Ja het zijn er zo veeeeel welkeeeeeee bedoel je! Ik had al op die CDs gereageerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Reageer je nog op mijn post of wat? [ afbeelding ]
Martini_manquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:09 schreef Leanne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
schenk in, martini_man!
goh, indrukwekkend!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat appel.
Ik ben koning KLB SC.
Nee echt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja het zijn er zo veeeeel welkeeeeeee bedoel je! Ik had al op die CDs gereageerd
Dat dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan er op zich wel naar luisteren, maar mijn muzieksmaak is het niet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:11 schreef supertard het volgende:
wees niet bang, ik blijf niet lang
Ja die is tof hèquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zie ik reageer
Band van m'n vader is obsessed met Come Together van The Beatles
Shhhhhhhhhh dumdadiduuuummmm
Dacht ik ehquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
goh, indrukwekkend!
ik ben Leanne, aangenaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Nee hoor, sommige mensen kunnen er ook echt goeie dingen meequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:10 schreef slindenau het volgende:
Sowieso, alles wat met Fruityloops e.d. is gemaakt zuigt zwaar nijlpaardenballen
quote:
Onjuist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:10 schreef slindenau het volgende:
Sowieso, alles wat met Fruityloops e.d. is gemaakt zuigt zwaar nijlpaardenballen
Ja ik maak ook vanalles en dit kwam er nu toevallig uitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik maak altijd zwoele subtiele RnB met fruityloops![]()
Aids?quote:
Hoe moet ik het uploadenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik maak ook vanalles en dit kwam er nu toevallig uit
Inderdaad, 't is niet het programma waar het om draait maar de persoon die erachter zit. En in mijn geval is het dan niet zo goedquote:
Nou daar krijg ik geen aids van hoor.quote:
Niet. Ik houd van mijn oren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |