er zit niet een bijster zwaar verhaal achterquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarnaast lig ik nog half te flippen op speed hier dus een wat lichtverteerbare film zou wel fijn zijn
Onzin, ik ben ook een meisje en ik heb alle Die Hard-films gezien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Jullie weten dat ik een meisje ben toch?Die hard enzo is niet aan mij besteed
Lullig dat je een filmpje post met een meisje in bed...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onzin, ik ben ook een meisje en ik heb alle Die Hard-films gezien.
Heb trouwens nog wel een filmpje voor niet-meisjes: horror in klei.
Ik zeg alleen dat ik het niks vind, en de meiden die ik ken ook niet. Het is niet zo dat ik alleen van meidenfilms hou, maar niet van geweld. Sowieso niet in mijn huidige toestandquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onzin, ik ben ook een meisje en ik heb alle Die Hard-films gezien.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:40 schreef MadMaster het volgende:
En dit plaatje zullen we ook nooit meer in het echt zien:
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook heel vaak hier, ja...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry MM, flauwe grap
En wel deels vrijwillig, waar ze zelf vrij luchtig over doet (en ik dus ook daarom)...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
beide borsten zijn bij haar afgezet
Laat ik hier dan maar weer geen flauwe grap over maken...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:54 schreef Etcetera het volgende:
sowieso, het zijn dan wel geen nette grappen, maar dan kun je ongeveer 95% van de humor wel gaan schrappen
Ik wilde net 2001: A Space Odessy gaan opperen maar dat is dan geen goed planquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarnaast lig ik nog half te flippen op speed hier dus een wat lichtverteerbare film zou wel fijn zijn
Ook dat, ik vond Kelly Bundy altijd wel een mooie dame, haar domheid ten spijt...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:29 schreef wyccie het volgende:
Dacht meer dat het een opmerking was in de trant van 'jammer'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |