Martini_manquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:09 schreef Leanne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
schenk in, martini_man!
goh, indrukwekkend!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat appel.
Ik ben koning KLB SC.
Nee echt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja het zijn er zo veeeeel welkeeeeeee bedoel je! Ik had al op die CDs gereageerd
Dat dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan er op zich wel naar luisteren, maar mijn muzieksmaak is het niet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:11 schreef supertard het volgende:
wees niet bang, ik blijf niet lang
Ja die is tof hèquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zie ik reageer
Band van m'n vader is obsessed met Come Together van The Beatles
Shhhhhhhhhh dumdadiduuuummmm
Dacht ik ehquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
goh, indrukwekkend!
ik ben Leanne, aangenaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Nee hoor, sommige mensen kunnen er ook echt goeie dingen meequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:10 schreef slindenau het volgende:
Sowieso, alles wat met Fruityloops e.d. is gemaakt zuigt zwaar nijlpaardenballen
quote:
Onjuist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:10 schreef slindenau het volgende:
Sowieso, alles wat met Fruityloops e.d. is gemaakt zuigt zwaar nijlpaardenballen
Ja ik maak ook vanalles en dit kwam er nu toevallig uitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik maak altijd zwoele subtiele RnB met fruityloops![]()
Aids?quote:
Hoe moet ik het uploadenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik maak ook vanalles en dit kwam er nu toevallig uit
Inderdaad, 't is niet het programma waar het om draait maar de persoon die erachter zit. En in mijn geval is het dan niet zo goedquote:
Nou daar krijg ik geen aids van hoor.quote:
Niet. Ik houd van mijn oren.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou daar krijg ik geen aids van hoor.
Misschien maar eens gewoon met haar proberen
Doe ik Kellyquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou daar krijg ik geen aids van hoor.
Misschien maar eens gewoon met haar proberen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dacht ik ehVandaar ook dat iedereen hier zijn restecp toont voor mij
heb jij respect voor mij jordeeeh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schenk anders nog eens een martini voor me in![]()
Wat wil je nou eigenlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:16 schreef slindenau het volgende:
Is dat hip tegenwoordig, muziek maken met sample pre-sets die je van het net plukt met wat filters erover?
Weet ik niet, maar ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:16 schreef slindenau het volgende:
Is dat hip tegenwoordig, muziek maken met sample pre-sets die je van het net plukt met wat filters erover?
Wat ik wil? Jullie uitlachenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijkZe spelen het zelf ook helemaal live hoor.
Mwah op mediafire kan je het snel erop zetten! account is zo gemaaktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
:Laat ook maar zitten, veel te veel werk
Ik heb zeker respect voor jou, voor alle vrouwen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:17 schreef Leanne het volgende:
[..]
heb jij respect voor mij jordeeeh?
schenk anders nog eens een martini voor me in
Nou knock yourself out dan, mensen die alles wat electronisch gebouwd wordt kut vindenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb zeker respect voor jou, voor alle vrouwen.
Die horen namelijk het drinken te halen
Doetlekkerzelluf!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Échte synthesizer muziek vind ik prachtig hoor, dont get me wrongquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou knock yourself out dan, mensen die alles wat electronisch gebouwd wordt kut vindener is zoveel moois wat je mist als je daar niet voor open staat
ik geloof dat wij uitgepraat zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Water hatenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Er is een subtiel doch wezenlijk verschil tussen 'bang zijn voor' en 'haten'.
Euhw, dat is korter dan verwacht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:21 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik geloof dat wij uitgepraat zijn.
anyway, nice talking to you sugar
Ik ook ik ook. En muziek die half gesampled is kan ook mooi zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Échte syntesizer muziek vind ik prachtig hoor, dont get me wrong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |