abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60935735
Ik gooide um dicht, dus hier weer verder

Nog even mijn post uit het vorige topic..
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:38 schreef Meaghan het volgende:
Wat een lieverds allemaal Vooral de combi hond/kat foto's zijn geweldig!

Het was vandaag weer "lappendag"

Indy in de aanval..

Indy met 8 weken..

.. en Indy nu

En Luna, m'n maffe mops

pi_60935825
ff een stiekume tvp
pi_60936880
Lief die stompe snuitjes. .

Grappig om een mopsje met zo'n terrier te zien. Zijn echt wel aardig wat overeenkomsten.
Eigenlijk een hele hoop ook...

Verder tvp he. Foto's zijn leuk. .
pi_60937586
Stali, het zijn geen terriers, maar Engelse bulldoggen Ik heb 'vroeger' American Staffordshire Terriers gehad, maar buiten de korte vacht en de vachtkleur zie ik nou niet echt gelijkenis
pi_60937886
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:52 schreef Meaghan het volgende:
Stali, het zijn geen terriers, maar Engelse bulldoggen Ik heb 'vroeger' American Staffordshire Terriers gehad, maar buiten de korte vacht en de vachtkleur zie ik nou niet echt gelijkenis
Een Engelse (dat deel wist ik niet) Bulldog is toch ook een terrier? Of ben ik nu echt dozig bezig. .
Ik vind het trouwens heel leuke honden en ze zijn wat patseriger qua spierbundels maar ik meen de bouw zelfs te herkennen in Ollie, onze dwerg jack notabene. Gewoon de manier van staan, de poten en de rug alleen wat fijner gebouwd.

Maar ik heb er absoluut geen verstand van he? Is er overigens nog een relatie tussen de mopshond en de bulldog?
pi_60938410
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:00 schreef Stali het volgende:

[..]

Een Engelse (dat deel wist ik niet) Bulldog is toch ook een terrier? Of ben ik nu echt dozig bezig. .
Ik vind het trouwens heel leuke honden en ze zijn wat patseriger qua spierbundels maar ik meen de bouw zelfs te herkennen in Ollie, onze dwerg jack notabene. Gewoon de manier van staan, de poten en de rug alleen wat fijner gebouwd.

Maar ik heb er absoluut geen verstand van he? Is er overigens nog een relatie tussen de mopshond en de bulldog?
Een Engelse Bulldog behoort tot de dogachtigen en heeft verder niks met de terriergroep te maken. Maar de American Staff. Terrier is bv. wel weer ontstaan uit een kruising met de oude Bulldog, maar die bulldoggen zagen er heel anders uit dan de bullen van nu. En Ik heb zelf ook ooit een Jackie gehad en die vond ik ook zo stoer qua bouw en dat heeft ervoor gezorgd dat mijn volgende hond een American Staffordshire Terrier werd

En de mopshond wordt ook wel de Hollandsche Bulldog genoemd, maar ze komen oorspronkelijk uit het Verre Oosten, Tibet en hebben een heel andere geschiedenis dan de Engelse Bulldog.
pi_60938789
Grappig, het zit dus heel anders dan ik altijd gedacht heb.
Bedankt voor je uitleg.
pi_60963983
Hey d'r zijn er ineens 2 topics!
01-08-2008
pi_60964331
die ander bevat wel meer foto's
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:36:53 #10
163650 Greys
pi_60968452
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:24 schreef draculettetje het volgende:
die ander bevat wel meer foto's
Maar deze was veel eerder open EN geopend door de sluiter van het vorige topic

Bink baadt pootje:

en zwemt een stukje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60970605
Potverdikkie, ik loop gewoon achter met dit deel

Draculettetje; wat heeft Ronja een leuk vriendje om mee te spelen En ze ziet er nog zo knuffelig uit

Meaghan; wat een geweldige bulldogs heb je ! En superleuk trio met de mops erbij, lief!
De eerste foto, met de tandjes Dat vind ik altijd zo leuk bij bulldogs. Hoe oud zijn je 3 doggies?

Greys; wat een kleine Bink(je) zo in het water ! Kan hij goed zwemmen?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 augustus 2008 @ 09:15:07 #12
163650 Greys
pi_60973475
Carmella ( ! ) Bink kon vroeger beter zwemmen dan nu, maar ze is dan ook al 12,5 jaar oud
Vroeger zwom ze gerust een flink rondje voor ze weer naar de kant kwam, maar nu doet ze vooral veel pootjebaden en kleine stukjes zwemmen. Bang dat de oren nat worden denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60973499
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar deze was veel eerder open EN geopend door de sluiter van het vorige topic

Bink baadt pootje:
[ afbeelding ]

en zwemt een stukje!
[ afbeelding ]
da's waar!

en wat foto's weer!
pi_60973526
vanmorgen trouwens een kwartier bezig geweest om ronja uit de tuin van de buren te krijgen
pi_60981398
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 01:44 schreef Carmella het volgende:
Potverdikkie, ik loop gewoon achter met dit deel

Draculettetje; wat heeft Ronja een leuk vriendje om mee te spelen En ze ziet er nog zo knuffelig uit

Meaghan; wat een geweldige bulldogs heb je ! En superleuk trio met de mops erbij, lief!
De eerste foto, met de tandjes Dat vind ik altijd zo leuk bij bulldogs. Hoe oud zijn je 3 doggies?

Greys; wat een kleine Bink(je) zo in het water ! Kan hij goed zwemmen?
Ze kunnen zelfs kwartetten met elkaar Ik heb nog een reu, maar die staat niet op de foto. De twee bullendames zijn 1 jaar oud, bullenmannetje is 2 en Luna is 1,5 jaar oud.

Dit is Sem

En nog een van Luna

pi_60988385
Dan hier Joost en Gijs nog maar een keer

01-08-2008
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 augustus 2008 @ 23:35:59 #17
163650 Greys
pi_61025477
Joost en Gijs, om op te vreten!

Ik doe nog even een enorme Bink-spam hoor
Even een ode aan de bejaarde... die zich nog niet bejaard maar zeer piep voelt!

Betrapt met stiekeme vriendin:

Bink heeft trouwplannen:

Weltrusten!

Goedemorgen.....

Gatver, dat water is NAT

Hoe vind je mijn nieuwe loungebank?

Twaalf jaar, maar ik zie er geen DAG ouder uit dan 11
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61026717
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:38 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Ze kunnen zelfs kwartetten met elkaar
! Wat leuk! Heb je zelf een kennel?
pi_61026824
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:57 schreef Pure-Poison het volgende:
Dan hier Joost en Gijs nog maar een keer

[ afbeelding
Jaaaaa!!! ! Oh dat witte bolletje, ik dacht eerst dat het door de foto's kwam, maar het blijft op elke foto weer net een knuffel uit de winkel Is hij ook zo makkelijk en rustig als hij eruit ziet?
En de teckel Wat een leuke foto zo samen op de bank, kleintjes Wat een superstel
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:35 schreef Greys het volgende:

Twaalf jaar, maar ik zie er geen DAG ouder uit dan 11

Wat een schatje! En mooie foto's, wat kan hij (zij?) mooi poseren Lief!
pi_61027871
Engelse bulldogs
Ik lees stiekem mee
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_61030118
wat een mooie plaatjes weer!
pi_61036897
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef Carmella het volgende:

[..]

! Wat leuk! Heb je zelf een kennel?
Ja, maar wel puur hobbymatig hoor We hadden vroeger American Staffordshire Terriers en hebben daar ooit twee nestjes mee gehad. We hebben dan ook al jaren een geregistreerde kennelnaam die we nu dus weer gaan gebruiken voor de Engelse Bulldoggen. Volgend jaar hopen we ons eerste nestje te verwachten met Indy en de vader wordt hoogstwaarschijnlijk Sem
pi_61044352
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:51 schreef Carmella het volgende:

[..]

Oh, ik word er al zowat emo van bij het zien van de foto's Ik ben zo'n emotioneel geval met dieren

Ik hoop dat Kaya snel verbetering merkt. Ik weet als mens wat het is om reuma en veel pijn te hebben, lijkt me zo naar voor een dier, waar aan je niks uit kunt leggen. Wat een bikkel zo in het water Hoe vaak gaan jullie aqua-therapie doen?
Ahhh, en ik schiet gezien mijn honden-gemoedstoestand van dit moment dan weer een beetje vol van je medeleven... Lief.

Maar het aquarium gaan we even niet meer in. Uiteindelijk veel te belastend voor haar geweest en ze loopt nu al weer anderhalve week verre van soepel. Zelfs van "gewone" fysio kreeg ze een terugslag. Ernstig teleurstellend dus! Even afwachten wat de fysio en complementaire dierenarts in overleg gaan beslissen.

Hier wat foto's in een wat natuurlijkere omgeving.

[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

[8]
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_61067715
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef P_B het volgende:

Zelfs van "gewone" fysio kreeg ze een terugslag. Ernstig teleurstellend dus! Even afwachten wat de fysio en complementaire dierenarts in overleg gaan beslissen.
Oh wat jammer! Ik hoop dat er iets anders komt dat haar wat kan helpen...
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef P_B het volgende:

Hier wat foto's in een wat natuurlijkere omgeving.
Wat een geweldige foto's heb je gemaakt, zoveel verschillende uitdrukkingen, erg leuk om te zien
pi_61081125
wat een mooie foto's!
idd jammer dat het water en de fysio zo teleurstellend zijn geweest! Hoop dat jullie nog wat kunnen vinden wat helpt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')