PIJPMONDJEE !!!!!!!!!@!!@quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HOREN JULLIE DAT IK VAN WEL MEE!!11![]()
![]()
: 11
D:
[ afbeelding ]
Dat is alleen maar om jou koest te houdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HOREN JULLIE DAT IK VAN WEL MEE!!11![]()
![]()
: 11
D:
[ afbeelding ]
Toennet was het The Police met Reggatta De Blanc. Nu een CD van Boudewijn de Groot. Voor The Police luisterde ik Abbey Road van The Beatles.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:53 schreef Maisnon het volgende:
Wat voor een CD paaskonijn?
Ik was een liedje aan het maken sinds mn laatste postwillen jullie horen?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om jou koest te houden
Je bedoelt: iemand heeft een scheetje gelaten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:55 schreef Leanne het volgende:
er hangt hier gewoon een negatief aura mensen...ik voel het!
NOU DAT IS DAN NIET GELUKT!!11 IK STUITER VAN BLIJHEID NU JOH!!!11quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om jou koest te houden
Wat lieg jequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, daar heeft die een woestijn
Misschien moet jij wel weggaan omdat je het natuurlijk evenwicht verstoord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:55 schreef Leanne het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:55 schreef Leanne het volgende:
nee manquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je bedoelt: iemand heeft een scheetje gelaten.
Hier bij mij stinkt hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:55 schreef Leanne het volgende:
Een golf, whateverquote:
Of moeten we meer vrouwelijke FOKKERs werven om het geheel wat meer in balans te brengenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Misschien moet jij wel weggaan omdat je het natuurlijk evenwicht verstoord.
Je word straks door elke SC'er besprongenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:57 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee man
ik weet niet...ik voel me hier niet zo op mijn gemak...dat heb ik nooit in een forum.
toch is het wel spannend...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:57 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee man
ik weet niet...ik voel me hier niet zo op mijn gemak...dat heb ik nooit in een forum.
Meid toch, wijdt er een post aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:57 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee man
misschien...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Misschien moet jij wel weggaan omdat je het natuurlijk evenwicht verstoord.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:57 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee man
Moeten ze wel hun tieten posten toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Of moeten we meer vrouwelijke FOKKERs werven om het geheel wat meer in balans te brengen
Beter nog; open er een SC reeks overquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Meid toch, wijdt er een post aan.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
misschien...
ik vond het hier net zo leukik hou wel van drama ...de drama die hier is
Vind je plaatjes van goatse leuk of ga je dan weg?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
misschien...
ik vond het hier net zo leukik hou wel van drama ...de drama die hier is
Is dat een vrouw danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moeten ze wel hun tieten posten toch?
Heeft 4EBE ook moeten doen.
haha, laten we dat maar niet doen reetveterquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je word straks door elke SC'er besprongen
Bijna was ik het met je eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een golf
Golven
Oceanen
Surfen
Zee-egels![]()
![]()
Ja.quote:
Wel godver...quote:
Alleen door mij danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:59 schreef Leanne het volgende:
[..]
haha, laten we dat maar niet doen reetveter
ik post helemaal niks, zelfs niet voor een breezer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moeten ze wel hun tieten posten toch?
Heeft 4EBE ook moeten doen.
gastquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik post helemaal niks, zelfs niet voor een breezer.
2 breezers dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik ga niet meteen weg als ik iets niet leuk vind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vind je plaatjes van goatse leuk of ga je dan weg?
Ja.quote:
Ik wil jouw drassige bodem wel even heien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
Onvervalst.quote:
raar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik ga niet meteen weg als ik iets niet leuk vind.
Een volhouderquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik ga niet meteen weg als ik iets niet leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |