Hoi!

Omdat ik aan het verhuizen sla volgende week, en we dus vanalles opnieuw mogen beslissen en dus nieuw kopen/maken, open ik hier maar even een topic over in CUL en niet in K&W, want hier zitten toch echt de kenners, me dunkt.
Huidige situatie:Een keukenkastje met daarin een vreselijke zooi aan variëteit: Silvo doosjes, conimex potjes, tupperware-potjes met toko-meuk, losse kipkruiden in een boterhamzakje,

etc.
Kortom: een hel.
Gewenste situatie:In de nieuwe situatie is er zeker weer kastruimte beschikbaar, maar het liefst zou ik een verzameling aanleggen in een fijn kruidenrek. Maar wat voor een, en welke? En glazen potjes, of plastic liever? Zit een beetje te dubben.
De IKEA heeft van die kleine glazen potjes, maar die zijn voor de hoeveelheid die je koopt bij de TOKO om voordelig uit te ruim te klein. Echter, ga je de grotere kopen, dan ben je weer best veel kwijt.
De plastiken zijn niet zo duur, en dat zijn dan rood-witte stapelbakjes, die dan weer niet zo hip zijn en dus in de kast verdwijnen zullen om aan het oog onttrokken te worden.
Dus, heb jij een geniale oplossing? Post een foto, een boodschappenlijst of een IKEA-naam!

dank alvast