abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60944067
Janneke; sommige reacties hier moet je niet al te letterlijk nemen
Ik denk zeker dat de 2 verkrachtingszaken te maken hebben met je gedrag. Dat je geen behoefte hebt aan sex hoeft niet abnormaal te zijn, maar wat je hier voor verhalen neerzet, sluit je je ook af voor intimiteit....en dat is een stuk "erger", me dunkt.
pi_60944070
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:12 schreef pisnicht het volgende:
Nou laat dat misschien maar weg. Ik denk dat professionele hulp wellicht uitkomst biedt. Niet dat je nu abnormaal bent maar normaal is het ook niet wat je omschrijft.
Wie zegt wat normaal is
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:20:07 #28
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60944153
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie zegt wat normaal is
Wat normaal is moet ieder voor zich bepalen maar je kan gerust stellen dat wat ze omschrijft nogal afwijkt. Misschien volet ze zich er nu wel prettig bij maar ik ben er redelijk van overtuigd dat ze zich nog prettiger kan voelen indien ze er wel iets mee zou doen.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60944170
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:16 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk zeker dat de 2 verkrachtingszaken te maken hebben met je gedrag. Dat je geen behoefte hebt aan sex hoeft niet abnormaal te zijn, maar wat je hier voor verhalen neerzet, sluit je je ook af voor intimiteit....en dat is een stuk "erger", me dunkt.
pi_60944227
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:17 schreef Sandertje21 het volgende:
Ben je misschien heel simpel gezegd A-sexueel?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Asexueel

Ik geloof dat ongeveer 1% van alle mannen en vrouwen eraan "lijdt", maar de bron die dit kan bevestigen kan ik zo vlug even niet vinden.
Dank voor die link! Ik denk dan inderdaad dat ik dat ben, wat ik eerder schreef, ik heb nog nooit iets als sexuele opwinding ervaren. Het interesseert me ook niet alleen sommige mensen vinden dit 'zo erg' voor me... Probeer telkens weer duidelijk te maken dat ze het maar moeten vergelijken met bv: skivakantie schijnt geweldig te zijn. Het kan dat je dat dan zou willen proberen, omdat iedereen dat zo fantastisch vindt. Nouja, ik voel ook die behoefte niet, hou meer van zon
pi_60944298
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:23 schreef JannekePanneke het volgende:

[..]

Dank voor die link! Ik denk dan inderdaad dat ik dat ben, wat ik eerder schreef, ik heb nog nooit iets als sexuele opwinding ervaren. Het interesseert me ook niet alleen sommige mensen vinden dit 'zo erg' voor me... Probeer telkens weer duidelijk te maken dat ze het maar moeten vergelijken met bv: skivakantie schijnt geweldig te zijn. Het kan dat je dat dan zou willen proberen, omdat iedereen dat zo fantastisch vindt. Nouja, ik voel ook die behoefte niet, hou meer van zon
makkelijk om te zeggen, maar als je wel ooit die sexuele opwinding zou hebben gevoeld, zou je er anders over praten. Het is gewoon makkelijker voor jou om het af te wimpelen als iets dat je niet nodig hebt, omdat je het nooit gevoeld hebt. Dit is voor mensen die het wel hebben gevoeld bijna onbegrijpelijk.
pi_60944329
Wat doe je in je vrije tijd als je zo weinig onder de mensen bent?

Ben je zo weinig onder mensen omdat je je dan kwetsbaarder voelt (n.a.l. van de verkrachtingen?) en ben je daarom veel thuis? Of was je daarvoor ook al veel in je eentje etc.?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Official ESF Kreviewer dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:29:27 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60944354
Ik vind dat Dr Phil er een prima statement voor heeft:

"How is this working out for you?"

Ben je gelukkig, gaat het prima, is je leven zo compleet? Prima. Fuck de rest vd wereld.
(maar kennelijk is dat niet zo, anders zou je er geen topic over openen)
pi_60944361
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:19 schreef teamlead het volgende:
Waarom heb je de neiging om jezelf te verdedigen Als jij je leven zo hebt ingericht dat jij er gelukkig van wordt is het toch prima?
Heb je helemaal gelijk in. Maar de neiging om me te verdedigen heb ik eigenlijk altijd, in alles. Wil graag dat mensen me begrijpen. Misschien moet ik maar eens wat harder gaan worden. Discussies wat meer afkappen.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:32:59 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60944416
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:27 schreef Jasonn87 het volgende:

[..]

makkelijk om te zeggen, maar als je wel ooit die sexuele opwinding zou hebben gevoeld, zou je er anders over praten. Het is gewoon makkelijker voor jou om het af te wimpelen als iets dat je niet nodig hebt, omdat je het nooit gevoeld hebt. Dit is voor mensen die het wel hebben gevoeld bijna onbegrijpelijk.
Doet me denken aan fundamentele christenen die koste wat kost niet- en andersgelovigen van hun Waarheid willen overtuigen. Zij hebben immers de liefde van God leren kennen en zij willen ook dat anderen die liefde ook leren kennen, terwijl die anderen daar helemaal geen belang bij hebben.
Misschien dat deze vergelijking het gemakkelijker maakt om je in TS in te leven?

Ik had vroeger een buurjongen. Hele slimme kerel, type nerd en die hield zich liever bezig met de studie van mieren in z'n achtertuin dan met meisjes. Tegenwoordig (hij is nu een jaar of 27) begint 'ie zich wat meer om z'n uiterlijk te bekommeren, maar het zou me niets verbazen als 'ie nog steeds niets van meisjes moet hebben. Ik geloof ook niet dat 'ie homo is. Toen hij 18 werd kreeg hij van mijn moeder een kaart met daarop de insinuatie dat 'ie nu maar eens op zoek moest gaan naar een meisje en toen heeft hij mijn moeder flink de les gelezen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:33:02 #36
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_60944418
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:17 schreef Sandertje21 het volgende:
Ben je misschien heel simpel gezegd A-sexueel?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Asexueel

Ik geloof dat ongeveer 1% van alle mannen en vrouwen eraan "lijdt", maar de bron die dit kan bevestigen kan ik zo vlug even niet vinden.
Voor vrouwen is die term toch frigide

Maar serieus: er zijn zat mensen die hetzelfde voelen. Als je er meer over zou willen weten zou ik je aanraden eens naar een psych te gaan.
pi_60944437
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:29 schreef Kreator het volgende:
Ik vind dat Dr Phil er een prima statement voor heeft:

"How is this working out for you?"

Ben je gelukkig, gaat het prima, is je leven zo compleet? Prima. Fuck de rest vd wereld.
(maar kennelijk is dat niet zo, anders zou je er geen topic over openen)
onzin. De mens moet gewoon contact met andere mensen houden om gelukkig te zijn. Iets houdt TS tegen om dit te doen. Ze hoeft niet elke dag volgepland te hebben, maar dat haar laatste afspraak met iemand een half jaar geleden was zegt genoeg. Nou kan ze zichzelf wijsmaken dat ze best gelukkig is, maar ik denk dat ze veel meer uit haar leven zou kunnen halen als ze de oorzaak van deze isolatie zou uitvinden.
pi_60944438
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:19 schreef MLI het volgende:
Neuk je teveel, dan is het niet goed. Neuk je te weinig, dan is het ook niet goed.

sinds wanneer is te veel neuken niet goed?

Anyway, ik denk dat het "geen-behoefte-aan-sex" hebben niet zo zeer het probleem is, maar meer geen behoefte aan intermenselijk contact. Je zou het kunnen zien als een vorm van religie. Omdat de vriendinnen wel goede contacten hebben waarmee ze zich gelukkig voelen, verwachten ze dat dan ook van een ander. Omdat zij dat ook hebben. Het is hetzelfde ( in mijn geval dan ) als vrijgezel zijn. Omdat ik dat een jaar of 3 ben, en mijn vrienden niet, vinden ze dat raar. Omdat zij ook een "leuke" relatie hebben. Alleen wil ik die standaard relaties niet...

Snap je?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:34:07 #39
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60944444
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:29 schreef JannekePanneke het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Maar de neiging om me te verdedigen heb ik eigenlijk altijd, in alles. Wil graag dat mensen me begrijpen. Misschien moet ik maar eens wat harder gaan worden. Discussies wat meer afkappen.
wil je dat ze het begrijpen, of wil je dat ze het accepteren? het eerste is nl misschien wel niet haalbaar....maar het tweede kan prima zonder het eerste
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_60944458
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:33 schreef Jasonn87 het volgende:

[..]

onzin. De mens moet gewoon contact met andere mensen houden om gelukkig te zijn. Iets houdt TS tegen om dit te doen. Ze hoeft niet elke dag volgepland te hebben, maar dat haar laatste afspraak met iemand een half jaar geleden was zegt genoeg. Nou kan ze zichzelf wijsmaken dat ze best gelukkig is, maar ik denk dat ze veel meer uit haar leven zou kunnen halen als ze de oorzaak van deze isolatie zou uitvinden.
Omdat JIJ zo in elkaar zit, hoeft dat niet te gelden voor de TS.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:35:11 #41
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_60944468
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:33 schreef Jasonn87 het volgende:

[..]

onzin. De mens moet gewoon contact met andere mensen houden om gelukkig te zijn.
onzin
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_60944474
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:20 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Wat normaal is moet ieder voor zich bepalen maar je kan gerust stellen dat wat ze omschrijft nogal afwijkt. Misschien volet ze zich er nu wel prettig bij maar ik ben er redelijk van overtuigd dat ze zich nog prettiger kan voelen indien ze er wel iets mee zou doen.
Afwijkt van wat? Toch wat normaal is? En wat is normaal dan?
Niet iedereen is hetzelfde, gelukkig maar, dus men kan op een andere manier zich prettig voelen. Dus moet er wat mee gebeuren?

wat niet weg neemt dat ze zich misschien prettiger zou kunnen voelen als.......etc.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_60944511
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Doet me denken aan fundamentele christenen die koste wat kost niet- en andersgelovigen van hun Waarheid willen overtuigen. Zij hebben immers de liefde van God leren kennen en zij willen ook dat anderen die liefde ook leren kennen, terwijl die anderen daar helemaal geen belang bij hebben.
Misschien dat deze vergelijking het gemakkelijker maakt om je in TS in te leven?

Ik had vroeger een buurjongen. Hele slimme kerel, type nerd en die hield zich liever bezig met de studie van mieren in z'n achtertuin dan met meisjes. Tegenwoordig (hij is nu een jaar of 27) begint 'ie zich wat meer om z'n uiterlijk te bekommeren, maar het zou me niets verbazen als 'ie nog steeds niets van meisjes moet hebben. Ik geloof ook niet dat 'ie homo is. Toen hij 18 werd kreeg hij van mijn moeder een kaart met daarop de insinuatie dat 'ie nu maar eens op zoek moest gaan naar een meisje en toen heeft hij mijn moeder flink de les gelezen .
ik begrijp je vergelijking, maar als je je bedenkt dat sex eigenlijk is waar de mens voor leeft, om zo niet uit te sterven, dan is het "abnormaal" te noemen dat je niet aan sex doet. Ik zeg niet dat ze het daarom maar wel moet doen, maar net zozeer als dat zij niet kan begrijpen dat mensen er steeds over beginnen, is het voor anderen daarom even onbegrijpelijk dat ze niet aan sex doet.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:40:00 #44
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60944573
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:11 schreef JannekePanneke het volgende:
Ben ook al vriendinnen kwijt geraakt omdat ze gewoon meer verwachten. (samen afspreken ens) Het is niet zo dat ik niet naar verjaardagen ga, geen kaartjes stuur, op kraambezoek ga. Ben in maart nog met een vriendin iets gaan eten (ja, ik kan daar heus ook wel om lachen als ik dat lees) Maar wekelijks/maandelijjks afspreken, het ligt me gewoon niet.
Daar is niks mis mee, maar dan moet je niet zeuren als je geen vrienden hebt / overhoudt.
Waarom zou iemand vrienden willen zijn met iemand die hoogstens 3x per jaar afspreekt als het haar uitkomt ?

(Nog afgezien van het punt dat je klinkt als een verzuurd saai mens natuurlijk !)
zzz
pi_60944620
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:35 schreef Abbadon het volgende:

[..]

onzin
goed... wat jij wil.
pi_60944629
tvp, raar iemand zonder sexuele aantrekkingskracht.
Lambo of Rekt
pi_60944703
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:16 schreef Scorpie het volgende:
TS, reageer eens op deze stelling van mij svp
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:50:55 #48
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60944772
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:35 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Afwijkt van wat? Toch wat normaal is? En wat is normaal dan?
Niet iedereen is hetzelfde, gelukkig maar, dus men kan op een andere manier zich prettig voelen. Dus moet er wat mee gebeuren?

wat niet weg neemt dat ze zich misschien prettiger zou kunnen voelen als.......etc.
duh, dat zeg ik toch.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60944886
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:22 schreef Morwen het volgende:
Lijkt me niks mis mee, misschien zijn ze wel jaloers dat jij elke nacht lekker kan slapen of dat jij je prima vermaakt in je eentje
Dat ik graag alleen ben en me inderdaad uitstekend vermaak, begrijpen de meesten heel goed. Zo kennen ze me. Niet iedereen hoor, sommige mensen verwachten meer en ja, die haken dan soms af. Swa.
Het is misschien inderdaad omdat veel mensen andere dingen verwachten in het leven. Ik heb er zelf écht geen probleem mee, maarja, erger me dus aan mensen die mij proberen een probleem aan te praten. Ja, dan ga ik er over denken en me irriteren. En wat ik al eerder schreef, ik schiet snel in de verdediging. Wil niet abnormaal worden gevonden.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:58:28 #50
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60944928
Ik zie het probleem niet zo, jij hebt last van mensen die je lastig vallen met stomme vragen wanneer je ze ziet,
en eigenlijk wil je ze sowieso niet zien.

Gewoon door het leven zonder vrienden en niet zo miepen dus lijkt me.
Is ook leuker voor die mensen, want op het ogenblik hebben ze als vriendin ook geen reet aan je.
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')