisnon, niet zo serieus erop in gaan
Crash dan eens snel in een flatgebouw.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:54 schreef slindenau het volgende:
Ik ben een vliegtuig.
Rustig maar hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik hap nogal makkelijk, vooral bij mensen die me uit het niets aan zitten vallen. Fijn is dat, ben je tegen iedereen aardig, gaat iemand nog zitten kankeren.
Ergens moet er dan wat misgegaan zijn in je jeugd. Net zoals bij mij, maar ik loop er niet mee te koop. Ik ga er mee stoepkrijten en warcraft spelen
Oh jee, de primaten willen blijven communiceren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar Maisnon hier haal je dus je inspiratie uit?
[ afbeelding ]
"die me uit het niets aan zitten vallen"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik hap nogal makkelijk, vooral bij mensen die me uit het niets aan zitten vallen. Fijn is dat, ben je tegen iedereen aardig, gaat iemand nog zitten kankeren.
Ergens moet er dan wat misgegaan zijn in je jeugd. Net zoals bij mij, maar ik loop er niet mee te koop. Ik ga er mee stoepkrijten en warcraft spelen
Nee eigenlijk moest ik altijd wel lachen om je posts, nu alleen maar meer denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, die is best tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar Maisnon hier haal je dus je inspiratie uit?
[ afbeelding ]
Echt nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:56 schreef Maisnon het volgende:
Doe dan maar eens aardig ja, ik ben zo'n beetje the nicest iemand around hier
Oh wacht jij was dat van Scary Movie, toch wel een beetje dan.quote:
Ik heb een keer een van onze tuinstoelen nagestoepkrijt zodat het van een afstandje leek alsof er echt een tuinstoel stondquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee eigenlijk moest ik altijd wel lachen om je posts, nu alleen maar meer denk ik![]()
![]()
Trouwens dat stoepkrijt ding meen je echt hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |