abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2008 @ 21:04:21 #101
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61657030
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:11 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik vind haar ruim zestig lijken... hoe oud zou ze dan echt zijn?
En ze heeft een prima figuurtje hoor maar als ik op die manier oud moet worden dan laat maar. Dan heb ik liever een dikke buik, gezellige appelwangen en lachrimpels.
Ze heeft een slank figuur maar is ook echt alles ja.
Die tieten en dat hoofd zou ik niet willen hebben hoor.
Dat griezelig geglosste smoeltje...
Voorlopig geen lipgloss meer voor mij!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  maandag 15 september 2008 @ 21:05:06 #102
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61657050
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:33 schreef Zhenar het volgende:
Wat een suffe bedoening deze avond!
Ik vond die Erwin wel innemend: vol goede bedoelingen, die er helaas niet echt uit kwamen
Maar deze groep heeft echt géén onderlinge chemie vooralsnog. Een van die dames wist aan het eind van de avond de namen niet eens
Toch vind ik ook zo'n suffe groep wel leuk om te zien: een beetje The Office-achtige pijnlijke humor
Het eten en de combinaties waren gewoonweg RANZIG!
pi_61664005
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
die twee mannen zijn homoseksueel of biseksueel, en slapen en wonen samen, Patty is hun gelegenheidsdame die op komt dagen als een van de heren zich voor moet doen als hetero in het zakenleven. Ze slaapt wel bij de beiden heren, maar niet met de heren (omdat ze een vagijn heeft en geen van de twee mannen daar raad mee weet... en omdat het Patty is en als je daar in de ochtend naast wakker word dan ben je ook niet heel blij meer...)
dus t is een societyhoer, dás ook een dame ( maar dan van lichte, in haar geval geblondeerde, zeden)
pi_61666412
De vorige groep vond ik persoonlijk toch leuker. Vond ook dat er vrij weinig onderling werd gelachen/gepraat.

Vanavond nogmaals aankijken aangezien de mevrouw die heeft gezegd die gaat 'winnen' het volgens de voorstukjes aardig verprutst
MOKUM XXX RATED
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:25:10 #105
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61684422
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 07:56 schreef dronkeykong het volgende:
De vorige groep vond ik persoonlijk toch leuker. Vond ook dat er vrij weinig onderling werd gelachen/gepraat.

Vanavond nogmaals aankijken aangezien de mevrouw die heeft gezegd die gaat 'winnen' het volgens de voorstukjes aardig verprutst
Gut, ik ben ook best een trutje en houd ook van mooie kleren, maar je kan ook te ver gaan.
En als je er dan 'absolutely fabulous' bij wil lopen in een fancy dress, zorg dan dat je haar en make up daar ook op afgestemd zijn, anders lijk je zo'n opgedirkte boerentrien!

De groep van deze week is idd. minder sociaal. Ze komen echt om het eten te beoordelen.

''Als leraar geef ik nooit tienen'' Eeeewwwww wat haatttt ik zulke leraren. ERKEN het als iemand een 10 verdient, looser! Hij liet zich wel erg kennen met zijn 6je zeg!

[ Bericht 5% gewijzigd door Psych-case op 16-09-2008 20:33:35 ]
pi_61684646
Die gozer heeft als enige het juiste cijfer gegeven. Een 6 meer was het niet waard. Helemaal dat belachelijk verkleed gedoe van madam.
MOKUM XXX RATED
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:35:22 #107
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61684768
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:31 schreef dronkeykong het volgende:
Die gozer heeft als enige het juiste cijfer gegeven. Een 6 meer was het niet waard. Helemaal dat belachelijk verkleed gedoe van madam.
Een 8 vond ik ook te hoog, maar zijn cijfers van gisteren waren dat ook! Ik had em een 4 gegeven!
pi_61685001
wat is dat vervélende aandacht gevraag van haar steeds?

god, wat annoying.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61685075
Wat een duf stel bij elkaar deze week. Dat verkleedpartijtje sloeg echt alles. Niemand die er aandacht aan besteedde als madam in een jurkje de woonkamer in kwam huppelen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61685215
Weet niet waar het origineel van dit programma vandaan komt, maar zag het ook in Frankrijk, vond het daar wel 10x leuker gemaakt en interessanter om te kijken eerlijk gezegd. Mensen maakten er veel meer werk van en deden er ook veel meer moeite van om zichzelf leuk te presenteren. Dit is echt weer op zn boerenhollandspruitjes
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_61692100
Leuk programma, tvp
pi_61712886
Vanavond voor het eerst gezien. Voice over: erg gemaakt lollig. Kandidate die morgen gaat koken: vervelend met haar filosofietjes. Man met baard vanavond: aardig. Én goede baard.
(tvp)
anonieme razernist
  woensdag 17 september 2008 @ 21:47:44 #113
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61715125
Die baardmans was leuk ja! En zijn gerechten waren interessant!
pi_61718404
Jacco (heet ie geloof ik) vind ik de leukste van het stel! Gewoon een enthousiaste, vriendelijke man die veel moeite voor zijn gasten heeft gedaan. Ik vond dat kleine boedabeeldje en dat bloemetje erg leuk bedacht!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61722826
Ok, ik kijk deze week voor het eerst en heb alles nu gezien.

Ik dacht eerst dat de 3 dames iets 'hadden'. Er leek iets niet te kloppen.
Zoals dat Bryony het meisje met de tik is en dat Gaia af en toe trekjes vertoont
van een meisje dat haar ex-vriend zou kunnen vermoorden.
En Simone was dan een zure zeikdoos, nouja, dat is ook iets.

Het laatste bleek waar. (en dat gestress in de keuken, met dat zelfbenoemde carnaval, de tering)
Maar die Bryony en Gaia zijn verder wel .
Volgens mij kan Erwin niet zo goed om gaan met al die vrouwen om zich heen. (adidas was zijn sponsor in zijn uitzending, zag je het?)
En Jaco lijkt me gewoon een hele lieve kerel.

Qua eten ziet het er tot nu toe allemaal vrij goor uit.

Morgen mag Bryony, die ik wel steeds leuker begin te vinden maar ze is een hippie.

Tot de volgende uitzending.
pi_61733768
leuk programma om te kijken onder t eten ( ja we weten vrij laat )
alleen die voice-over is zoooo irritant met zn semi-grappige kut-commentaar
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_61748332
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
leuk programma om te kijken onder t eten ( ja we weten vrij laat )
alleen die voice-over is zoooo irritant met zn semi-grappige kut-commentaar
Jack Wouterse is een stuk beter aan te horen dan die mongool die het bij wie is de chef deed.

Na die uitzending van vanavond ben ik tot de conclusie gekomen dat behalve Jaco
de rest toch wel iets mankeert. Iedereen is zo verongelijkt.
Simone had ik overigens wel na en half uurtje het huis uitgezet.
pi_61748453
Bryony had wel een niet ingericht huisje. Het was gewoon niks. Die Jim Morrison had ik in de eerste tien seconden al van de muur af gerukt en om haar would-be quasi empathische sociaal werksters mbo-ers hals gewrongen. Verder niks persoonlijks natuurlijk en die SImone was inderdaad erg erg, met haar gezeur over de ruimte en over de leraar-neuroot met zijn kutstropdas die desondanks lekker aan het drinken en genieten was en gewoon geen gezeik aan zijn kop wilden van empathische wanna be filosofische MBO-ers met een tik. Niet dat hij verder veel voorsteld voor zover ik kan zien, en ik gun hem 24 uur met Bryony alleen, maar in dit verband is er niets mis mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 19-09-2008 02:33:48 ]
anonieme razernist
pi_61748467
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 01:27 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Jack Wouterse is een stuk beter aan te horen dan die mongool die het bij wie is de chef deed.
Inderdaad, deed.
Maar die was zó irritant, dat hij nu waarschijnlijk dood is. Nu is er iemand die best meevalt imho, gelukkig.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 19-09-2008 02:34:30 ]
anonieme razernist
pi_61748494
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 01:44 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Inderdaad, deed.
Maar die was zó irritant, dat hij nu waarschijnlijk dood is.Nu is er iemand die best meevalt imho, gelukkig.
Inderdaad.

En wat betreft Bryony, leuk dat ze een vriend heeft die er mee om kan gaan.
Ik zou het niet kunnen.
Volgens mij had ze op een gegeven moment ook tranen in dr ogen vanwege die kritiek.
pi_61748603
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 01:48 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Inderdaad.

En wat betreft Bryony, leuk dat ze een vriend heeft die er mee om kan gaan.
Ik zou het niet kunnen.
Volgens mij had ze op een gegeven moment ook tranen in dr ogen vanwege die kritiek.
Valt allemaal wel mee, die rooie bostrol kwam gelijk al met haar kritiek op de kamer terwijl zij druk bezig was in de keuken. Dat zette gelijk de sfeer en de trend. Van mij had die nep Ab-Fab gelijk afgevoerd mogen worden.

Jaloers wicht, naar mens. Ik hoop dat ze haar morgen allemaal op haar plek zetten
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_61748831
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 02:03 schreef Morwen het volgende:

[..]

Valt allemaal wel mee, die rooie bostrol kwam gelijk al met haar kritiek op de kamer terwijl zij druk bezig was in de keuken. Dat zette gelijk de sfeer en de trend. Van mij had die nep Ab-Fab gelijk afgevoerd mogen worden.

Jaloers wicht, naar mens. Ik hoop dat ze haar morgen allemaal op haar plek zetten
Die rooie bostrol is al geweest. Die kon er duidelijk niet mee omgaan.
En ze wilde zo graag aandacht voor al haar verschillende jurkjes, die ze niet kreeg.
pi_61748859
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 02:41 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Die rooie bostrol is al geweest. Die kon er duidelijk niet mee omgaan.
En ze wilde zo graag aandacht voor al haar verschillende jurkjes, die ze niet kreeg.
Ja, ik weets, maar ik hoop dat ze haar op die laatste dag even flink onderuitschoffelen hoe dan ook
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_61749110
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 02:46 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ja, ik weets, maar ik hoop dat ze haar op die laatste dag even flink onderuitschoffelen hoe dan ook
Eens.
pi_61761145
Irritant wijf die hele Bryoni ofzo,Een beetje kritiek mag best hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')