Column: Elitair doen, niet stoer maar zielig!!!Te eerste wil ik even zeggen dat alles wat ik zeg voorbeelden zijn! Als ik bijvoorbeeld zeg dat alternatieven vervelend doen over Jan Smit dan bedoel ik niet alle alternatieven maar dan is het een voorbeeld! Ik heb nooit een oordeel over anderen!
Dan begin ik nu met mijn colum!
Iedereen is anders! Mijn moeder houdt van BZN en Jannes, me vader van de Golden Earing en Andrea Bocheli , Monique van Muse en bandjes, Jefrey van hardcore en jumpen, en ik van Nick & Simon, Toppers en top40! Danielle vindt alles wel leuk maar ook vooral Top 40!
Zo heeft iedereen zijn eigen smaakje! Gelukig maar want anders zouden heel veel mensen voor de toppers geen kaartjes kunnen krijgen als iedereen ze wilde!!
Ik vind ook niet alles leuk hoor!! Bijvoorbeeld van Muse hoef ik echt niet te horen dat vind ik echt herrie haha!

Maar dat staat voor mij los van personen! Monique is toch wel me schatje ook als ze draait muse (behalve als ze het heel hard zet haha

) en als me moeder BZN draait zing ik gezelig mee ook al is het voor ouwe lullen! Maar heel veel mensen beoordelen je op bevoorbeeld je muziek (maar ook hoe je schrijft, welke programma's je kijkt, je hobbies, je diploma's enzovoort!)
Ik zat laatst op een feestje met een jongen te flirten* en dat ging heel goed totdat ik zei dat ik niet heb gestudeerd en toen zei hij "o jij bent zo simpele!" en toen liep hij weg. Terwijl het ook best kon zijn omdat ik geen geld of tijd had , of studeren gewoon niet leuk vind, dan ben ik niet gelijk dom! En zelfs als ik dom ben betekent dat niet dat ik geen leuke meid ben maar sommige hebben zo snel hun oordelen!!!
Van Monique denken ze welles omdat ze rock luistert dat ze dan altijd zwarte kleren aanheeft en blowtjes rookt terwijl als ze haar zien weten ze dat dat niet zo is: ze is een hele frisse meid om te zien, zelfs met blond haar! niets rock aan!
Maar veel mensen hebben gelijk ideeen als ze iets horen dat je dan zo of zo bent! Ook bevoorbeeld van me vorige column dat als je breezertjes drinkt dat je dan een hoer bent!!! HET IS NIET WAAR!!!
Ik hou van de ene muziek en films en een ander weer van andere en die eet graag dit en ik drink graag breezers! BOEIEN! Dat zegt helemaal niet wat voor persoon je bent! De grootste crimineel luistert mischien wel naar hele goeie klasiek en kijkt naar moeilijke films, terwijl een hele lieve vrouw naar Goede Tijden kijkt en Bublling luistert (eigenlijk veel leuker

).. wie is dan de minste?? JIJ als je ze beoordeelt!!!
Het enigste waarop je mensen kan beoordelen is hoe ze doen naar andere mensen, of ze aardig zijn hard werken zich goed verzorgen , gezellig met vrienden! Als je op andere dingen let ben je elitair en dat is helemaal niets voor trots op te zijn!
Iedereen doet het wel eens een beetje denk ik , maar denk er dan nog eens goed over na want het slaat eigenlijk nergens op!! RESPECT VOOR IEDEREEN!!!
* = was niet zo maar is voor het voorbeeld!
BEDANKT AAN UNDERTHEWINGSOFLOVE VOOR DE TEKSTEN CONTROLEREN!!!
[b]
ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)