Ik weet alleen dat je nog een tijd lang een ontzettend smerige verband-vlees-lucht in je neus hebt..quote:
Soort van BBQ geurquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je nog een tijd lang een ontzettend smerige verband-vlees-lucht in je neus hebt..
Om maar even de wijsneus uit te hangen:quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alcohol maakt het bloed dunner en verhoogd de kans op een bloedneus.
Homo.quote:
Ja, dat is een goed idee. Heb ik daar geen last meer van. Dan laat ik meteen mijn ogen eruithalen, want die zien toch niet scherp. En mijn oren gebruik ik toch niet!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat je het beste je neus kunt laten amputeren. Zo te zien heb je er alleen maar last van.
Helpt wel, ik heb het 2 keer laten doen, een 8 jaar geleden en een 6 jaar geleden. Nu al jaren vrijwel geen last meer van (maar dat zal er nu meer aan liggen dat ik er overheen gegroeit ben)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:23 schreef zagevent het volgende:
[..]
Helpt niet, heb dat al een keer of vier laten doen, en telkens begon het weer opnieuw.
Bij mij 4x verdoving via de neus. Helpt niet, krijg soms bloedneuzen, gewoon als ik mijn neus snuit. Soms word ik wakker met een kleine bloedvlek op mijn hoofdkussen en zie ik stolseltjes in mijn zakdoek als ik hem snut.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:50 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Helpt wel, ik heb het 2 keer laten doen, een 8 jaar geleden en een 6 jaar geleden. Nu al jaren vrijwel geen last meer van (maar dat zal er nu meer aan liggen dat ik er overheen gegroeit ben)
Je voelt er trouwens niets van, want je krijgt een verdoving. De eerste keer was het met een spuit mijn hele neus nog (waardoor je ongeveer je mond nog niet meer voelt, ga dan eens soep eten)
De tweede keer watjes in je neus, waardoor je alleen de binnenkant verdooft hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:20 schreef GarretWeldon het volgende:
Neem een neus net als die van Micheal Jackson.
Is van plastic dus bloed niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |