quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Je hebt een pauperconditie.
Maar die andere mooibooys heb je even een koekje van eigen deeg gegeven he? Toch?
Ts is watjequote:
Er zit geen mooiboy bijquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Je hebt een pauperconditie.
Maar die andere mooibooys heb je even een koekje van eigen deeg gegeven he? Toch?
Nee... paalzitten is lekker spannend(!)quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:10 schreef behangplakker het volgende:
TS doet allochtonensport
DAT ZEG IK HELEMAAL NIET JOH !!!!!11111111 HAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee... paalzitten is lekker spannend(!)
Je sport ook niet..quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben 7 kilo aangekomen in de vakantie
Maar ik was niet bekaf toen ik weer begon met sporten
WTF dikzakquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Relevantie ?quote:
Heeft met dit topic toch niks te makenquote:
achja, wat is 7 kilo op de 140...quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou èn?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heeft met dit topic toch niks te maken
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
achja, wat is 7 kilo op de 140...
Des te langer je lul, des te minder IQ je nodig hebt om een chick te kunnen scoren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:21 schreef pisnicht het volgende:
wat heeft lengte nu weer met je IQ te maken
en aziaten hebben gemiddeld een heel kleintje!!!1quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Des te langer je lul, des te minder IQ je nodig hebt om een chick te kunnen scoren.
Gelukkig dat ik geen aziaat ben danquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:24 schreef pisnicht het volgende:
[..]
en aziaten hebben gemiddeld een heel kleintje!!!1
van koersballen word je doorgaans niet moe nee.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik weet het
Maarre ik was niet moe na mijn eerste trainingDat vergeten jullie weer
Maar kickboksen is dan ook één van de zwaarste sporten die er is. (al maak je het zo zwaar als je het zelf wil)!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik weet het
Maarre ik was niet moe na mijn eerste trainingDat vergeten jullie weer
Jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
Kickboxen. . OMG. Echt zulkes sport voor van die anabolenbillies zonder IQ die op hun 40ste sterven aan een hersenbloeding vanwege de beuken die ze op hun hoofd gekregen hebben.
Goed planquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:36 schreef deepart het volgende:
Joske... Zulle wij een keer vechte? En derna als echte vrienden een pilske drinken
quote:
Ik ben 1.82 en weeg maar 70.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
ik ben van 79 naar 81 gegaan![]()
Maar voor mijn lengte (1.84) is dat normaal.
Nou en of!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Zat me net te bedenken.. Wat een heerlijke mannen zijn we ook..!!
Ik ben 1.87 en weeg 74. TS is idd dik. dikzak!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben 1.82 en weeg maar 70.
Dikkiedik!
Ieeeeell botje!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:13 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Ik ben 1.87 en weeg 74. TS is idd dik. dikzak!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ineens doet iedereen hier op KLB aan vechtsport![]()
Ik niet. Maar wat wil je doen met vechtsport tegen mijn AK47
Of van die broodmagere mannetjes die op kickboxen / andere vechtsport zitten en denken dan heel wat te zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
En dan niet kunnen winnen van mannen met een bierpens zoals ik. Omdat ik brute kracht gebruik en die losers van die "berekende" kracht. Met hun beenzwiepen en geluidjes makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Of van die broodmagere mannetjes die op kickboxen / andere vechtsport zitten en denken dan heel wat te zijn.
Hier ben ik het dan wel mee eens. Bij ons zit er ook een ventje van 1.85 en iets van 50 kilo weegt ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Of van die broodmagere mannetjes die op kickboxen / andere vechtsport zitten en denken dan heel wat te zijn.
ik ben 1.81 en maar 65 kilo en een vetpercentage van 7 procent.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben 1.82 en weeg maar 70.
Dikkiedik!
Ik ben 1.86 en weeg 90 kilo met een vetpercentage van 17,2%quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:13 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Ik ben 1.87 en weeg 74. TS is idd dik. dikzak!
Alsof jij munitie kunt betalen(!)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil je niet ongerust maken, maar waarschijnlijk heb je dan AIDS.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:19 schreef koeii het volgende:
Ben twee kilo afgevallen in de vakantie en heb denk ik nog nooit zo veel gegeten in die week.
Hoop het niet, heb ook al longkankerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil je niet ongerust maken, maar waarschijnlijk heb je dan AIDS.
Maar je bent dan dus wel een dikkertje! 90 kilo, toch maar wat minder bier drinkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:54 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik ben 1.86 en weeg 90 kilo met een vetpercentage van 17,2%
Maar ik sport 4x in de week
Wat een discriminerende sitequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef afcajos het volgende:
http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
Ik heb een BMI van 23.9![]()
Ik mag nog 3 kilo aankomen voordat ik te zwaar ben![]()
Maar aangezien ik weer train zal ik spoedig mijn streefgewicht van 79 halen
Wij begonnen het voetbalseizoen altijd met een bosloop, na een half rondje met je tong op de schoenen afhaken was eigenlijk vrij standaard, van de 15 konden er maximaal twee een hele ronde uitlopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:03 schreef Lyzio het volgende:
Zo herkenbaar. Eerste voetbaltraining van het seizoen was een drama. Na vijf rondjes om het veld ging mij al ongeveer het licht uit. Een pass van 30 meter kreeg ik er niet meer uit. Laat staan om iets van een beweging uit de benen te toveren
Dat is hier ook het gevalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij begonnen het voetbalseizoen altijd met een bosloop, na een half rondje met je tong op de schoenen afhaken was eigenlijk vrij standaard, van de 15 konden er maximaal twee een hele ronde uitlopen
Ach en anders, zolang je na afloop je bierpens maar kunt vullenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is hier ook het gevalEn de trainer gaat dan doodleuk door met de training terwijl er minstens tien mannen op de grond dood liggen te puffen. Achja, komt wel goed hopen we.
Ja, maar die moet er dus juist afquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach en anders, zolang je na afloop je bierpens maar kunt vullen
Wij noemen zoiets spieren, die zijn namelijk zwaarder dan vet!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:21 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Maar je bent dan dus wel een dikkertje! 90 kilo, toch maar wat minder bier drinken
Spieren zijn inderdaad zwaarder dan vet, maar dat wilt nog niet zeggen dat al je vet omgezet moet worden in spieren. Een ieniemienie-buikje (like Ruben Nicolai) vinden de vrouwen ook erg aangenaam hoor. Laat je dat door mij gezegd zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:16 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Wij noemen zoiets spieren, die zijn namelijk zwaarder dan vet!
Dat hele BMI gedoe werkt niet als je twee keer in de week aan spinning doet en twee keer muay thai.
En ik ben verre van vet
Idd, dikke duimquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |