wehehequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
Waar ben je geweest TS. Heineken cafe toevalligDaar deden ze dat ook met die krukken. De eerste keer dacht ik wat zijn dat voor mongolen. De tweede keer ook.
Dat geldt voor 98% van alle topics hier.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:Ik betwijfel of dit wel waar is.
Klamme Balquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:34 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Heb je een foto een naam en een nummer voor miiiiijjjjjj!!
Schatje mag ik je fotoooooooooo!!
Bij ons in het honk van schaakclub Klamme Bal is Rogier zelfs een keer langsgeweest en ik heb z'n handtekening op m'n vloeitjes gekregen!
HIER STOPTE IK MET LEZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:53 schreef Forza- het volgende:
een frietje
Dat dus.quote:
wat een stoere praatjes voor een plaatjes draaier uit limburg die leeft van frikandellenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Denk dat er door dit nr. al heel wat barfights zijn geweest! Als zo n josti mij aanstootte omdat ie zo nodig met een kruk moet zwaaien gaat ie ook horizontaal de kroeg uit. Opzouten. Krukken zijn om op te zitten, niet om de lucht in te gooien.
epicquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:53 schreef Forza- het volgende:
Lolz !
Ga ik toennet zo bij de snackbar een frietje halen draaiden ze daar op een of andere piraat dat nummer van Rogier van Oosterhout -> Schatje mag ik je foto![]()
![]()
![]()
KLIK voor de Noobs
En dat nummer herkon ik. Want toen ik op vakantie was in Gran Canaria ging iedereen op dit nummer met de barkrukken zwaaien in de kroeg. Dus wat doe ik: Pak zo'n stoel en begin er wat mee te zwaaien.
Begint zo'n kampersjong wat naar me te joelen dat ik normaal moet doen of dat ik anders een slag voor me bakkes kon krijgen![]()
![]()
![]()
Dus ik zo:![]()
![]()
Toen zette ik de stoel op de grond heb mijn frietje meegenomen en het nummer in de auto keihard gedraaid terwijl ik langs zijn woonwagenkamp reed
Woonwagenlollerkampert gePWND !!!!!
Klacht: Mensen die de nieuwste hits en trends niet kennen.
quote:mijn oog dat viel op jou,
o nee wat is dit nou.
zo fijn gevoel met niks te vergelijken.
ik weet niet wie je bent,en of je mij wel kent.
zeg me nou hoe kan ik jou bereiken
ben je nog vrij, en zie je iets in mij
ben je nog vrij, heb je een foto een naam en een nummer voor mij.
(refrein)
schatje, mag ik je foto, heb je een foto voor mij.
schatje, mag ik je foto, en doe er ook je nummer bij.
schatje mag ik je foto, heb je een foto voor mij.
schatje mag ik je foto, kom doe is gek en maak me blij.
dit is de eerste keer, ik weet het echt niet meer.
nee zo'n gevoel had ik nog nooit tevoren.
ow nee wat moet ik nou,met dit gevoel voor jou.
maar jij van mij vindt wil ik van je horen.
refrein)
ah lievert kom nou effetjes,
lach is ff na me vogelnestje,a
ah schitterent, jah zo, harstikke goed, nou pop je staat er prachtig op.
refrein)
Inhoudelijke postingquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:46 schreef WebForce het volgende:
Dit komt uit het programma 3e Klasse D, wat werd uitgezonden door de KRO, waar vv Tricht de voetbalvereniging was waar het om ging.
Dat nummer wordt gedraaid in de kantine van vv Tricht en wanneer je dat hoort dan hou je (volgens oud gebruik) je barkruk boven je hoofd. Dat is een aantal keren uitgezonden en volgens mij is het zo overgeomen door veel mensen...
Ik vind het wel grappig, maar om dat nou in je eentje in een volle kroeg te doen
Die kosten ong. 10 euro per plaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:34 schreef fathank het volgende:
Zo zijn er bij ons in de kroeg al meerdere plafondplaten gesneuveld
maak daar maar ongeveer 75 euro van. Maarja dat valt in het niet bij de omzet die er gedraaid wordt als dit nummer gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die kosten ong. 10 euro per plaat.
bestaat er toevallig ook een topic over die held uit je signature?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:58 schreef TheVotary het volgende:
Onbekend fenomeen. Intrigerend. Op youtube staan ook best veel van die filmpjes ervan. De mensheid blijft me verbazen.
CeeGee mag ik je foto..quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:46 schreef CG het volgende:
Het origineel is van Matthew toch?
Die clip![]()
Maarja kan haast niet anders omdat het nummer ook alis
Mja, moet ergens begonnen zijn toch? Ik had het nog nooit gezien... Geen idee of ze gedegradeerd zijn, volgens mij niet...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
Even offtopic: Is vv Tricht eigenlijk gedegradeerd of niet
Ontopic: Kan me moeilijk voorstellen dat ze alleen door dat filmpje in heel NL barkrukken gaan omhooghouden
Heb het even nagezocht: jawel, vv Tricht is gedegradeerd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:42 schreef WebForce het volgende:
[..]
Mja, moet ergens begonnen zijn toch? Ik had het nog nooit gezien... Geen idee of ze gedegradeerd zijn, volgens mij niet...
Waarom jij kick deze topiek.quote:Op maandag 15 september 2008 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dat zei ik gister ook tegen de moeder van de boschwachter.. schatje .. mag ik je foto!
waarom niet? Forza heeft puike topicsquote:
Deze reactie typte ik trouwens omdat ik de fipo wilde scoren. In de werkelijkheid vind ik dit namelijk een koningsliedquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:54 schreef afcajos het volgende:
wat een paupernummer
Inderdaad, een lied voor bazenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Deze reactie typte ik trouwens omdat ik de fipo wilde scoren. In de werkelijkheid vind ik dit namelijk een koningslied
Ik wou je net quoten nadat ik die eerste posts weer zagquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Deze reactie typte ik trouwens omdat ik de fipo wilde scoren. In de werkelijkheid vind ik dit namelijk een koningslied
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |