Jamaar, waaruit moeten wij dan opmaken dat jij een vrouw bentquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel godver...![]()
Eerst Bk en nu jij.
Wat is het voor iets? Fruityloops ofzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil em wel laten horenmaar het was dus in 6 minuten gemaakt en nogal cheesy opgebouwd enzo dus verwacht niet veel
Zie het als... even schetsen en doodlen tijdens college enzo
Nee.quote:
Oh daar heb ik ook middeltjes tegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
mwah![]()
geef me eerst maar een martini...ik heb een droge mond.
Het icoontje naast de nickname ofzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jamaar, waaruit moeten wij dan opmaken dat jij een vrouw bent.
Ik ga niet van elke user het Fobo checken hoor, dat is me te veel werk.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
mwah![]()
Wij hebben ook zo van dat martini spuls hier staan, maar dat vind ik helegaal niet lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
mwah![]()
Martiniquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo van dat martini spuls hier staan, maar dat vind ik helegaal niet lekker
Zie ik reageerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toennet was het The Police met Reggatta De Blanc. Nu een CD van Boudewijn de Groot. Voor The Police luisterde ik Abbey Road van The Beatles.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een volhouder.
Waar is mn koffie?
Welkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het icoontje naast de nickname ofzo?![]()
Ja, geen idee... ik neem wel een roze avatar ofzo...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jamaar, waaruit moeten wij dan opmaken dat jij een vrouw bent.
Ableton. Zeg maar Fruity Loops maar dan andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat is het voor iets? Fruityloops ofzo?
Of een lief liedje met zang en gitaar?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
mwah![]()
Zelfs een koekjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
plaatje posten..hoe ging dat ook weer.
en wie ben jij dan weer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook middeltjes tegen
Noem me maar de wonderdokter
Maar je zingt er wel bijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ableton. Zeg maar Fruity Loops maar dan anders
Gast. VOor je nickname, voor slindenua staat een mannetje, gosh.quote:
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gast. VOor je nickname, voor slindenua staat een mannetje, gosh.
quote:
Met de oude, toffe layout niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gast. VOor je nickname, voor slindenua staat een mannetje, gosh.
ik welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo van dat martini spuls hier staan, maar dat vind ik helegaal niet lekker
schelequote:
what evahquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Met de oude, toffe layout niet.
Met dom.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Met de oude, toffe layout niet.
je hebt je toch niet echt op haar afgerukt hè?quote:
Reageer je nog op mijn post of wat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:08 schreef Maisnon het volgende:
http://nliebregts.googlepages.com/cheesymais.mp3
Wat een kutmuziek.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik luister hem nu>!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:08 schreef Maisnon het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
je hebt je toch niet echt op haar afgerukt hè?
Ja het zijn er zo veeeeel welkeeeeeee bedoel je! Ik had al op die CDs gereageerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Reageer je nog op mijn post of wat? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |