Ze heeft een slank figuur maar is ook echt alles ja.quote:Op maandag 15 september 2008 19:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind haar ruim zestig lijken... hoe oud zou ze dan echt zijn?
En ze heeft een prima figuurtje hoor maar als ik op die manier oud moet worden dan laat maar.Dan heb ik liever een dikke buik, gezellige appelwangen en lachrimpels.
Het eten en de combinaties waren gewoonweg RANZIG!quote:Op maandag 15 september 2008 20:33 schreef Zhenar het volgende:
Wat een suffe bedoening deze avond!![]()
Ik vond die Erwin wel innemend: vol goede bedoelingen, die er helaas niet echt uit kwamen![]()
Maar deze groep heeft echt géén onderlinge chemie vooralsnog. Een van die dames wist aan het eind van de avond de namen niet eens![]()
Toch vind ik ook zo'n suffe groep wel leuk om te zien: een beetje The Office-achtige pijnlijke humor
dus t is een societyhoer, dás ook een dame ( maar dan van lichte, in haar geval geblondeerde, zeden)quote:Op maandag 15 september 2008 14:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
die twee mannen zijn homoseksueel of biseksueel, en slapen en wonen samen, Patty is hun gelegenheidsdame die op komt dagen als een van de heren zich voor moet doen als hetero in het zakenleven. Ze slaapt wel bij de beiden heren, maar niet met de heren (omdat ze een vagijn heeft en geen van de twee mannen daar raad mee weet... en omdat het Patty is en als je daar in de ochtend naast wakker word dan ben je ook niet heel blij meer...)
Gut, ik ben ook best een trutje en houd ook van mooie kleren, maar je kan ook te ver gaan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:56 schreef dronkeykong het volgende:
De vorige groep vond ik persoonlijk toch leuker. Vond ook dat er vrij weinig onderling werd gelachen/gepraat.
Vanavond nogmaals aankijken aangezien de mevrouw die heeft gezegd die gaat 'winnen' het volgens de voorstukjes aardig verprutst
Een 8 vond ik ook te hoog, maar zijn cijfers van gisteren waren dat ook! Ik had em een 4 gegeven!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:31 schreef dronkeykong het volgende:
Die gozer heeft als enige het juiste cijfer gegeven. Een 6 meer was het niet waard. Helemaal dat belachelijk verkleed gedoe van madam.
Jack Wouterse is een stuk beter aan te horen dan die mongool die het bij wie is de chef deed.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
leuk programma om te kijken onder t eten ( ja we weten vrij laat)
alleen die voice-over is zoooo irritant met zn semi-grappige kut-commentaar
Inderdaad, deed.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:27 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jack Wouterse is een stuk beter aan te horen dan die mongool die het bij wie is de chef deed.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Inderdaad, deed.
Maar die was zó irritant, dat hij nu waarschijnlijk dood is.Nu is er iemand die best meevalt imho, gelukkig.
Valt allemaal wel mee, die rooie bostrol kwam gelijk al met haar kritiek op de kamer terwijl zij druk bezig was in de keuken. Dat zette gelijk de sfeer en de trend. Van mij had die nep Ab-Fab gelijk afgevoerd mogen worden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:48 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Inderdaad.
En wat betreft Bryony, leuk dat ze een vriend heeft die er mee om kan gaan.
Ik zou het niet kunnen.
Volgens mij had ze op een gegeven moment ook tranen in dr ogen vanwege die kritiek.
Die rooie bostrol is al geweest. Die kon er duidelijk niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, die rooie bostrol kwam gelijk al met haar kritiek op de kamer terwijl zij druk bezig was in de keuken. Dat zette gelijk de sfeer en de trend. Van mij had die nep Ab-Fab gelijk afgevoerd mogen worden.![]()
Jaloers wicht, naar mens. Ik hoop dat ze haar morgen allemaal op haar plek zetten![]()
Ja, ik weets, maar ik hoop dat ze haar op die laatste dag even flink onderuitschoffelen hoe dan ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 02:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Die rooie bostrol is al geweest. Die kon er duidelijk niet mee omgaan.
En ze wilde zo graag aandacht voor al haar verschillende jurkjes, die ze niet kreeg.
Eens.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, ik weets, maar ik hoop dat ze haar op die laatste dag even flink onderuitschoffelen hoe dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |